Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

VSA-problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
171 odpowiedzi w tym temacie

#31 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 08.05.2014

Koledzy, mam następujący problem z VSA. Otóż wedle instrukcji samochodu, kontrolka winna się zapalić podczas odpalania samochodu a następnie zgasnąć. Kłopot w tym, że u mnie wogóle się nie zapala. Podobnie system wogóle nie reaguje na włącznik/wyłącznik VSA, pomimo, że samo podświetlenie (a więc domniemuję, że przycisk) działa. Bezpieczniki pod maską sprawdzone. Gdzoe szukać przyczyny?

 

Z góry dziękuję za pomoc


  • 0

#32 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:51, 12.05.2014

Zrób test licznika ,albo wyjmij taśmę z zaślepionej kontrolki :) - to jest tak zwany sposób naprawy przez specjalistów światowej klasy...


  • 0

#33 Loczek1992

Loczek1992
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 13.05.2014

A ja mam inny problem wczoraj podłączyłem go do kompa(żaden poważny błąd nie wyskoczył, nie pytajcie się jakie były bo nie pamiętam). Jak go odpaliłem to kontrolka z wykrzyknikiem nie zgasła i nie mogę jej wyłączyć. Dziś odłączyłem aku i nadal jest to samo.


  • 0

#34 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 13.05.2014

Muzyczka, a można nieco więcej informacji prosić?:) Bo akurat z Hondy nieco zielony jestem...;)


  • 0

#35 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:30, 15.05.2014

Loczek1992 masz błąd 84 - czyli robisz zworkę jak mam w podpise, włączasz zapłon i obserwujesz kontrolkę ABS- jak się zapali wciskasz przycisk VSA a jak zgaśnie też wciskasz przycisk VSA  na ok 1 sekundę.
kapek post #34 http://www.accordklu...eneracji/page-3


  • 0

#36 Loczek1992

Loczek1992
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 16.05.2014

Dzięki za podpowiedz ale zrobiłem to już 2 dni temu. Z tego co piszesz żaden błąd nie wyskoczył a był podłączony komp.


  • 0

#37 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:26, 21.05.2014

witam;

dzisiaj i mnie dopadło, podczas jazdy wyskoczył m CE kontrolka VSA i wykrzyknik i samochód zaczął mulić, zatrzymałem się i uruchomiłem go od nowa i już jakoś jechał, jednakże trzy kontrolki nie zniknęły;

po powrocie do domu wykonałem "ręczną" diagnostykę wyskoczyły błędy:

CE: 37

i ABS mrugał: 61

co to do cholery może być??

pozdrawiam


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#38 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:13, 22.05.2014

Błędy już opisywałem CE37 czyjnik APP- czyli czarna puszka na lince od gazu , A abs61- błąd śmieciowy o niskim napieciu aku podczas rozruchu ..


  • 0

#39 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:02, 22.05.2014

dzięki muzyczka za szybką odpowiedź, na Ciebie można zawsze liczyć ;))) idę ogarniać temat


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#40 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 28.05.2014

Muzyczka, wybacz, że aż tyle to zajęło ale cóż...wyjazd służbowy i nie było czasu pokombinować przy samochodzie.

 

Niemniej jednak dziś zrobiłem test zegarów tak jak podpowiedziałeś. Żadnych "errorów" nie wyrzuciło, natomiast wciskanie przycisku VSA nic nie daje, zero reakcji na desce (sam przycisk jest jednak podświetlony). Co wobec tego dalej polecasz sprawdzić?

 

Pozdrawia


Użytkownik kapek edytował ten post 22:20, 17.02.2016

  • 0

#41 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:50, 04.06.2014

A palą się kontrolki ABS !  VSA ?


  • 0

#42 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 04.06.2014

Nie, nic. Kompletna cisza na wyświetlaczu. Podczas odpalania zapala się ABS (standardowo) by po chwili zgasnąć.


  • 0

#43 kapek

kapek
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:E
  • KM:19
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:37, 06.06.2014

Witam serdecznie,

 

Czy to oznacza, iż w grę wchodzi jedynie wymiana licznika?


Użytkownik kapek edytował ten post 22:22, 17.02.2016

  • 0

#44 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:07, 13.06.2014

Jak się pozbyć świeconcej kontrolki (!) - wlutować ja albo zakleić. Zrób test zegarów czyli jak sprawdzić wszystkie kontrolki - opisane na forum .
PS: każde 2.4 miało VSA....


  • 0

#45 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 13.06.2014

Jak się pozbyć świeconcej kontrolki (!) - wlutować ja albo zakleić. Zrób test zegarów czyli jak sprawdzić wszystkie kontrolki - opisane na forum .
PS: każde 2.4 miało VSA....

Zworka w OBD... ? Według mnie prościej zrobić test zegarów jak zasugerował kolega. Wtedy mógłbyś zdiagnozować resztę kontrolek w liczniku.

 

A propos licznika. Nie wiem jak wyglądają ceny używanych liczników poliftowych, ale jakbyś potrzebował możesz kupić tani licznik od anglika, wymontować płytę główną i podmienić kość pamięci w dowolnym punkcie naprawiającym komputery. Ładujesz pod swoje europejskie tarcze i sprawa załatwiona.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq