Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#766 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:50, 20.05.2018

Witam, tarcze do tyłu wystarczą Brembo czy lepiej brać Ate? Klocki będą Ate.


  • 0

#767 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 19:12, 20.05.2018

tarcze do tyłu wystarczą Brembo

Mam tarcze plus klocki, na przód i tył, i w 2.4 karawanie spisują się bardzo dobrze 👍
Polecam.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#768 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:09, 20.05.2018

Nie chcę CI za bardzo mącić, ale ja zamontowałem na tył tarcze OYODO i odpukać po kilku tyś km mają się idealnie. Cena to prawie połowa tego co ATE.


  • 0

#769 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:15, 20.05.2018

No tak naprawdę tył jeśli jest POPRAWNIE zamontowany i zaciski są w pełny sprawne lub zregenerowane to wystarczy coś pokroju blueprint plus do tego jakieś klocki pokroju ate/brembo/zimmerman/cokolwiek markowego i będzie to dawało rade... Tarcze zimmenman/ate i inne markowe lepsze maja przewagę ze są fabrycznie zabezpieczone przed rdza, a poza tym tył jest na tyle słaby w czasie normalnej, spokojnej jazdy że nie masz szans go przegrzac wiec przy prawidłowym montażu nie powinni się tam nic zupełnie krzywić czy bić...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#770 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 00:10, 21.05.2018

Oyodo też jest zabezpieczone przed rdzą :) taką śnieżno - srebrną matową powłoką galwaniczną


  • 0

#771 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 07:16, 21.05.2018

Hej :)

Litości... Panowie ja bym rozumiał, gdyby tutaj były dywagacje o grube tysiące, no chociażby setki złotówek...

Wszyscy porównujecie swoje, do tarcz kosztujących ok. 130 zł/szt. - na komplecie tarcz zakładając 50% różnicę w cenie 'zyskujecie' 130zł (a jest to wydatek na ładnych kilka lat).

Wygląda to na licytację kto mniej wydał na tarcze hamulcowe (a jest to jeden z krytycznych elementów samochodu).

Tylko czekać, aż ktoś napisze, że założył tekturowe i auto też hamuje.

Z drugiej strony w innym wątku, ta sama osoba zacznie dywagacje, czy lepiej do auta pasują felgi takie, czy 'śmakie' za 3-4 tysiące.

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#772 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:28, 21.05.2018

Statom dziękuje :)
Rozumiem jakby ta dyskusją toczyła się w krajach gdzie jak samochód jeździ to już wyczyn , ale próba zaoszczędzenia 100zł na 3-5 lat.... i to kosztem bezpieczeństwa...
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#773 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:18, 21.05.2018

Hej :)

Litości... Panowie ja bym rozumiał, gdyby tutaj były dywagacje o grube tysiące, no chociażby setki złotówek...

Wszyscy porównujecie swoje, do tarcz kosztujących ok. 130 zł/szt. - na komplecie tarcz zakładając 50% różnicę w cenie 'zyskujecie' 130zł (a jest to wydatek na ładnych kilka lat).

Wygląda to na licytację kto mniej wydał na tarcze hamulcowe (a jest to jeden z krytycznych elementów samochodu).

Tylko czekać, aż ktoś napisze, że założył tekturowe i auto też hamuje.

Z drugiej strony w innym wątku, ta sama osoba zacznie dywagacje, czy lepiej do auta pasują felgi takie, czy 'śmakie' za 3-4 tysiące.

 

Pozdrawiam

Tomek

 

 

x2
Hamulce,opony, zawieszenie, układ kierowniczy, na tym się nigdy nie oszczędza.  Dziadowskie tarcze, chińskie opony itd. wszystko działa jak ma owszem, ale gdy przychodzi sytuacja awaryjnego hamowania itp. to dopiero widać różnice, wtedy te kilka metrów bliżej na dobrych oponach czy układzie hamulcowym może uratować nasz samochód przed wypadkiem, czy przede wszystkim jakiegoś pieszego w najlepszej opcji przed kalectwem... 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#774 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:05, 23.05.2018

Takie pytanie ile wytrzymują wam tarcze i klocki na przedniej/ tylnej osi  :diabelgrin:

Mi oryginalne tarcze przód Honda + Klocki zimmermann 45 tysięcy, największy rant od strony tłoczka równomierny na L jak i P tarczy, rant od strony felgi również widoczny, klocka jeszcze z 30%

Tył 60 tysięcy cały kpl. zimmermann tarcze z widocznymi wżerami, rant na tarczy od wewnątrz jak i zewnątrz, Klocek wewnętrzny może 20%, klocek zewnętrzny 40%

Oczywiście wszystko sprawne, główne użytkowanie autobany, chyba muszę zacząć wolniej jeździć  :diabelgrin:  :diabelgrin:  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#775 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:10, 23.05.2018

W preli przód tarcze zimmenman i klocki ate na zaciskach a accorda VI wytrzymał 40tys i klocki zjechane na zero, tarcze spokojnie jeszcze z 2 komplety przeżyją, tył tarcze niewiadome(możliwy OEM) i klocki zimmerman wytrzymały 50tys i były na granicy....

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#776 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:47, 26.05.2018

Mała zmiana koncepcji :P

Jaki jest numer HAWK HPS na przednią oś do VII ? Oczywiście pod tarcze 300mm. 

 

Tarcze ZIMMERMANN SPORT czy Black Diamond Nacinane/Nawiercane lub same nacinane. Bo różnicy między tymi 3 tarczami w cenie nie ma wielkiej.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#777 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:49, 28.05.2018

 

Jaki jest numer HAWK HPS na przednią oś do VII ? Oczywiście pod tarcze 300mm. 

 

 

Klocki Hawk nie są produkowane do VII gen na przód


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#778 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:19, 28.05.2018

A czytałem w tym temacie że Hawk zakładają na przód do VII.... 

A tarcze z tych trzech wymienionych które byś polecał? Czy są na porównywalnym poziomie.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#779 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:23, 28.05.2018

Zimmermann Sport będą najbardziej ciche, Black Diamond najbardziej skuteczne. Jeżeli nie przeszkadza buczenie podczas hamowania z wyższych prędkości to z powodzeniem można zakładać Black Diamond Gooved 6, w przeciwnym wypadku Zimmermann Sport


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#780 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:45, 28.05.2018

Hej :)

...Jeżeli nie przeszkadza buczenie podczas hamowania z wyższych prędkości to z powodzeniem można zakładać Black Diamond Gooved 6...

Początkowo obawiałem się tego odgłosu (mam właśnie te tarcze), ale z doświadczenia mogę napisać, że nie warto brać tego pod uwagę... bo to zupełnie nie przeszkadza (a nawet napisałbym, że tego nie słychać).

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego A320 przez Tapa
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq