oem musi mieć bardzo wysoką trwałość bo auta na gwarancji sypały by błędami, a producenci na takie coś nie mogą sobie pozwolić, nie wiem jak są robione akumulatory oem, ale trwałość akumulatora uzyskuje się poprzez grube płyty, a trudno jest upakować grubych płyt tyle co cienkich, ale widocznie są takie technologie żeby to zrobić, pewnie jest to kwestia wyższych kosztów produkcji.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#361
Napisano 23:36, 09.01.2021
#362
Napisano 01:07, 10.01.2021
Ciekawe jak to jest że OEM ma takie same parametry jak Yuasa A trwałość znacznie większą.
Ciekawe to jest to, że oferowane w ASO akumulatory Hondy o dokładnie takich samych parametrach jak te z pierwszego montażu - nie wytrzymują połowy tego co one.
Akumulatory na pierwszy montaż do kompletnie inna liga, w każdej marce.
Właściwie to do niedawna tak było, bo we współczesnych autach OEM-y potrafią klęknąć po 3-4 latach...
#363
Napisano 08:49, 10.01.2021
akumulatory yuasa serii 5000 mają wysoki prąd rozruchowy, a to można uzyskać poprzez dużą ilość cienkich płyt wykonanych w technologii cięto ciągnionej czyli najgorszej z możliwych, yuasa ma bardzo dobre parametry ale kosztem trwałości, mam urządzenie do pomiaru 20 godzinnego testu pojemności akumulatora które bardzo dokładnie wylicza ile zostało z fabrycznej pojemności akumulatora, i mój 5 letni akumulator yuasa 5000 80Ah który był sporadycznie używany i ładowany przynajmniej raz w miesiącu ma obecnie dokładnie 52.28Ah, czyli już jest do wymiany. Yuasa to jest masówka i niczym szczególnym się nie wyróżnia.
no i chyba to standard, 5 lat i sporadycznie używany, akumulator musi pracować, być ładowany i rozładowywany,.. tak myślę, pozdrawiam
#364
Napisano 12:49, 10.01.2021
Ogólnie takie małe akumulatorki typu 45,47 Ah do takiego auta jak accord to jest śmiech. Auto postoi 2 tygodnie w zimę i ledwo co zapala. Takiej wielkości akumulatorki to sprawdzają się, ale w tico.
Użytkownik VTECkick edytował ten post 12:50, 10.01.2021
#365
Napisano 19:24, 10.01.2021
Jako ciekawostka a propos akumulatorów Yuasa - mój akumulator w innym starym samochodzie to Yuasa z serii Elite (dawne nazewnictwo, teraz odpowiednik serii 5000), 80Ah w benzynowym V6, czyli jest czym kręcić, kupiłem go w roku 2011 czyli ma równe 10 lat. Jeżdżony tylko po mieście, może przez pierwsze 2-3 lata parę trasek, a potem tylko miasto bo trasy już innym. Auto to właśnie sprzedaję i przeglądałem papiery, myślałem że ma z 7-8 lat, a tu proszę, na papierze równe 10.
#366
Napisano 19:37, 10.01.2021
#367
Napisano 19:39, 10.01.2021
Polecam zapoznać się z tym kanałem jeżeli chodzi o akumulatory. Tam jest wszystko!Czy ktoś mi może powiedzieć jakie powinno być napięcie następnego dnia przed odpaleniem? Kupilem org aku na hparts. Jak przyszedł napięcie było 12,48v, po założeniu przejechaniu 10.km i 4 odpalniach następnego dnia po około 12 godzinach mam napięcie 12,39v. Czy wszystko jest ok?
https://youtu.be/lh1qYdiP5fg
#368
Napisano 20:09, 10.01.2021
Czy ktoś mi może powiedzieć jakie powinno być napięcie następnego dnia przed odpaleniem? Kupilem org aku na hparts. Jak przyszedł napięcie było 12,48v, po założeniu przejechaniu 10.km i 4 odpalniach następnego dnia po około 12 godzinach mam napięcie 12,39v. Czy wszystko jest ok?
dostałeś częściowo rozładowany akumulator i należało go naładować przed podłaczeniem do auta, prawidłowe napięcie na nowym akumulatorze to 12,7V-12,8V .
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:16, 10.01.2021
#369
Napisano 20:29, 10.01.2021
Też potwierdzam. Miałem drugiego OEM. Wytrzymał połowę tego co pierwszy z montażuCiekawe to jest to, że oferowane w ASO akumulatory Hondy o dokładnie takich samych parametrach jak te z pierwszego montażu - nie wytrzymują połowy tego co one.
Akumulatory na pierwszy montaż do kompletnie inna liga, w każdej marce.
Właściwie to do niedawna tak było, bo we współczesnych autach OEM-y potrafią klęknąć po 3-4 latach...
#370
Napisano 20:42, 10.01.2021
Polecam zapoznać się z tym kanałem jeżeli chodzi o akumulatory. Tam jest wszystko!
https://youtu.be/lh1qYdiP5fg
Mają też błędy w swoich filmach w celu promowania pewnych produktów. Napisałem o tym kilka postów wcześniej.
#371
Napisano 20:50, 10.01.2021
dostałeś częściowo rozładowany akumulator i należało go naładować przed podłaczeniem do auta, prawidłowe napięcie na nowym akumulatorze to 12,7V-12,8V .
To co teraz wyciągać nowy doładować go prostownikiem przez 12 godzin i wsadzić s powrotem, czy reklamować?
#372
Napisano 20:56, 10.01.2021
i ja potwierdzam, miałem w 7 gen oryginał kupiony w ASO, wytrzymał niecałe 5 lat, chyba 2 mies brakło do pełnych 5 lat... moim zdaniem jeżeli trafi się jakieś promo tak że cena za ten aku nie przekroczy 300-350 zł to można się pokusić, większej kasy nie ma sensu, bo nie jest tego wart, ogólnie uważam że w 7 czy 8 genie powinien siedzieć aku co najmniej 50-60 Ah i w jakiejś większej obudowie tak żeby płyty nie były upchane jak sardynki w puszce
pawelzszu naładuj
#373
Napisano 23:00, 10.01.2021
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#374
Napisano 09:47, 12.01.2021
To co teraz wyciągać nowy doładować go prostownikiem przez 12 godzin i wsadzić s powrotem, czy reklamować?
doładować
#375
Napisano 11:27, 12.01.2021
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych