Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

comfort a sport - róznice?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#16 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:29, 19.05.2012

Otwieranie pokrywy bagażnika z pilota w sporcie chyba jest w comforcie niema :(

W comforcie otwieranie z pilota jest


To może tylko tyczy się kombi :-/ bo w kombi niema
  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#17 Wala

Wala
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Wwa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:15, 21.05.2012

zależy z jakiego rynku jest auto. Ja mam samochód sprowadzony z Niemiec , Acco tourer VII comfort z 2003 i otwieranie klapy z kluczyka jest....
  • 0
GLOSS FABRIKA - Auto-detailing
Warszawa i okolice
516 444 894 lub PW
http://www.accordklu...pic.php?t=32636

#18 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:17, 22.05.2012

Ja mam Comforta krajowego z 2007 i też mam.
Także raczej wszytskie sedany maja.

Co do tarcz warto zaznaczyć iż inna jest tylko tarcza. Zacisk i klocek - czyli powierzchnia styku i siła nacisku jest identyczny.
Przy większej tarczy jest jedynie trochę większe ramie działania siły:)
  • 0

#19 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 22.05.2012

No w sedanie ma każdy ten bajer ale w kombi już nie zawsze.
  • 0

#20 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:51, 23.05.2012

Co do tarcz warto zaznaczyć iż inna jest tylko tarcza. Zacisk i klocek - czyli powierzchnia styku i siła nacisku jest identyczny.
Przy większej tarczy jest jedynie trochę większe ramie działania siły:)

Jesteś pewien tego co piszesz?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#21 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:45, 24.05.2012

@lepo

Na 99%. W katalogu zaciski (z wyjątkiem jarzma) jak i klocki do obydwu wersji mają identyczne numery. Pompa tez identyczna.
Jeśli już by się czepiać to osłona ta blaszana tylna jest troszkę większa w wersji 300.

Zauważ iż tarcza 280 powierzchnie pracy ma bardzo blisko tego "bębna" mocującego. 300 powierzchnie pracy ma oddaloną od środką ale powierzchnia styku jest identyczna skoro klocki i sam zacisk jest identyczny.

Przewaga większej tarczy to lepsza dźwignia czyli lepsza siła (ale nie ma się co czarować pewnie nie duża różnica), no i dłużej troche wytrzyma zanim się zagotuje.
A i oczywiśćie lepszy wygląd przy większej feldze :)
  • 0

#22 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:00, 16.06.2012

a jak jest z zderzakiem tylnym? widzę, że niektóre wersje w sedanie mają taką jakby nakładkę plastikową w kolorze czarnego plastiku na dole tylnego zderzaka ( taki mały dyfuzorek nazwijmy to). tylko w jakiej wersji czasem to widzę w sport przed liftem ,a czasem w sport po lifcie ale nie we wszystkich co może sugerować nieoryginalność tylnego zderzaka.
Czyli w jakiej wersji kiedy i gdzie występował taki zderzak?
Dołączona grafika
  • 0

#23 zibi

zibi
  • Forumowicz
  • 164 postów
  • Skąd:Lublin / IRL
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:147
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 16.06.2012

a jak jest z zderzakiem tylnym? widzę, że niektóre wersje w sedanie mają taką jakby nakładkę plastikową w kolorze czarnego plastiku na dole tylnego zderzaka ( taki mały dyfuzorek nazwijmy to). tylko w jakiej wersji czasem to widzę w sport przed liftem ,a czasem w sport po lifcie ale nie we wszystkich co może sugerować nieoryginalność tylnego zderzaka.
Czyli w jakiej wersji kiedy i gdzie występował taki zderzak?
Obrazek


Ta część występuje tylko w ON
  • 0

:B Pozdrowionka :B
-----------------------------------------------------------------


Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa


#24 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:09, 15.01.2013

trochę odgrzebe temat, ale chciałem zapytać, czy może ktoś się orientuje, czy wersja sport GT różni się w jakiś sposób zawieszeniowo od sporta czy innych wersji? czy wszystkie elementy zawieszenia są identyczne? Czy może GT ma coś zmienione, bardziej twarde np?
  • 0

#25 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:24, 15.01.2013

W Polsce taka wersja chyba nie wystepowala.
Z jakiego kraju jest model o ktory pytasz ?
  • 0

#26 [H]

[H]
  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:4.4
  • Wersja:Sport+/Exe+
  • KM:356
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:CL7_CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:42, 15.01.2013

trochę odgrzebe temat, ale chciałem zapytać, czy może ktoś się orientuje, czy wersja sport GT różni się w jakiś sposób zawieszeniowo od sporta czy innych wersji? czy wszystkie elementy zawieszenia są identyczne? Czy może GT ma coś zmienione, bardziej twarde np?


Zawias jest ten sam.
Sport GT ma xenon, PSS i chyba ciemniesze chormy
  • 0

Accord CH6--> Accord CL7--> Accord CL7, Prelude BB2--> Accord CL7, Accord CG8--> Accord CL7, Civic EP1--> Accord CL7, Accord CU2


#27 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:15, 15.01.2013

w Polsce jak najbardziej występowała wersja GT bo taka widnieje na fakturze zakupu z polskiego salonu. ale różni się np od wersji UK, bo o takiej jest troche info w internecie. Rzeczywiscie ma xenon, PPS, ciemniejsze chromy , ale najbardziej ciekawił mnie zawias, bo na zagraniczne rynki było info , że jest coś inny, twardszy.
  • 0

#28 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:47, 15.01.2013

Oklejna w wnętrzu jest też inna, niby taki carbon, ale w czarne leci.
Zawias jest ten sam. Może gdzieś dorzucali Access'a w standardzie, albo jak ktoś sobie zażyczył przy zamawianiu, no ale to do każdego można było sobie wziąć.
Przecież standardowy TypeS to też tarpan.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#29 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 16.01.2013

Co widać po naszym GT czy nie-GT zawias ten sam drabiniasty:) A konstrukcja musi być taka sama bo na koniec produkcji nie opłacało by im się coś zmieniać:)
  • 0

#30 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:48, 17.01.2013

to i lepiej jak jest standard, bo łatwiej ewentualnie o części i ich cene. jak jest coś zmienione w zawiasie i nietypowe tzn wersje sportowe itp, to potem jest większy problem z częściami a raczej ich ceną. wiem z doświadczenia z innej marki.

[ Dodano: 2013-01-22, 18:23 ]
taką dostałem odpowiedz na e-mail od honda polska:
Accord Sport GT:

- ciemny chromowany grill
- delikatnie przyciemnione przednie reflektory
- przednie halogeny
- sportowe zawieszenie tu jestem ciekaw czy to prawda i co ewentualnie jest inne, bo pewnie jak przyjdzie co do czego to bedzie problem z częściami. może ze 2-3 elementy są zmienione na twardsze, tylko jakos trudno mi uzyskać informację o co dokładnie chodzi.
- 17 calowe alu-felgi w kolorze grafit
- ciemne chromowane zewnętrzne klamki drzwi
- carbonowe elementy na desce rozdzielczej
- system premium audio

[ Dodano: 2013-01-25, 10:41 ]
uzyskałem info z hondy, że wersja GT ma inne sprężyny i amortyzatory. Ale ile w tym prawdy..... nie wiem.

[ Dodano: 2013-01-25, 11:33 ]
a z tego co sam ustaliłem i sprawdziłem, to rzeczywiście pewne różnice są. sprężyny są takie same, ale amortyzatory i mocowanie się różnią w GT ( ale tylko przednie)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq