Hej kolejny odkopany kotlet ale bez sensu zakładać nowy temat. Fabrycznie siedzi u mnie wzmacniacz o oznaczeniu: 39186-SEA-G011-M1 niestety nie grał cały tył, przód ok. Postanowiłem zmienić końcówki mocy na nowe TDA7560 polecane z innego tematu. Niestety po wymianie nie gra teraz nic.... I teraz mam pytanie czy jako zamiennik z powodzeniem będzie można zastosować wzmacniacz o oznaczeniu: 39186-SED-0031 ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:25, 07.06.2015
#17
Napisano 20:17, 07.06.2015
Mam wzmacniacz do Twojego auta, odezwij sie na PW jak by co.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#18
Napisano 17:25, 13.02.2017
Odgrzewam kotlet.
Od niedawna jestem w posiadaniu CU1 i zamierzam powalczyć z audio i tu nasuwa się pytanie czy rozwiązanie z posta użytkownika Krychu18 u kogoś pracuje i jak się sprawuje?
Kolejna sprawa to czy ktoś może mi podesłać schemat złącza pomiędzy radiem a wzmacniaczem pss?
I ostatnie pytanie czy ktoś z was ma zrobione audio na wejściu HI input zewnętrznego wzmacniacza?
Pozdrawiam:)
Użytkownik Pawkon edytował ten post 17:32, 13.02.2017
#19
Napisano 17:30, 13.02.2017
Kolego temat dotyczy 7 gena.
JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission
#20
Napisano 23:12, 10.07.2017
Dzisiaj od rana walczyłem z wpiecie się w kostke od wzmaka. Instrukcja ma błędy pin B1 i B8 to nie jest głosnik w drzwiach po stronie kierowcy tylko B1 12V a B8 masa. Nie wolno się w to wpinać bo można sobie dodatkowy wzmacniacz spalić.
Ja wpiolem się w B4 (+) B11(-)albo ekran jak kto woli.
i drugi kanał B7(+) B14(-) lub ekran
Pod pin B1 - 12V wpiołem remonte (wzbudzacz wzmacniacza dodatkowego)
Ktoś może potwierdzić tą informację?
Jestem na etapie podłączania wzmacniacza zewnętrznego do PSS z navi w VII gen. i chce sygnał z przodu puścić na zwrotnice a sygnał z tyłu na subwoofer, gniazda RCA zrobiłem i lutowałem normalnie + i -. Zastanawia mnie co to jest ten 3 kabelek "osłona"? Ktoś może doradzić jak zrobić żeby nic nie upalić i przy okazji żeby nie było szumów, gwizdów itp. ?
Nie chce zakładać nowego tematu albo pisać w innych więc tutaj opisze jak chce podłączyć wszystko aby uzyskać gniazda RCA i wyjść na wzmacniacz, mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto to robił i napisze czy dobrze myślę czy nie.
PRZÓD
B1 (+) - B8 (-) / B4 (+) - B11 (-)
TYŁ
B3 (+) - B10 (-) / B6 (+) - B13(-)
REMOTE chcę podłączyć pod B7.
Mógłby ktoś potwierdzić czy to będzie dobrze zrobione? Jeżeli nie to ewentualnie jak to zrobić żeby uzyskać 2 gniazda RCA na przód i 2 gniazda na tył?
Użytkownik Arthur edytował ten post 00:44, 11.07.2017
#21
Napisano 16:20, 12.07.2017
Kolego w PSS są wyjścia symetryczne. Sa 3 kabelki, bo w takim systemie masz +, - i masę, a w normalnym audio masz + i masę. Nie bardzo da się podłączyć zwykły wzmacniacz do PSS, bo pomijając - (minus) masz sygnał ściszony o 6dB, a i dodatkowo mogą wystąpić spore zakłócenia sygnału. A i jesli już będziesz koniecznie chciał podłączyć wzmak to nie podłączaj nic do minusa tylko do masy.
JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission
#22
Napisano 23:44, 12.07.2017
Artur
#23
Napisano 02:34, 13.07.2017
Gwizdy moze zmaleja, ale glosnosc wzmacniacza rowniez.
JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission
#24
Napisano 19:58, 01.01.2018
Panowie bo niechce zakładać 10 tematów MAM Accorda VII Sedan przedlift radio zwykłe 1CD ( jedyna rzecz o której nie wyczytalem prz zakupie auta) dlatego chce coś polepszyć czy skoro kupie PSS i podpinamy pod wzmacniacz org który jak rozumie jest duzo lepszy od zwykłego radia ( mocowo) ale gdzieś tam ludzie piszą ze mogło by być lepiej. czy w takim razie.
Da się wziąć org radio PSS i podpiać do niego jakiś inny mocniejszy i lepszy wzmacniacz zamiast seryjnego a dopiero do niego podpiąc komplet dobrych głośników ?
mam w półce dobre JBL które myślę wtedy by odzyły bo zwykłe radio ich nie napędza pewnie nawet w połowie i wtedy do drzwi załozy się jakieś głośniki lepsze dużo i wtedy myślę że Całośc Zrobi robotę >
Dobrze myślę proszę o informację i proszę o wyrozumiałośc gdyż nie siedze w audio ale Teraz w Sedanie moim ze zwykłym radeim 1cd grało fajnie i gra ale chce widome cos pozmieniać a żeby grało to słyszalnie Lepiej.
ps . dodatkowo wszystkie drzwi będę profsionalnymi matami podwójnie wygłuszał.
#25
Napisano 21:46, 01.01.2018
#26
Napisano 16:20, 07.01.2018
Opiszę jak wygląda sytuacja po próbie wyciągnięcia RCA i dołożenia AUX w radiu PSS.
Jako, że system PSS ma zewnętrzny wzmacniacz (dołożony pod radiem) wygląda na to, że samo radio PSS nie ma końcówki mocy na wyjścia głośnikowe, tylko wzmacniacze operacyjne dla symetryzacji sygnału w torze audio. Z radia wychodzi sygnał symetryczny: plus, minus i masa.
Do radiatora w radiu przymocowane są tylko tranzystory:
1x D1266
3x B941
1x BA61W12ST
1x A1930
Nie ma końcówki mocy.
Po rozkręceniu radia na płytce znalazłem główne elementy takie jak:
- procesor sygnału TDA7402:
Sygnał z procesora dźwięku idzie bezpośrednio na układ:
- SN761028 (AUDiO-PROCESSING CIRCUIT). Do niego niestety nie znalazłem dokumentacji, jest tylko dla SN761026, ale wygląda na to samo w zakresie rozstawu pinów.
Z układu TDA7402 (piny 37 i 38 – ACOUTL i ACOUTR) sygnał idzie na układ SN761028 (piny 46 i 3 – IN2L i IN2R). Po wlutowaniu się za rezystorem R 10K i kondensatorem mamy sygnał o napięciu jak dla RCA, ale sygnał jest niezależny od zmian głośności i ustawień w radiu, więc odpada jako RCA.
Prawdopodobnie na pinach oznaczonych jako wyjścia (FRNToutL, FRNToutR, itd.) na których w torze audio wlutowane są też kondensatory można by było wyciągnąć RCA, ale niestety nie zdążyłem tego sprawdzić.
Poszedłem trochę dalej i wlutowałem wtyki damskie cinch na kablach łączących jednostkę radia PSS z wzmacniaczem. Jako, że sygnał tam jest już symetryczny i szerokopasmowy (pełne pasmo), przy wlutowanie się w plus i minus wygląda na to, ze mamy połowę sygnału RCA (obniżenie o 3 dB). Ze względu na brak czasu, aktualnie u mnie tak to zostaje, na wzmacniaczu mam podbicie +3 dB więc wyjdzie na zero (przy jakiejś tam stracie jakości) ale na pewno jest lepiej niż na wejście high input lub przez konwerter sygnału high->low.
Z radio do wzmacniacza PSS idą 4 tory audio, lewy przód, prawy przód, lewy tył, prawy tył. Dopiero wzmacniacz oddziela niskie pasmo na suba, wysokie pasmo na przednie głośniki wysokotonowe.
Schemat:
Wzmacniacz PSS:
Jeśli chodzi o radio nie PSS, to sytuacja wygląda tak, że mamy końcówkę mocy przykręconą do radiatora, na elektrodzie ktoś opisywał, że jest to TA8264AH.
W takim przypadku wystarczyłoby wlutować się na wejściu końcówki mocy, czyli piny 11 i 12 lub 13 i 14 dla kanału L i R, masa np. z 1. Sygnał za kondensatorem 0,22 uF.
Jeśli natomiast chodzi o wejście AUX, to na płytce radia PSS jest przewidziane do wlutowania gniazdo AUX oraz cały tor audio. Niestety nie ma wlutowanych elementów (kondensatory, diody, rezystory, wzmacniacze operacyjne).
W wersjach USA podobno są i wystarczy podłączenie kabelka AUX do złącza w radiu. Można próbować dobrać elementy i je wlutować, tylko nie wiem czy radio ma to ogarnięte programowo – czy po dołożeniu sygnału AUX radio ogarnie nową funkcję. Wymuszenie zwarcia sygnału AUX-DET do masy dla Jazza sugeruje, że tu też powinno działać. Najprościej by było podglądnięcie jakie elementy wlutowane są w torze AUX w wersji amerykańskiej radia, ale nie mogę nic znaleźć.
W Hondzie Jazz wygląda to tak: https://www.elektrod...pic3077509.html
#27
Napisano 22:26, 07.01.2018
Świetna robota! Czy będziesz dalej ciągnął temat, żeby wyjść z pełnym sygnałem RCA?
#28
Napisano 16:42, 09.01.2018
Na razie brakuje czasu + delegacja, więc nie mam możliwości rozkręcać radia i sprawdzać sygnałów. Może przy jakimś dłuższym urlopie wrócę do tematu W razie czego będę pisał, ale może ktoś na podstawie tych zdjęć spróbuję u siebie i da znać jak poszło.
#29
Napisano 23:17, 06.03.2018
Czy udało Ci sie odblokować AUX ?
Dysponujesz może zdjęciem drugiej strony płyty ?
Bo udało mi sie dojsc do podłączenia syganu na wzmacniacz ale nie udalo mi sie odblokowac AUX-a
#30
Napisano 17:51, 15.03.2018
Dzięki koledze Calzone dowiedziałem się, że na tylną półkę ze wzmacniacza PSS idzie tylko bass, więc po wymianie głośników nie wiele się zmieniło.
Całe pasmo idzie na głośniki w drzwiach, więc zamieniłem w kostce wzmacniacza przewody z głośników drzwi tylnych i tylnej półki.
Założyłem głosniki 3-drożne Hertz 690 i teraz grają rewelacyjnie.
Ktoś wie jakie dokładnie kable pozamieniać(kolory)? Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych