Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Klocki Hamulcowe Accord 2.0 VIII - co wybrać

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:42, 12.01.2016

Pejot klocki przez nas zaprpoponowane to nie są klocki sportowe, ani nawet pseudo sportowe. Są to klocki o podwyższonej wytrzymałosci temperaturowej filmu ciernego (odpowiednio do 450stC (EBC Green) i 550stC (Galfer FDT1055)). Standardowa wytrzymałosć termiczna mieszanki to 300stC (Ferodo Premier, Textar, Ate, Zimmermann itd)

 

Klocki "ceramiczne" takze mają standardową wytrzymałość termiczną przy niskim pyleniu. Niestety trochę słabiej hamują a po przegrzaniu robią się agresywne dla tarcz.

 

W moim 2.4 w którym są 4-ro tłoczkowe zaciski i 330mm średnicy tarcze na klockach Ferodo Premier przegrzanie ich nie stanowiło problemu...


Użytkownik pawpor edytował ten post 16:47, 12.01.2016

  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#17 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:01, 12.01.2016

Jak nie traktować podniesienia maksymalnej temperatury roboczej klocka jako klocek tunigowy / pseudo-sportowy ?

Do zwykłej codziennej jazdy po przysłowiowe bułki takie klocki nie są potrzebne i są droższe niż zwykłe markowe ATE, Ferodo itd.

 

Akurat klocki Jurid White (podobno to jest to samo co ATE Ceramic dla innych marek) dzięki domieszce ceramiki mają wyższą wytrzymałość termiczną i są bardziej odporne na przegrzewanie niż klocki klasy OEM, można poczytać w sieci np. tutaj w Tuareg'ach:

http://www.touaregcl...pic.php?p=58742


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#18 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:27, 12.01.2016

EBC Green do VIII Gen 2.4 to koszt ~250zł/kpl - czyli praktycznie tyle co seria.

 

Akurat klocki Jurid White (podobno to jest to samo co ATE Ceramic dla innych marek) dzięki domieszce ceramiki mają wyższą wytrzymałość termiczną i są bardziej odporne na przegrzewanie niż klocki klasy OEM, można poczytać w sieci np. tutaj w Tuareg'ach:

http://www.touaregcl...pic.php?p=58742

 

Dziwne, bo Ate w swoich oficjalnych opisach (jak i w nieoficjalnych rozmowach) powtarza, że Ate Ceramic ma standardową wytrzymałość na przegrzewanie oraz parametry pracy. 

Niestety często jest tak, że ktoś wypowiada się super nt danego klocka na początku jego użytkowania, a po 5 tys.km przy dynamicznej jeździe klocki "ceramiczne" potrafią pogiąć tarcze. 

Klocki te są jak najbardziej ok - są to klocki do "dostojnej" jazdy dla osób którym zależy na niskim pyleniu i wysokich przebiegach, oczywiście przy normalnej jeździe bez szaleństw "od świateł do świateł" i jazdy z prędkościami ponad 160km/h


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#19 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:07, 13.01.2016

Klocki te są jak najbardziej ok - są to klocki do "dostojnej" jazdy dla osób którym zależy na niskim pyleniu i wysokich przebiegach, oczywiście przy normalnej jeździe bez szaleństw "od świateł do świateł" i jazdy z prędkościami ponad 160km/h

 

Wraz z nowymi przepisami skończyło się "świrowanie" po mieście i terenach zabudowanych gdyż zbyt łatwo można stracić prawko i większość osób jeździ teraz "dostojnie" nie przekraczając na co dzień 80-100km/h i seryjne klocki w zupełności wystarczają ;)

 

Natomiast jeżeli ktoś porusza się dużo po autostradach to już wg mnie inwestycja w klocki o podwyższonej temperaturze roboczej ma sens, na polskich autostradach często jazda nie jest płynna i trzeba hamować z dużych prędkości ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:35, 13.11.2017

...a jest coś z ceramiki do VII-ki ? JURID czy ATE ?
  • 0
                       

#21 lokocool

lokocool
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:43, 05.03.2018

Muszę wymienić klocki w moim 2.0 Czy mogę zamontować na przód tarcze 320 + EBC Green zamaist fabrycznych ?

Czy wymaga to jakiś większych modyfikacji ?


  • 0

#22 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:03, 05.03.2018

Jeżeli chcesz zamontować tarcze 320mm to musisz wymienić zaciski, jarzma i osłony pod tarczami. Dodatkowo musisz pamiętać, że na tarcze 320mm minimalna felga to 17"


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#23 lokocool

lokocool
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 05.03.2018

Aaa czyli jednak trochę zabawy jest. Felgi akurat mam 17 ale jak znam życie jak dolicze koszt całej reszty to pewnie wyjdzie mała fortuna. Dzięki za i info ;-)
  • 0

#24 ManiekAccord

ManiekAccord
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 24.03.2018

Bosch z tylu
https://youtu.be/K-2GQD4TYyE


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  • 0

#25 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:10, 25.03.2018

Nie było jakiś normalnych klocków ? Tylko z wiertarki ? :)
  • 0
                       

#26 metallica81

metallica81
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Jawor
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:11, 26.03.2018

Wymieniłem 2 tygodnie temu z tyłu. Firma Breck. Zadowolony jestem.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq