Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po zimie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
144 odpowiedzi w tym temacie

#61 patrykred

patrykred
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:olsztyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:05, 04.10.2013

Panowie juz zglupialem od tego czytania o konserwacji... Mam gołą blache na nadwoziu jeszcze nie robiona konserwacja byla, i teraz zakupilem corizon na cale nadwozie i srodek bolla do konserwacji nadwiozia do pistoletu. Jak strzele tyl corizonem 2x nawozie a pozniej bollem 2x bedzie dobrze? Czy miedzy nimi jakis jeszcze podklad musi byc? Bo juz poprostu sie pogubilem...!?
  • 0

#62 Barceloniak1

Barceloniak1
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:29, 05.10.2013

przed tym jeszcze oczysc sobie rude szczotka druciana, a tak to looz. Moze z dwiema warstawmi bolla to bym nie przesadzal tylko robil to dokladnie.
  • 0

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

Moja Hania
10d1663d1ac530d5m.jpg


#63 patrykred

patrykred
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:olsztyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 05.10.2013

ok wielkie dzieki, o czyszczeniu rudej wiem ale i tak jej wsumie nie ma na nadwoziu moze z dwa miejsca ale to nie wielkie oznaki. A ten corizon trzeba rozcienczac jak bede to robil pistoletem czy moge nie rozcienczac?
  • 0

#64 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:55, 05.10.2013

Po co corizon na całe podwozie? Jest to podkład na korozję. Zrób nim tylko miejsca skorodowane i tyle. Zależy jaką masz dyszę w pistolecie bo bez rozcieńczania przez małą dyszę nie przeleci.
  • 0

#65 patrykred

patrykred
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:olsztyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 05.10.2013

Czyli tylko na ruda corizon, a bolla wtedy odrazu na oczyszczone podwozie? Zadnego podkladu nie trzeba?
  • 0

#66 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:15, 06.10.2013

Nie trzeba. Podkład daje się na gołą blachę lub miejsca skorodowane. Całe podwozie jest w fabrycznej powłoce lakierniczej i miejscami konserwacji, więc nic oprócz dodatkowej roboty nie wniesie tutaj corizon. Dokładnie umyć i odtłuścić tylko
  • 0

#67 Barceloniak1

Barceloniak1
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:39, 16.10.2013

Jak zabezpieczyć szczelinę nad klapą bagażnika, dokładnie po otwarciu bagażnika - mam na mysli szczelinę miedzy dachem a uniesioną klape?

Do profili zamkinietych?
  • 0

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

Moja Hania
10d1663d1ac530d5m.jpg


#68 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 19.10.2013

Polecam zakład w Komorowie kolo wawy. Robilem tam pełne zabezpieczenie razem z profilami zamknietymi. Robia bardzo porzadnie dobrymi srodkami. najpierw rust check pozniej tectyl valvoline. Pacjent to acco VIII gen :)
  • 0

#69 Nukh

Nukh
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa/Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type R GT
  • KM:310
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:FK2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 12.11.2013

Nie spodziewałem się, że tyle osób jest zainteresowanych taką zabawą np. w Auto Centrum Wyszyński pierwsze wolne terminy mają dopiero od 25 Listopada a samochód chcą zabrać na 4 dni. :) Spodziewałem się bardziej 2, maksymalnie 3.
  • 0

#70 Barceloniak1

Barceloniak1
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 12.11.2013

to wolalbym sobie zrobic to samemu i poswiecic 1 dzien wolny ;]
  • 0

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

Moja Hania
10d1663d1ac530d5m.jpg


#71 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 12.11.2013

W dzień tego nie zrobisz
  • 0

#72 Barceloniak1

Barceloniak1
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:42, 12.11.2013

w przenosni dzien, 1 zrobisz oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne, a drugiego nalozysz mase. albo odwleczesz nalozenie na kolejna sobote, proste..
  • 0

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

Moja Hania
10d1663d1ac530d5m.jpg


#73 Nukh

Nukh
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa/Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type R GT
  • KM:310
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:FK2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 12.11.2013

A czy jest sens zabawy w takie zabezpieczanie, kiedy zaczęli już solić?
  • 0

#74 Barceloniak1

Barceloniak1
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:02, 12.11.2013

ja nie widzialem zeby u mnie solili, a po drugie to nigdy nie jest za pozno zeby oslaniac nadwozie przed czynnikami zewnetrznymi
  • 0

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

Moja Hania
10d1663d1ac530d5m.jpg


#75 Dudkins

Dudkins
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Tyszowce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 24.12.2013

Wtrace sie panowie w temat. Jesli robicie konserwacje to nalepiej gdy jest jeszcze cieplo. Spod w kazdym japonczyku najbardziej leci z tylu,plus progi i tylne ranty blotnikow. Jak ktos robi wam konserwacje spodu to tylko tam gdzie jest sam podklad bo nie ma sensu poprawiac fabrycznej konserwacji. I nigdy w zyciu baranka bo to lipa,najlepiej masa bitumiczna ktrora jest zawsze elastyczna a nawet bardzo dlugo sie lepi. A jesli chodzi o profile wewnetrzne to jesli ktos wlewa tam srodek ktory pozniej zastygnie to szkoda waszej kasy. To musi byc cos co jest tluste i nigdy nie zastyga do konca. Jesli w aucie pojawia sie rdza wewnatrz profili to polecam gesty swiezy olej,naprawde pomaga.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq