właśnie miałem pompę rozkręconą i zastanawiałem się jak te blaszki przychodzą i właśnie zaokrąglona częścią na zewnątrz dałem ,mam pytanie czy te blaszki w jakikolwiek sposób mogą ulec zużyciu i nadają się do wymiany ,jak to z nimi jest ??bo oprócz hałasu dochodzącego z pompy to wspomaganie praktycznie wogole nie działa ,tylko na wysokich obrotach czuć ze coś tam lżej idzie kręcić.Teraz pytanie czy wymiana łożyska , simeringu i oringów załatwi sprawę
a pompa hałasuje?, jak tak to się zapowietrza, wymieniałeś olej wspomagania?? bo należało by wymienić.
Nie tylko tam jest simmering i łożysko sa także inne uszczelniacze tzw oringi, które możesz kupić w dobrze zaopatrzonym sklepie. Ale jest jeszcze jeden taki do pokrywy którego nie kupisz nigdzie tylko w ASO.
Temat juz był na ten temat, schemat tez był. Trzeba jeszcze pamiętać aby dobrze złożyć serce pompy bo to jest ważne. tam sa takie bolce wychodzące z pokrywy, nalezy składanie zacząć właśnie od tej strony, a później włożyć do korpusu pompy, gdzie już jest zamontowany simmering, blaszka dystansowa, łożysko wałek i segier -zabezpieczenie.
Wydaje mi się z ze te blaszki to są bardzo twarde więc wycieranie ich nie wchodzi w gre. szybciej wytrze się to gniazdo.
Użytkownik czesio29 edytował ten post 07:34, 16.06.2014