Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#541 wazyl

wazyl
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 09.03.2017

Czy mozna zamontowac "grubsze" tarcze od ATR do VII z przodu bez pierscieni piasta-tarcza ? Tarcze ATR maja otwor centrujacy 70 a nie 64.1 . Czy nie wystarczy, ze tarcze centruja te dwie male srubki.

 

Tak jak w tym Civicu np.

 

99gcu9.jpg

 

 

Nie będzie pasować. Tarczy nie włożysz w jarzmo (3mm to jednak trochę jest...)

 

 

To jak ludzie to montuja ? :) Zacisk przekladam z jarzmem przeciez. Chce zalozyc tarcze od atr a nie ViI ze wzgledu na to, ze sa grubsze.


Użytkownik wazyl edytował ten post 12:59, 09.03.2017

  • 0

#542 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2415 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 53
Super

Napisano 21:00, 09.03.2017

No to zacisk z jarzmem też musisz zmienić...

Co do centrowania, te 2 małe śrubki nie zapewnia go idealnie, lepiej te pierścienie ogarnąć i zamontować tak jak należy

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#543 Osi

Osi
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 10.03.2017

tourer vii 2003 wersja comfort koła 15 jakie tarcze z przodu 280mm czy 282mm?


  • 0

#544 Statom

Statom
  • Administrator
  • 6048 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 59
Super

Napisano 12:52, 10.03.2017

Przód 280mm (spowalniacze to lepsze określenie w tym wypadku, niż hamulce), tył tarczo-bębny 282mm (można to zweryfikować i kupić np. u naszego Partnera brakeparts.pl)

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#545 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 828 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:04, 10.03.2017

ja przeczytałem ten wątek i mam dylemat haha:D co opinia to inna, ATE nie, zimmermann tez nie:D najlepiej kupić za 1000zł tarcze i klocki za 500:D


  • 0

#546 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 16:11, 10.03.2017

Zimmermanna gładkietarcze i klocki i będziesz Pan zadowolony. 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#547 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 828 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:23, 12.03.2017

Zimmermanna gładkietarcze i klocki i będziesz Pan zadowolony.

pod warunkiem ze sie nie zwichruja jak te co mam obecnie;D
  • 0

#548 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 09:39, 12.03.2017

pod warunkiem ze sie nie zwichruja jak te co mam obecnie;D

 

A jakiej firmy tarcze i klocki masz teraz że się pokrzywiły? Piasty na 10000% sprawne? tak samo jak poprawny montaż i zaciski idealnie pracują?

Kolejna kwestia to zakup: ebay-allegro, czy jakaś popularna w PL Hurtownia? 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#549 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 828 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:03, 12.03.2017

a nie wiem jakie są teraz, bo to po starym włascicielu, i chce je zmienić i zobacze co bedzie;)


  • 0

#550 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 10:25, 12.03.2017

No to zakładaj tego producenta co napisałem.

Chodź warto się zastanowić nad oryginalnym zestawem co jest w dziale giełda. 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#551 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 828 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:32, 12.03.2017

No to zakładaj tego producenta co napisałem.

Chodź warto się zastanowić nad oryginalnym zestawem co jest w dziale giełda. 

widziałem, ale mam fajny rabat u kolegi w sklepie i ten zestaw zimmermanna wyjdzie mi poniżej 5 stówek, a zmienie sobie to sam i wyczyszcze porządnie, pasowałoby jeszcze płyn kamulsowy z płukaniem układu zrobić


  • 0

#552 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 10:37, 12.03.2017

Dokładnie, a niestety o płynie hamulcowym zapomina wiele osób. 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#553 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 828 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:40, 12.03.2017

mam wrażenie ze przy mocniejszym depnięciu ściąga mi go na prawo troche, czytałem o problemach z pompą absu co do prawej strony auta, ciekawe czy to wina tego, bo tył na diagnostyce wyszedł równo i przód niby też wiec wszystkie 4 hamulce pracują poprawnie..


  • 0

#554 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 11:07, 12.03.2017

Skoro siła hamowania z przodu jest taka sama, to przyczyną ściągania nie są hamulce, a zapewne pozioma tuleja w prawym wahaczu dolnym.

Uszkadzają się bardzo często, do tego typowa "prawa" strona czyli studzienki itp. Także zobaczyć zawieszenie z prawej strony. 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#555 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 828 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:09, 12.03.2017

Skoro siła hamowania z przodu jest taka sama, to przyczyną ściągania nie są hamulce, a zapewne pozioma tuleja w prawym wahaczu dolnym.

Uszkadzają się bardzo często, do tego typowa "prawa" strona czyli studzienki itp. Także zobaczyć zawieszenie z prawej strony. 

mówisz? ale nic nie słychać zeby cos stukało... chociaż drży mi kierownica przy wyższych predkosciach pomimo wyważenia kół..


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq