XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
H22A7 - dźwięk silnika
#1
Napisano 23:24, 20.05.2012
Jaki jest odgłos stukającej panewki ?
Zacząłem słyszeć takie jakby cykanie spod maski podczas jazdy, szczególnie jak jadę sobie powyżej 90km/h na 5 biegu. Nie ma znaczenia czy przyspieszam czy jade równo, cały czas jest to cykanie które się zmienia wraz ze wzrostem prędkości obr.
B. podobnie miałem przed regulacją zaworów ale przecież były regulowane 1300km temu
Stało się to nagle, poprzedniego dnia wieczorem myłem auto wraz z myciem silnika, do tego podciągnąłem sobie pasek alternatora bo miałem wrażenie że przez ułamek sek. piszczy przy odpalaniu. Na drugi dzień odpalam normalnie auto, jadę i ot zacząłem słyszeć takie cuś.
Dzień przed tym czy 2 dni silnik chodził normalnie, nie katowałem go ani nawet vitka nie zapinałem zbytnio.
Kur..a fi co to może być
#2
Napisano 12:38, 21.05.2012
i weź mnie tam nie wymyślaj panewek bo kurde dokładke masz kupić...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 17:40, 21.05.2012
Słuchałem na yt dźwięku panewek, popychaczy i wszystko odpada... Ten dźwięk jest podobny do tego hondowskiego klekotu który jest słyszalny przy schodzeniu z ok 2000tys obr. Z zewnątrz za bardzo tego nie słychać bo jest zagłuszony przez prace silnika ale w wewnątrz auta jest słyszalny ten dźwięk. Postaram się dziś coś nagrać.
A jaki byłby objaw np. przestawionego rozrządu, padania łożyska alternatora itp?
#4
Napisano 18:55, 21.05.2012
#5
Napisano 19:02, 21.05.2012
Może mieć bo jak wywala błąd to idzie w serwisówkę.Świeci mi jeszcze check od tego pier... EGRa ale to chyba nie ma nic wspólnego z tym?
"MADRZY LUDZIE PRÓBUJĄ PRZYSTOSOWAĆ SIĘ DO ŚWIATA, ZAŚ LUDZIE GŁUPI PRZYSTOSOWUJĄ ŚWIAT DO SIEBIE- DLATEGO ŚWIATEM RZĄDZĄ GŁUPCY"
-OZZY OSBOURNE
#6
Napisano 19:21, 21.05.2012
Może mieć bo jak wywala błąd to idzie w serwisówkę.
tryb serwisowy to zupełnie inna bajka
#7
Napisano 19:40, 21.05.2012
przestawiony rozrząd......odpada...to byś odczuła na bank. Wtedy auto nie jedzie. Brakuje mocy, ty na gaz, o on będzie mulił. Dźwięk będzie inny...taki klekot jak diesel.
Obroty spadają do dołu a potem się klarują - brak pełnej drożności układu nazwijmy to silnika krokowego (do czyszczenia krokowiec, przepustnica) Ale bez tragedii.... zawsze coś tam lekko obroty spadną. No chyba że spadają do wartości że silnik zaczyna się krztusić .
Jak coś ci hałasuje...to tak- zawory, ale te odpadają, panewka..ale tę byś rozpoznał, więc albo z mocno naciągnąłeś pasek.....albo po prostu ci kasowniki mlaskają. Najlepiej nagraj ten dźwięk- bo tak to możemy tylko wróżyć z fusów
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#8
Napisano 20:34, 21.05.2012
#9
Napisano 22:16, 21.05.2012
Niestety na zlot nie jade Poza tym jeszcze mam zaliczenia w szkole w ten weekend więc chyba nie był mi pisany ten zlot czego bardzo żałuje...
Jutro po południu wrzuce dźwięk silnika bo dziś już nie ogarnąłem tematu.
swiecal, ile wychodzi remont samego dołu?
Mam w planach remont silnika na który szykuje się zacząć odkładać, ale to w dalekiej przyszłości pomimo tego że mocy nie brakuję i oleju też nie bierze litrami ale tak dla samego siebie i ze wzgl. na podratowanie i umocnienie dołu silnika zanim mi zmieli jakąś panewe.... Mam nadzieje że nic tego nie przyspieszy
[ Dodano: 2012-05-21, 23:57 ]
Jeszcze pytanko... W jakich warunkach byłoby słychać że to napewno panewka?
zimny silnik, ciepły, pod obciążeniem, podczas schodzenia z obrotów ?
Jak tak oglądam te filmy na yt to tam strasznie nawalają te panewki. To jest aż taka skrajność pomiędzy sprawną a niesprawną panewką? Nie ma jakichś wartości pośrednich że np. delikatnie ją słychać z początku?
#10
Napisano 23:09, 21.05.2012
#11
Napisano 04:40, 22.05.2012
swiecal, ile wychodzi remont samego dołu?
przypomnij mi sie wieczorem na pw bo to dlugo trzeba pisac bo ja juz do roboty zmykam
#12
Napisano 17:53, 22.05.2012
I też jest tak jak trochę postoi, powiedzmy ok 15-30 min. odpalam i przez pierwsze 2-3 sek na obr. jałowych jest taki klekot później znika.
#13
Napisano 18:03, 22.05.2012
[ Dodano: 2012-05-22, 19:08 ]
Ok dzięki, jutro sprawdzę już.
Ale do takiego czegoś to mu trochę brakuję, poza tym to inny charakter dźwięku więc nie wiem co to może być...
#14
Napisano 18:53, 22.05.2012
Wspominałeś o alternatorze..... Moja propozycja- odepnij go- nagraj dźwięk, potem pasek od wspomagania i nagraj dźwięk jeszcze raz. Zakładam że przed naciągiem paska było dobrze, więc na razie trzymajmy się tego, gdyż nic konkretnego ten dźwięk nie mówi.
Taki dźwięk jak u cienie wydaje zarżnięte łożysko kulkowe. Tak klepie delikatnie.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#15
Napisano 19:36, 22.05.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych