Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

jaki kolektor wydechowy K24

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#31 boban6

boban6
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:WOT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cmax
  • KM:136
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:MPV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 25.10.2012

Witam bylem dzis na hamowni w jastrzebiu ale mial tam na rolkach mercedesa w automacie rozebreanego i nie bylo jak go cofnac :k droga na marne. umowilem sie na piatek a co do golosnosci u mnie to jeszcze ostrzej brzmi niz na kolegi filmiku , moze to przez brak katalizatora?


Arti , wrzuć chociaż filmiki jak to pracuje
  • 0

#32 Arti

Arti
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Racibórz
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:226
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 25.10.2012

Ok postaramsie nagrac jakis film. Tak dokladnie mam CAI kolektor wydechowy 4-2-1 i de-cat zamiast katalizatora.
  • 0

#33 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:00, 25.10.2012

No no, jestem bardzo ciekaw efektów. Czekam na wykres.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#34 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:33, 25.10.2012

no ja tez jestem ciekaw efektow

montując de-cat'a musiales wsadzic tez emulator drugiej sondy ? nie miales zadnych checkow?


i jaki CAI wkoncu masz ? k&n ?
  • 0

#35 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 25.10.2012

Jak celfix jest dobry, to żadnych czeków nie będzie.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#36 otis

otis
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:223
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Ładne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 26.10.2012

a u mnie wystarczył sam dolot :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=sjTjbkAASLQ


Jak ja wam zazdroszczę tych warszawskich tuneli :ok W Bdg nie hu hu niestety :cry:
Fajnie gada.
  • 0
<p>Mój ex Typ. <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ord-type-r/</a>

#37 Arti

Arti
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Racibórz
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:226
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:43, 26.10.2012

Witam
To wykresik z hamowni po tych malych modyfikacjach
http://imageshack.us...anie0001bp.jpg/
Co do filmu to nagrywalem telefonem ale straszna lipa z jakoscia dzwieku, jak dorwe sie do lepszego sprzetu to postaram sie dodac jakis film.

[ Dodano: 2012-10-26, 14:44 ]
Mysle ze przyrost jest jak najbardziej ok jak na wolnossacy motor.
  • 0

#38 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:13, 26.10.2012

:shock: :shock: :shock:
no nie wierze!!

a teraz mow co tam zmodziles dokladnie!! :mrgreen:

jakie cai?
kolektor weapon r ?
Jaki de cat? :P i jaki wydech??
Robiles jakies zmiany w komputerze?
ile ciebie to wszystko kosztowalo?
Ogolnie po tych wszystkich modach duzo glosniej jest przy spokojnej jezdzie?? nagraj prosze filmiki :)

aha i jeszcze jedno, odczules ten przyrost 25 koni?
  • 0

#39 Arti

Arti
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Racibórz
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:226
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 26.10.2012

Sam bylem w szoku... jest odczuwalana znaczna roznica i to juz przy nizszych obrotach... jezdzi sie o wiele lepiej niz seria... Tak jak pisalem zmiany byly nastepujace:
CAI K&N TYPHOON (identyczny jak ma kolega rumcyk27)
kolektor wydechowy 4-2-1 z de-catem tak jak na focie. http://www.carid.com...ers-290278.html
Zadnych strojen, zadnych innych modyfikacji.

[ Dodano: 2012-10-26, 19:09 ]
Co do kosztow to kolektor ok 2400 z przesylka plus ddoliczyli clo jakos 500 zl, a dolot kupilem od kolegi z forum za 850 zl. Poziom halasu przy normalnej jezdzie nie rozni sie niczym od serii, dopiero gdy przepustnicaj est na maxa otwarta to jest ryk
  • 0

#40 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:17, 26.10.2012

Arti a jednak się zdecydowałeś na taki jak mój, myślałem, że zakupisz Injen lub Aem
  • 0

#41 boban6

boban6
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:WOT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Cmax
  • KM:136
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:MPV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 26.10.2012

Powiem tylko że jestem w SZOKU :-o bardzo ładnie podskoczył :)
Teraz zmień jeszcze kolektor ssący i będzie 22... :D 1000 zł z ctr K20
Zmierz go do 100 ile ma i filmik dobrej jakości wrzuć.

Pięknie podskoczył gratuluje :)
  • 0

#42 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 02:18, 27.10.2012

Arti a jednak się zdecydowałeś na taki jak mój, myślałem, że zakupisz Injen lub Aem


to co kolego, testujemy jak takie cos podziala na 2.0 ? :mrgreen:


Arti, masz seryjny srodkowy tlumik i koncowy od 2.4 ?

I jak z sondami labmda? gdzie je podpiac? zadnych bledow nie pokazuje?


nie sadzilem ze kolektor wydechowy + decat na tyle wszystko zmienia :shock:

[ Dodano: 2012-10-27, 03:25 ]
czekamy na filmik i na test 0-100 :!:
  • 0

#43 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:03, 27.10.2012

Arti a jednak się zdecydowałeś na taki jak mój, myślałem, że zakupisz Injen lub Aem


K&N ma największe przyrosty, jeśli chodzi o performance to jest najlepszy wybór.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#44 henake

henake
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:R
  • KM:400+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:5d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:39, 27.10.2012

http://ecu-performan...d-01/img001.jpg

Moj acco
  • 0

Bmw x5 e70 M 2009r.
Megane RS 265 2012r.
http://i607.photobuc...zps844b52e9.jpg


#45 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:40, 27.10.2012

Fajne przyrosty przy niskim stopniu modyfikacji.
Henake wykres jest po jakich modach ?

K24 jest troszkę inną konstrukcją jak K20 ciekawe czy taki zabiegi w k20 mogą przynieśćjakieś fajne rezultaty?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq