XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna praca silnika
#16
Napisano 17:39, 17.03.2012
a taki filmik z wymiany Świec.
oraz foto, świece wymieniłem na NGK prawie identyczne, tylko w oznaczeniu teraz na końcu jest literka J.
Poprawy jako takiej nie ma. Dodatkowo wszystkie wtyczki które widziałem przy silniku przemyłem spirytusem
Byłem u jednego mechanika. Po odsłuchaniu określił ze nie pali na jednym garze. Powiedziałem że prawdopodobnie trzeba wyregulować zawory, wspomniałem o wypadaniu zapłonów. Z tego co mówił to potwierdził wasze podpowiedzi. W przyszłym tygodniu jadę na regulację. Okaże się czy pomoże.
Dam znać o efektach.
**************************************************
#17
Napisano 18:25, 17.03.2012
Ogarnij temat szybko. Wypadanie zaplonow skraca zywotnosc silnika choc niektorzy twierdza, ze tak nie jest. I nie probuj go mocno cisnac w takim stanie.
#18
Napisano 19:17, 17.03.2012
**************************************************
#19
Napisano 19:20, 17.03.2012
Chociaż bardziej chciałbym, żeby Twoja fura śmigała bez problemów, bo znam ból wypadających zapłonów. Trzymam kciuki, bo koszt ustawiania jest znośny (ja robiłem sam )
P.S.
A pro po tej czyściejszej świecy, to może być cewka... Oby nie...
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#20
Napisano 00:17, 18.03.2012
#21
Napisano 23:39, 23.03.2012
prorok czy co ...Sprawdź cewki ,pewni jedna umiera
Cewka zapłonowa umarła... regulacja zaworów dokonana i wszystko z nimi OK. jutro będę się widział z mechanikiem do sie dowiem szczegółów...
**************************************************
#22
Napisano 23:49, 23.03.2012
#23
Napisano 14:29, 26.03.2012
**************************************************
#24
Napisano 14:31, 12.10.2015
Witam, obawiam się, że mam te same objawy co kolega domino.pl a mianowicie jak silnik jest zimny to chodzi jak diesel( klekocze) dopiero jak się rozgrzeje i przełączy się na gaz to normalnie zaczyna funkcjonować. Miałem tez przypadek że i na gazie i na benzynie tak klekotał.
Czy tak jak opisywali koledzy powyżej może to być przyczyna cewki? Zawory niedawno miałem regulowane, u gazownika byłem wyregulował mi i wymienił filtry.
Coś dolega mojej Hani a sam jestem laikiem w tych sprawach ewentualnie tutaj jak coś przeczytam i jest w miarę proste do zrobienia to ogarniam temat.
Proszę o pomoc.
Podobnie jak na filmiku :
Dzisiaj odpaliłem i wszystko jest ok, sprawdziłem świece wyglądają też spoko, tylko ten Check Engine mi się załączył. Jutro jak będę u Elektromechanika to niech podłączy i niech sprawdzi co i jak może chociaż błędy wyskoczą.
Użytkownik m@ciekk225 edytował ten post 16:08, 13.10.2015
#25
Napisano 12:34, 08.02.2016
Cześć.
Niedawno stałem się właścicielem CL7 2.0. Wracając z pracy silnik stracił moc i teraz pracuje jakby na 3 cylindry , przy dodawaniu gazu i przyśpieszaniu zapala się "check". Sprawdziłem rezystancje cewek jest na wszystkich taka sama (przy okazji wymieniłem świece). Grzebiąc dalej odkręciłem obudowę zaworów i ... zonk.
Na 3 cylindrze na wałku wydechowym jest zmasakrowana krzywka, jakby odpadły z niej kawałki metalu, jest wyrobiona na około 1,5 mm. Czy to może być przyczyna kuśtykania silnika? Zawór wydechowy się mniej otwiera i nie ma odpowiedniego wylotu spalin?
Nie wiem co robić dalej, czy kupować nowy blok, czy dać wałek do regeneracji. Łańcuch rozrządu jest w porządku.
#26
Napisano 12:40, 08.02.2016
Podobno byla akcja serwisowa na wycierajace sie walki. Jest na forum o tym temat.
EDIT
http://www.accordklu...wałki-rozrządu/
http://www.accordklu...wałek-rozrządu/
Użytkownik lipson edytował ten post 12:42, 08.02.2016
#27
Napisano 17:12, 08.02.2016
w 2003 roczniku to raczej samemu trzeba akcje serwisową wykonać
#28
Napisano 16:08, 03.06.2017
Witam mam problem z moim accordem 7 2.0 z 2004 r, Mianowicie rano po uruchomieniu chodzi nierówno i miga kontrolka silnika dzieje się to przez dłuższą chwile potem chodzi normalnie. sprawdzone cewki świece wyregulowane zawory .A błąd sterownika silnika wyświetla . Chodzi nierówno na gazie i na benzynie , ponadto zauważyłem twardy przewód chłodnicy . Sprawdzone ciśnienia na cylindrach po 13 na każdym.
#29
Napisano 20:22, 03.06.2017
Witam mam problem z moim accordem 7 2.0 z 2004 r, Mianowicie rano po uruchomieniu chodzi nierówno i miga kontrolka silnika dzieje się to przez dłuższą chwile potem chodzi normalnie. sprawdzone cewki świece wyregulowane zawory .A błąd sterownika silnika wyświetla . Chodzi nierówno na gazie i na benzynie , ponadto zauważyłem twardy przewód chłodnicy . Sprawdzone ciśnienia na cylindrach po 13 na każdym.
a odczytałeś jaki to błąd?
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#30
Napisano 21:32, 03.06.2017
a odczytałeś jaki to błąd?
Mechanik powiedział że błąd sterownika silnika. Po niedzieli planuje wizytę w aso w Lublinie morze oni coś więcej powiedzą a mechanik z Dęblina podejrzewa jeszcze uszczelkę pod głowicą
Jak kontrolka silnika przestaje migać i przerywanie ustaje to silnik chodzi jak zegarek no za wyjątkiem kontrolki silnika która świeci. A morze jest jakiś ktoś kumaty od hondy w okolicy Dęblina proszę o info
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych