Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nierówna praca silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:39, 17.03.2012

http://www.youtube.com/watch?v=HspdpZ-XJgs
a taki filmik z wymiany Świec.

oraz foto, świece wymieniłem na NGK prawie identyczne, tylko w oznaczeniu teraz na końcu jest literka J.

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Poprawy jako takiej nie ma. Dodatkowo wszystkie wtyczki które widziałem przy silniku przemyłem spirytusem :-D

Byłem u jednego mechanika. Po odsłuchaniu określił ze nie pali na jednym garze. Powiedziałem że prawdopodobnie trzeba wyregulować zawory, wspomniałem o wypadaniu zapłonów. Z tego co mówił to potwierdził wasze podpowiedzi. W przyszłym tygodniu jadę na regulację. Okaże się czy pomoże.

Dam znać o efektach.
  • 0

**************************************************
 


#17 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:25, 17.03.2012

Ta jedna swieca (gwint) jakas taka czystsza niz pozostale :-)
Ogarnij temat szybko. Wypadanie zaplonow skraca zywotnosc silnika choc niektorzy twierdza, ze tak nie jest. I nie probuj go mocno cisnac w takim stanie.
  • 0

#18 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:17, 17.03.2012

tak, od razu zauważyłem że jest bardziej czysta, tzn, zdziwiło mnie że reszta jest bardziej brudna. dopiero w środe sie nim ruszę do mechanika, mam jeszcze jedno auto...wiec ten chwile postoi...
  • 0

**************************************************
 


#19 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:20, 17.03.2012

domino.pl, jeśli ustawienie zaworów poprawi pracę silnika, nie zapomnij kliknąć w odpowiednim miejscu, może będę miał "1" :mrgreen:
Chociaż bardziej chciałbym, żeby Twoja fura śmigała bez problemów, bo znam ból wypadających zapłonów. Trzymam kciuki, bo koszt ustawiania jest znośny (ja robiłem sam :-P )

P.S.
A pro po tej czyściejszej świecy, to może być cewka... Oby nie...
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 00:17, 18.03.2012

Sprawdź cewki ,pewni jedna umiera lub ma przebicie
  • 0
                       

#21 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:39, 23.03.2012

Sprawdź cewki ,pewni jedna umiera

prorok czy co ... :mrgreen:

Cewka zapłonowa umarła... regulacja zaworów dokonana i wszystko z nimi OK. jutro będę się widział z mechanikiem do sie dowiem szczegółów...
  • 0

**************************************************
 


#22 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:49, 23.03.2012

Czyli czysta świeczka to nie przypadek jednak był... nieźle.
  • 0

#23 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:29, 26.03.2012

Problem rozwiązany. :-D Autko teraz czeka na oponki na nowe felgi...
  • 0

**************************************************
 


#24 m@ciekk225

m@ciekk225
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:CMG
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VI VTEC
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 12.10.2015

Witam, obawiam się, że mam te same objawy co kolega domino.pl a mianowicie jak silnik jest zimny to chodzi jak diesel( klekocze) dopiero jak się rozgrzeje i przełączy się na gaz to normalnie zaczyna funkcjonować. Miałem tez przypadek że i na gazie i na benzynie tak klekotał. 
Czy tak jak opisywali koledzy powyżej może to być przyczyna cewki? Zawory niedawno miałem regulowane, u gazownika byłem wyregulował mi i wymienił filtry.
Coś dolega mojej Hani a sam jestem laikiem w tych sprawach ewentualnie tutaj jak coś przeczytam i jest w miarę proste do zrobienia to ogarniam temat. 
Proszę o pomoc.  :B 


Podobnie jak na filmiku : 

Dzisiaj odpaliłem i wszystko jest ok, sprawdziłem świece wyglądają też spoko, tylko ten Check Engine mi się załączył. Jutro jak będę u Elektromechanika to niech podłączy i niech sprawdzi co i jak może chociaż błędy wyskoczą. 
 


Użytkownik m@ciekk225 edytował ten post 16:08, 13.10.2015

  • 0

#25 grzesiek.c

grzesiek.c
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 08.02.2016

Cześć.

Niedawno stałem się właścicielem CL7 2.0. Wracając z pracy silnik stracił moc i teraz pracuje jakby na 3 cylindry , przy dodawaniu gazu i przyśpieszaniu zapala się "check". Sprawdziłem rezystancje cewek jest na wszystkich taka sama (przy okazji wymieniłem świece). Grzebiąc dalej odkręciłem obudowę zaworów i ... zonk.

Na 3 cylindrze na wałku wydechowym jest zmasakrowana krzywka, jakby odpadły z niej kawałki metalu, jest wyrobiona na około 1,5 mm. Czy to może być przyczyna kuśtykania silnika? Zawór wydechowy się mniej otwiera i nie ma odpowiedniego wylotu spalin?

Nie wiem co robić dalej, czy kupować nowy blok, czy dać wałek do regeneracji. Łańcuch rozrządu jest w porządku.


  • 0

#26 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:40, 08.02.2016

Podobno byla akcja serwisowa na wycierajace sie walki. Jest na forum o tym temat.

 

EDIT

http://www.accordklu...wałki-rozrządu/

http://www.accordklu...wałek-rozrządu/


Użytkownik lipson edytował ten post 12:42, 08.02.2016

  • 0

#27 grzesiek.c

grzesiek.c
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 08.02.2016

w 2003 roczniku to raczej samemu trzeba akcje serwisową wykonać :)


  • 0

#28 accord 7

accord 7
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dęblin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 03.06.2017

Witam mam problem z moim accordem 7 2.0 z 2004 r, Mianowicie rano po uruchomieniu chodzi nierówno i miga kontrolka silnika dzieje się to przez dłuższą chwile potem chodzi normalnie. sprawdzone cewki świece wyregulowane zawory .A błąd sterownika silnika wyświetla . Chodzi nierówno na gazie i na benzynie , ponadto zauważyłem twardy przewód chłodnicy . Sprawdzone ciśnienia na cylindrach po 13 na każdym.


  • 0

#29 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:22, 03.06.2017

Witam mam problem z moim accordem 7 2.0 z 2004 r, Mianowicie rano po uruchomieniu chodzi nierówno i miga kontrolka silnika dzieje się to przez dłuższą chwile potem chodzi normalnie. sprawdzone cewki świece wyregulowane zawory .A błąd sterownika silnika wyświetla . Chodzi nierówno na gazie i na benzynie , ponadto zauważyłem twardy przewód chłodnicy . Sprawdzone ciśnienia na cylindrach po 13 na każdym.

a odczytałeś jaki to błąd?


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#30 accord 7

accord 7
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Dęblin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 03.06.2017

a odczytałeś jaki to błąd?


Mechanik powiedział że błąd sterownika silnika. Po niedzieli planuje wizytę w aso w Lublinie morze oni coś więcej powiedzą a mechanik z Dęblina podejrzewa jeszcze uszczelkę pod głowicą
Jak kontrolka silnika przestaje migać i przerywanie ustaje to silnik chodzi jak zegarek no za wyjątkiem kontrolki silnika która świeci. A morze jest jakiś ktoś kumaty od hondy w okolicy Dęblina proszę o info
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq