Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#856 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:43, 05.12.2018

Mam takie klocki popekane w swoim EK4 :D
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#857 barnie

barnie
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 06.12.2018

Możecie podać jakie symbole ma zestaw ATE?
I na szybko pytanko o płyn hamulcowy, Zwykły ATE DOT4 SL będzie ok?
 


  • 0

#858 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:58, 06.12.2018

Brakeparts.pl i zamawiaj

Tak zwykly styka
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#859 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:01, 06.12.2018

jest też SL.6 , ATE chwali się że lepszy bo rzadszy i "VSA szybciej działa" 

U mnie już zagościł w układzie hamulcowym i sprzęgle :)


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 22:36, 06.12.2018

  • 0

#860 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:05, 06.12.2018

jest też SL.6 , ATE chwali się że lepszy bo rzadszy i "VSA szybciej działa" 

I nie tylko, bo również w ujemnych temperaturach mniej zużywają się części układu hamulcowego oraz zmniejsza się efekt "przyklejania" uszczelek przy -30.

 

To sprawdzone przeze mnie :)  w warunkach laboratoryjnych


  • 0

#861 tomek1808

tomek1808
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 07.12.2018

Czy ktoś montował klocki marki Brembo ?

Czy Textar będzie lepszy ? a moze Zimmermann ?

Mam zestaw klocki+tarcze Brembo i jest elegancko, ale klocki w typowo miejskiej jeździe max 30 tys wytrzymują,


  • 0

#862 JozinHonda

JozinHonda
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 29.01.2019

Jak napisał Kolega Edson - było to milion razy wałkowane, ale skoro to taka pilna sprawa to niech będzie...

W Accordach VII gen. z przodu były montowane 2 wersje tarcz 280 i 300 mm. Te pierwsze były montowane z reguły tylko w najbiedniejszej wersji Comfort, chociaż w Sportach tez czasami się trafiały...

Przy tarczy 280 mm udało się Hondzie wcisnąć felgi 15", przy 300 musi być co najmniej 16".

Jedyna różnica w budowie hamulców polega na innym jarzmie - przy 300mm zacisk musiał być oddalony nieco dalej od środka (stąd w wersjach z tarczami 280mm można stosunkowo łatwo 'poprawić' hamulce poprzez wymianę tarcz na 300mm i jarzma od tej wersji; oczywiście może to się również wiązać z wymianą felg na większe).

Natomiast sam zacisk jest identyczny (więc i klocek musi być taki sam).

 

Pozdrawiam i zapraszam do lektury

Tomek

Przepraszam, że odgrzewam temat, ale od niedawna posiadam takiego Accorda VII CL7 z tarczami 280mm. Jako że tarcze z przodu powoli dokonują swojego żywota, czeka mnie wymiana na nowe. Pojawia się zatem sposobność na przesiadkę na tarcze 300mm. Jako że samochód jest mi potrzebny na dojazdy do pracy muszę mieć temat ogarnięty od strony logistycznej na tip top, nie za bardzo mogę sobie pozwolić na to żeby rozgrzebać samochód i zostawić bo czegoś brakuje. Chciałbym wiedzieć czy po za jarzmem nie potrzeba wymienić także tarczy kotwicznej? Tak żebym mógł sobie zorganizować/zamowić wszystko z odpowiednim wyprzedzeniem, tak że mam wszystko pod ręką i ogarniam w jedno popołudnie.


  • 0

#863 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:40, 02.02.2019

JozinHonda

nic nie trzeba wymieniać oprócz jarzma, ja u siebie robiłem taki upgrade, kup najlepiej całe zaciski z jarzmami od diesla, ja płaciłem po 20 zł/szt. wszystko wypiaskowałem, pomalowałem proszkowo i po prostu poprzekładałem.


  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#864 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:22, 10.02.2019

Panowie podejdzie zestaw na tył Zimmerman Standard CoatZ i klocki ATE? Polift 2.0 EXE

Pozdrawiam

Użytkownik Filip edytował ten post 10:22, 10.02.2019

  • 0

#865 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 11:23, 10.02.2019

Podejdzie, a co masz na przodzie?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#866 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:32, 10.02.2019

Ma przodzie mam ATE standard klocki i tarcze i powiem szczerze, że 3 raz mam założony i jestem zadowolony, ale tarcze z tyłu w sumie pierwszy raz zmieniam i dlatego wole podpytać. Spytałem dlatego, że poczytałem trochę o tych Zimmerman i były jakieś problemy u niektórych forumowiczów tylko, że na przodzie.
  • 0

#867 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 11:49, 10.02.2019

Do spokojnej jazdy napewno sie sprawdzi. Co do zimmermannow, ja jezdze tylko na zimmermann i montuje ludzia zimmermanny i nigdy nie bylo problemu ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#868 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:08, 10.02.2019

no i temat rozwiązany biore ten zestawik, dziękuje @jacob101 za pomoc


  • 0

#869 Dallas81

Dallas81
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Aleksandrów Łódzki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 12.02.2019

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie hamowania a accord-ach VII, mianowicie która oś pierwsza haluje, przód, czy tył. 

 

Z góry dziękuję za wyrozumiałe odpowiedzi.


  • 0

#870 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:04, 13.02.2019

Obie osie hamują równocześnie


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq