XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:35, 16.01.2012
jak wiadomo w fabrycznym systemie nie ma wyjść chincz na wzmacniacz - można uzyskać takie wyjścia stosując dostępny np. na Allegro konwerter. Zastanawiam się tylko czy w systemie PSS jest on wogóle potrzebny. Moim zdaniem konwerter potrzebny jest, jeśli przewody z radia wychodziłyby bezpośrednio na głośniki ,czyli po końcówce mocy lub jeśli chciałbym wpiąć się za fabrycznym wzmacniaczem. Natomiasy jeśli wepnę się przed wzmacniaczem w przewody głośnikowe wychodzące bezpośrednio z radia, to wydaje mi się, że konwerter nie jest potrzebny - wystarczyłoby przylutować zwykłe końcówki chincz. Zastanawiam się też, co stałoby się jeśli podłączyłbym się za wzmacniaczem bez żadnego konwertera tylko przylutowałbym zwykłe chincze. Proszę o poradę bo szczerze mówiąc nie jestem expertem w tej dziedzinie. Pozdrawiam.
Jasim
#2
Napisano 02:45, 17.01.2012
A co do tego pierwszego pytania, to podłącz miernik w przewody sygnałowe przed fabrycznym wzmacniaczem i sprawdź w jakich granicach oscyluje napięcie kręcąc gałką volume (najlepiej jakbyś puścił sygnał sinus powiedzmy 1kHz czy różowy szum. Jeśli będzie sporo mniejsze niż na przewodach głośnikowych za wzmacniaczem (tylko nie na przesterze) to wynik będzie prosty. Obstawiam że przed wzmacniaczem będzie w granicach 1V bo Hi End to to nie jest)
Wtedy omijasz ori ampli, zarabiasz RCA i podpinasz nowy wzmacniacz.
#3
Napisano 12:56, 20.01.2012
1. czy mogę bezpośrednio dolutować chinche i podpiąć pod nie wzmacniacz - można oczywiście zmierzyć sygnał na przewodach wychodzących z radia, ale może jest ktoś kto tak zrobił i wie czy można tak podłaczyć ? ( na logikę skoro jest fabryczy wzmacniacz, to radio nie powinno mieć końcówki mocy i powinien tam być syganał typowy pod podłączenie wzmacniacza i nie trzeba stosować konwertera czy innych wymalazków)
2. czy nie spadnie jakość lub siła sygnału, ponieważ po dolutowaniu chinchy chcę aby przewody z radia nadal szły do fabrycznego wzmacniacza aby zailać z niego w dalszym ciągu głośniki w tylnych drzwiach, a z dołożonego wzmacniacza zasilić tylko głośniki 6x9 w tylnej półce.
Poprosiłbym o pomoc w tej kwesti może ktoś tak kombinował jak ja.
Jasim
#4
Napisano 13:10, 20.01.2012
#5
Napisano 13:25, 20.01.2012
Ktoś kurde wie co jest wkońcu z tym wzmacniacze fabrycznym ? Jakie on podaje pasmo na poszczególne wyjścia głośnikowe ?
Jasim
#6
Napisano 19:20, 20.01.2012
#7
Napisano 01:14, 21.01.2012
Podłączę się najwyżej za wzmacniaczem fabrycznym do wyjść głośnikowych i do drugiego wzmacniacza przez hi-imput. Będę tylko musiał sprawdzić czy do głośników w drzwiach tylnych idzie całe pasmo (podobno tak, przynajmniej tak odpisał kolega we wcześniejszej odpowiedzi i mam nadzieję, że dotyczy to drzwi przednich i tylnych) i zamienić je w kostce wzmacniacza z głośnikami 6x9 w tylnej półce, bo do nich idzie tylko bass. Zależy mi na całym paśmie, ponieważ w półkę wsadziłem 6x9 3-drożne i fajnie by było żeby średnie i wysokie tony też zagrały z tyłu, na razie grają dużo lepiej niż fabryczne głośniki, ale wysokich tonów w zasadzie nie ma.
Jasim
#8
Napisano 17:52, 21.01.2012
Z tymi wysokimi tonami z tyłu to masz rację, ale to pewnie przyzwyczajenie z poprzednich samochodów i teraz tutaj mi brakuje wysokich tonów. W poprzednich samochodach miałem z przodu odseparowane zestawy ze zwrotnicami, a z tyłu właśnie 6x9 2 lub 3-drożne.
W tygodniu pokombinuję i odezwę się co wyszło.
------------------------------------
Zamieniłem dzisiaj przewody z drzwi tylnych i półki - gra rewelacja, głośniki 6x9 (3-drożne) zaczęły w końcu grać pełnym pasmem, wcześniej żeby wogóle słyszeć tył musiałem dawać +3 na tylne głośniki, teraz na "C" tył gra głośniej i słychać lepiej niż przód. Poza tym, sprawdziłem przy okazji złącze B7 czyli "remote" do wzmacniacza, w mojej bryczce po włączeniu zapłonu nie ma napięcia ( jakieś śladowe 0,25V ) dopiero po włączeniu radia pojawia się ale 10-11V, więc tak naprawdę warto chyba dołożyć jakiś opornik i obniżyć napięcie do 5-6V.
Dzięki Calzone za info o pełnym paśmie w drzwiach.
Jasim
#9
Napisano 10:20, 29.01.2012
Ja wpiolem się w B4 (+) B11(-)albo ekran jak kto woli.
i drugi kanał B7(+) B14(-) lub ekran
Pod pin B1 - 12V wpiołem remonte (wzbudzacz wzmacniacza dodatkowego)
Kable pociągnołem do do bagażnika i podpiołem pod wzmacniacz. Wszystko hula pięknie i uruchamia się razem z przekręceniem stacyjki. Na wzmaku ustawilem na filtrze 70Hz i jest fajnie. Bez porównania z konwerterem.
Pozdrawia,
#10
Napisano 21:19, 22.01.2013
pozdrawiam
#11
Napisano 21:47, 22.01.2013
W kombi z PSS jest tylko 7 głośników (wszystkie drzwi + przednie syczki + subwoofer w bagażniku)...koledzy mam pytanie odnosnie oryginalnego wzmacniacza do PSS a mianowicie,czy sa jakies roznice w wzmacniaczach z kombi i sedana?Przestaly dzialac mi glosniki w tylnej polce i drzwiach i stawiam na wzmacniacz tylko ze ja mam 8 glosnikow a w kombi dochodzi subwofer,ktorego w sedanie ja nie posiadam.czy nie bedzie problemow z podpieciem kostek czy czyms sie roznia?
pozdrawiam
Przestudiowałem ESM i wygląda, że w kombi subwoofer w bagażniku podłącza się w miejsce prawego tylnego głośnika w sedanie, lewy nie jest podłączony (wywnioskowałem to z kolorów podłączanych głośników)... więc podejrzewam, że są identyczne tylko pozostaje jedno wyjście bez podłączonego głośnika...
Niestety nie widziałem tego na "żywo"...
Jeśli we wzmacniaczu z kombi jest 8 wyjść to moje przypuszczenia powinny być trafne...
Pozdrawiam
Tomek
#12
Napisano 23:13, 22.01.2013
#13
Napisano 23:26, 22.01.2013
poza tym poczytajcie tamat o przeróbce bose w VI gen, tam jest tylko jeden głośnik (na dodatek niskotonowy) tak zrobiony, a i tak nikt nie zrobił tego tak żeby było dobrze...
#14
Napisano 12:44, 31.10.2014
Dzięki za info o tylnych drzwiach - zamienię przewody w kostce na wyjściu ze wzmacniacza.
Z tymi wysokimi tonami z tyłu to masz rację, ale to pewnie przyzwyczajenie z poprzednich samochodów i teraz tutaj mi brakuje wysokich tonów. W poprzednich samochodach miałem z przodu odseparowane zestawy ze zwrotnicami, a z tyłu właśnie 6x9 2 lub 3-drożne.
W tygodniu pokombinuję i odezwę się co wyszło.
------------------------------------
Zamieniłem dzisiaj przewody z drzwi tylnych i półki - gra rewelacja, głośniki 6x9 (3-drożne) zaczęły w końcu grać pełnym pasmem, wcześniej żeby wogóle słyszeć tył musiałem dawać +3 na tylne głośniki, teraz na "C" tył gra głośniej i słychać lepiej niż przód. Poza tym, sprawdziłem przy okazji złącze B7 czyli "remote" do wzmacniacza, w mojej bryczce po włączeniu zapłonu nie ma napięcia ( jakieś śladowe 0,25V ) dopiero po włączeniu radia pojawia się ale 10-11V, więc tak naprawdę warto chyba dołożyć jakiś opornik i obniżyć napięcie do 5-6V.
Dzięki Calzone za info o pełnym paśmie w drzwiach.
Witam kolegę.
Możesz mi napisać jak dokładnie pozmieniać te przewody w kostce? Tzn. który z którym?
#15
Napisano 16:00, 14.11.2014
Podaję gotowe rozwiązanie na bolączki z sygnałem symetrycznym. Próbowałem wcześniej wszystkiego. Jednak szumy i odgłosy przenoszone z alternatora nie dawały mi spokoju. Dokopałem się do rozwiązania pasywnej konwersji opartej na prostych transformatorkach z przekładnią 1:1.
Kupujemy gotowy konwerter i po sprawie. Żeby było jaśniej dzięki temu konwerterowi możemy zaoszczędzić na długich przewodach typu "Cinch".
Robimy to w ten sposób, że ciągniemy bezpośrednio od radia PSS najzwyklejszą skrętką wszystkie 4 kanały do miejsca gdzie mamy wzmacniacz.
Dodam, że skrętka jest do tego jak najbardziej odpowiednia (sygnał symetryczny jest wyjątkowo odporny na zakłócenia i można nim śmiało za pomocą np. skrętki internetowej przesłać sygnał audio na odległość nawet 1200 metrów). A więc kontynuując koło wzmacniacza montujemy konwerter i z konwertera króciutkim kablem już do wzmacniacza. ....i niech blachy drżą
Tutaj podaję przykładowy. Taki jak posiadam. Typ TR-4AU
http://allegro.pl/tr...4762469336.html
Jest to mój pierwszy post....więc Proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych