Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check, falujące obroty, gaśnie :( silnicczek krokowy czy EGR


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 27.04.2009

Witam
Wczoraj po wyrzuceniu na luz Hania mi zgasła ;/ Później był problem z odpaleniem (trzeba było dodać gazu) JAk sie tak pojezdzi nie wkrecajac silnika to obroty spadaja do ok 400-600obr/min drży silnik. czasem utrzymują sie na normalnym poziomie...
Jak pocisnąłem pod czerwone na 1 i 2 to zgasł, jeżdżąc nie wkręcając go nie gaśnie ale ok też nie jest :cry:
Ile kosztuje silniczek krokowy i gdzie kupić?

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:45, 27.04.2009

a Check ci się pali, bo w temacie mówisz check a teraz nic o tym nie piszesz?

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 27.04.2009

Zapomniałem dodac ze na początku sie nie palił, po pojawieniu sie problemu. Po jakichś 10km zapalił się dopiero.
Reset robiony i znów sie zapalił check ;/
Sorka chłopaki ale jestem troszke "wczorajszy" jeszcze.... :-P :-P
Robił ktoś samodiagnostykę u siebie?? Jak to zrobić? Co tam trzeba zewrzeć ze sobą dokładnie??

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:20, 27.04.2009

Czyli najpierw trzeba odczytać kod błędu i wtedy powinno być jasne jaka jest przyczyna.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:20, 27.04.2009

a dlaczego chcesz wymieniać krokowy? może najpierw warto go po prostu przeczyścić.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:22, 27.04.2009

tu masz napisane wszystko o samodiagnostyce, nie powinieneś mieć problemów ;-)

http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 27.04.2009

Ok bede walczył :)
Nie wiem czy czyszczenie coś da ale łączę tą usterkę z faktem takim ze wczoraj przydarzył mi sie "mist shift"... zamiast 4 wleciała mi 2 i zakręcił sie do szalonych obrotów :k
O dziwo bieg wskoczył bez problemu ;-)
Pesymista troche ze mnie i juz o najgorszym myślę...

#8 yarasss

yarasss
  • Forumowicz
  • 10 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:03, 27.04.2009

Sprawdziłem u siebie i nie mam tam żadnego niebieskiego 2-pinowego złącza. Możliwe jest, że u mnie nie ma?

#9 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 27.04.2009

Raczej jest ;] pod schowkiem, na tyle schowka są 2 wtyczki niebieskie od strony silnika 2 pinowa i idac w tył auta zaraz za nią taka chyba z 3 razy większa.
Wpięte są w plastik. Nie wiszą luźno tylko wygląda to jakby były podłączone
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#10 yarasss

yarasss
  • Forumowicz
  • 10 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:54, 27.04.2009

Raczej jest ;] pod schowkiem, na tyle schowka są 2 wtyczki niebieskie od strony silnika 2 pinowa i idac w tył auta zaraz za nią taka chyba z 3 razy większa.
Wpięte są w plastik. Nie wiszą luźno tylko wygląda to jakby były podłączone


Dasz radę zrobić foto?

#11 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 27.04.2009



Dobrze odczytuje te błyski??
71, 72, 73 i 74??

Dołączona grafika

To ta z brązowym i zielonym kabelkiem, wypinasz ja z pseudo gniazdka za drucik, ja użyłem miedziany i do roboty ;]

71 przerwa w zapłonie cylindra 1 lub losowe przerwy w zapłonie
72 przerwa w zapłonie cylindra 2 lub losowe przerwy w zapłonie
73 przerwa w zapłonie cylindra 3 lub losowe przerwy w zapłonie
74 przerwa w zapłonie cylindra 4 lub losowe przerwy w zapłonie

No to teraz panowie od czego zacząć?? Silnik wkreca sie na obroty jak trzeba, nie stracił mocy, wszystko gra tylko te jałowe obroty. :roll:
Ja myślę ze w te błędy nie ma co sie za bardzo wpatrywać rtlko zacząć od krokowego, Gdzie to jest jak to cudo wymątować i oczyścić?

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:16, 27.04.2009

Aż wstyd że nie chciało Ci sie poszukać :k

Tu masz:

klik
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 28.04.2009

A silniczek krokowy to jest to samo co zawór EGR?? :roll:

#14 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:04, 28.04.2009

A silniczek krokowy to jest to samo co zawór EGR?? :roll:


Oczywiście że nie!!!
Silniczek krokowy jest przyczepiony do kolektora ssącego.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#15 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 28.04.2009

No to ktoś mnie wprowadziłw błąd....
A jak oczyśćic ten silniczek??




IPB Skin By Virteq