XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:33, 01.01.2012
#2
Napisano 23:01, 01.01.2012
#3
Napisano 16:14, 06.01.2012
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:32, 15.10.2012
Wyjelem takze ten "opornik" - zadnych sladow przepalenia nie widac, nie smierdzial spalenizna jak nowy.
Zastanawiam sie czy moge zewszec w tej kostce ktora wchodzi w ten opornik dwa wieksze styki i zobaczyc czy pracuje ale obawiam sie jakiegos zwarcia i wiekszych szkod.
Tak bym wiedzial ,ze dmuchawa pracuje.
Zrobilem tez zdjecia bezpiecznikow pod maska i przy kierownicy.
http://imageshack.us...21015160130.jpg tutaj jest schemat nr 3 nie odpowiada temu co wyzej jeden z kolegow opisywal.
http://imageshack.us...21015160306.jpg
http://imageshack.us...21015160327.jpg
Mam nadzieje ,ze uda mi sie to naprawic zima idzie.
Z gory dzieki za wskazowki,
Pozdrawiam
ps.
A i jest to Honda Accord 2004 benzyna 2.0 EX
Chyba znalazlem - tylko jechac i kupic. Pozdrawiam
#5
Napisano 14:44, 03.06.2015
odswiezam temat. gdzie w Accord VII K24a3 znajduja sie bezpiecznik od wentylatora skraplacza klimy ? ktory przekaznik dotyczy tego wentylatora ? Pytam poniewaz musze zdiagnozowac przypadlosc nie wlaczania sie wentyaltora podczas uruchomienia klimy przez co według wskazowki nadwornego speca Kiniusza mozliwe jest ze uslizguje sie mi sie przy upałach spregło kompresora (efekt piszczenia i przystawania sprzegla na kompresorze)
#6
Napisano 12:27, 04.06.2015
odpowiadam sobie i wam w razie czego
sekcja sterowania przekaźnikiem jest po bezpieczniku nr 30 pod kierownica
sekcja zasilania przekaźnika/silnika jest po bezpieczniku nr 9 pod pokrywa silnika
przekaznik nr 15 zdjęcia z linku odpowiada za owe zasilanie wentylatora od skraplacza:
Użytkownik lakatus edytował ten post 12:34, 04.06.2015
#7 Guest_shady79_*
Napisano 20:11, 19.06.2015
Witam,
Mnie także wysiadł nawiew. Jednak w moim przypadku sytuacja wygląda trochę inaczej. Mianowicie zasilanie dochodzi do wentylatora nawiewu a on mimo to nie działa. Sam wentylator podłączony do aku działa. Gdy zwarłem piny na wtyczce od opornicy tez ruszył. Multimetrem mierzyłem oporność opornicy też niby jest OK w granicach 1500 ohm miedzy pinem 3 i 4. W związku z tym nie bardzo wiem co jest nie tak. Co mogę jeszcze sprawdzić. Dodam jeszcze ze bezpieczniki są OK zamieniłem także przekaźniki.
Pozdr.
JN
#8
Napisano 21:07, 19.06.2015
Shady, z tego co widzę na schemacie elektrycznym, to sterowanie silnikiem dmuchawy odbywa się za pośrednictwem tranzystora, więc najprawdopodobniej on jest uszkodzony, albo sterowanie nim...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#9 Guest_shady79_*
Napisano 07:22, 20.06.2015
Hej
Shady, z tego co widzę na schemacie elektrycznym, to sterowanie silnikiem dmuchawy odbywa się za pośrednictwem tranzystora, więc najprawdopodobniej on jest uszkodzony, albo sterowanie nim...
a podpowiesz gdzie jest ów tranzystor?
Użytkownik shady79 edytował ten post 07:22, 20.06.2015
#10
Napisano 10:54, 20.06.2015
#11 Guest_shady79_*
Napisano 15:08, 20.06.2015
Hej
Nr 10 na schemacie B-17-20 - HEATER UNIT (LH)
Pozdrawiam
Tomek
Wydawało mi się że to właśnie jest opornica.
#12
Napisano 02:06, 21.06.2015
Potocznie można nazywać 'opornicą', ale choćby sam opis w EPC (na schemacie) rozwiewa wątpliwości - to 'trochę bardziej skomplikowany' element półprzewodnikowy, niż opornik...
Najprościej podmienić na chwilę część od kogoś, kto ma sprawny i wtedy wszystko będzie jasne.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#13 Guest_shady79_*
Napisano 18:44, 21.06.2015
Hej
Potocznie można nazywać 'opornicą', ale choćby sam opis w EPC (na schemacie) rozwiewa wątpliwości - to 'trochę bardziej skomplikowany' element półprzewodnikowy, niż opornik...
Najprościej podmienić na chwilę część od kogoś, kto ma sprawny i wtedy wszystko będzie jasne.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
więc nie sugerując się nazwą mogę spokojnie to zamówić
http://allegro.pl/ac...5254579346.html
Pozdr.
Kuba
#14 Guest_shady79_*
Napisano 15:02, 23.06.2015
Dostałem używkę podobno sprawny na 100%. Wydaje mi się, że jak odpaliłem pierwszy raz aby sprawdzić po zamianie to wentylator chodził. Natomiast teraz znowu nie działa. Może coś powoduje że ten tranzystor pada... ?
Sprawdzam teraz miernikiem oba i wskazania mam takie same.
miedzy pinem 3 i 4 mam około 1500ohm a miedzy 2 i 4 pokazuje sie około 700ohm.
Rozebrałem ten moduł i okazuje się że w obu padnięty jest bezpiecznik termiczny. Ciekawe dlaczego tak się nagrzewa ten tranzystor... może coś nie tak z silnikiem wentylatora?
Użytkownik shady79 edytował ten post 16:59, 23.06.2015
#15 Guest_shady79_*
Napisano 06:37, 30.06.2015
A więc po wymianie bezpiecznika termicznego dmuchawa działa jak należy. Nie wiem do końca dlaczego padł za pierwszym razem ale za drugim prawdopodobnie dlatego że włączyłem nawiew bez zamontowania modułu na swoim miejscu. W związku z tym, że jest chłodzony powietrzem z nawiewu to się spalił.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych