XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Falujące obroty
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:40, 27.06.2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:48, 28.06.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:47, 28.06.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:18, 29.06.2009
#5
Napisano 14:31, 30.06.2009
to tak jak przyczyną wszystkich pożarów jest zwarcie instalacji elektrycznej....rozkłada ręce mówi że to zapchany katalizator.
Moim zdaniem jak Ci robili głowicę to może nie wymienili uszczelki pod kolektor ssący i stąd przyczyna-MOŻE...
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:36, 30.06.2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:01, 01.07.2009
Ja mam identyczny problem
Powiedz o co chodzi z tym pałowaniem i daj znać jak zaślepisz egr-a
Ja dodatkowo oprócz tego co i Ty zrobiłeś to jeszcz sprawdzałem ciśnienie w cylindach (od 12,5 do 13,5), sodę lambdaTak więc moja cierpliwość jest na wyczerpaniu, tak więc daj znać, będę zobowiązany
#8
Napisano 14:32, 01.07.2009
Powiedz o co chodzi z tym pałowaniem
Pogonić autko kilka razy do czerwonego pola na obrotościomierzu.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:36, 01.07.2009
Powiedz o co chodzi z tym pałowaniem
Pogonić autko kilka razy do czerwonego pola na obrotościomierzu.
Dokładnie tak, ale teraz zobaczyłem że to pomaga tylko na chwilę
[ Dodano: 2009-07-03, 14:31 ]
Nie pomogło zaślepienie EGR'a
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:29, 03.07.2009
#11
Napisano 21:34, 03.07.2009
Skoro EGR nie pomógł to musisz sprawdzić korekcje krótko i długo terminową.... Jeżeli korekcja długoterminowa bedzie powyżej 10% na plusie bądź na minusie (+10% ; -10%) bedziesz mieć spadające obroty tak jak opisujesz...
Tzn jaką korekcje? Jak sprawdzić? Mógłbyś opisać dokładniej
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:03, 04.07.2009
Dzięki, ja też bym prosił jeśli można o wytłumaczenie jak to sprawdzić.Skoro EGR nie pomógł to musisz sprawdzić korekcje krótko i długo terminową.... Jeżeli korekcja długoterminowa bedzie powyżej 10% na plusie bądź na minusie (+10% ; -10%) bedziesz mieć spadające obroty tak jak opisujesz...
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:32, 04.07.2009
#14
Napisano 10:08, 10.07.2009
U mnie jest chyba to samo i chciałbym wiedzieć gdzie grzebać. Raz mi spadają od góry obroty i jest ok a czasem odbijają się od tej kreseczki tuż nad zerem. Niby silnik nie gaśnie ale czasem mam wrażenie że się nie "dźwignie".
#15
Napisano 15:36, 10.07.2009
- podciśnienia (wężyki, króćce etc)
- Lewe powietrze (przy przepustnicy, ssacym)
- wyciagnać bezpiecznik back up który jest pod maska i ustawić na nowo jałowe obroty!
EGR nie ma tu NIC do gadania skoro wczesniej działało...
=> jak się na tym nie znasz to nawet nie dotykaj!! Mówie to zwłaszcza do kolegi który nie wiedział o co biega w pałowaniu samochodu
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click