XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?
#16
Napisano 07:17, 12.12.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#17
Napisano 10:33, 12.12.2011
a powiedz dlaczego map sensor ma być pionowo tak? to go zamontuje pionowo tak jak ma być. co do reszty no może troche rzucone nie pochowane to fakt można by zrobić to ciutkę estetyczniej ale to wiadomo postawiłem auto o 9 rano o 13:30 było zrobione i cena też jakaś nie wygórowana 2,5 tyś więc cudów nie należy się spodziewać, autko jeździ całkiem dobrze nie czuje jakiegoś tam spadku mocy pali w normie na razie zero problemów więc chyba nie możesz pisać że instalator to skończony badziewiak?
#18
Napisano 10:38, 12.12.2011
dlaczego pionowo bo jego specyfikacja prawidłowej pracy tak mówi
no to wszystko w tym temacie.. drut team.. dziękuję...ale to wiadomo postawiłem auto o 9 rano o 13:30 było zrobione i cena też jakaś nie wygórowana 2,5 tyś
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:35, 12.12.2011
Ale chlopaki za moj ahonde zabrali sie o 9.30 a odebrałem o 19.30 czy 20
Zdjecia z mojej instalacji wrzuce jak dorwe jakis aparat
#20
Napisano 19:10, 12.12.2011
#21
Napisano 22:32, 12.12.2011
ja bym się przejął pozycją wtryskiwaczy. mają być pionowo !
a poza tym skoro tyle trwała instalacja to już widzę jak pięknie są zrobione nawierty w kolektorze. i na bank zdejmował kolektor
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:02, 12.12.2011
instalacja zalozona na 2 i tyle, pokaz nawierty w kolektorze .
#23
Napisano 07:38, 13.12.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#24
Napisano 07:57, 13.12.2011
nie bronie ale skoro inni jeżdżą w ten sposób po wiele tysięcy km i jest ok to nie może byc tak aż do końca chyba źle? no tak mi się wydaje.
możliwe ze moja instalacje z tego wzgledu że jest źle założona nie pojeździ tyle no trudno co mam teraz zrobić nie pojade przecież żeby mi przerabiał całą instalacje że co w internecie się naczytałem i na jakiej podstawie miałby mi przerabiać to wszystko skoro autko chodzi ok?? wyśmieje mnie i tyle jako gamonia który naczytał się głupot w internecie a teraz się mądrzy.
a to że kolektor nie zdejmowany to raczej norma chyba u nas w okolicy nie ma warsztatu który zdejmuje kolektor do nawiercania ? no już napewno nie za 2,5 tyś zł
#25
Napisano 08:49, 13.12.2011
a to że kolektor nie zdejmowany to raczej norma chyba u nas w okolicy nie ma warsztatu który zdejmuje kolektor do nawiercania ? no już napewno nie za 2,5 tyś zł
dlatego czasem lepiej dołożyć kilka groszy i mieć spokój :-/ oszczędzanie na instalacji to najgorszy błąd..... oby instalka Ci służyła jak najdłużej
#26
Napisano 09:07, 13.12.2011
no dobra trojnik w zlym miejscu ale ja nie bede podłączał sobie kompa a jak się filtr zapcha to gosc chyba bedzie wiedział...
Ale sterownik gazu nie będzie wiedział i będzie podawał coraz bardziej nieprawidłowo czas wtrysku w miarę zanieczyszczania się filtra.
Nie rozumiem kompletnie takiego czegoś.... jak już cos się robi, to dlaczego to *cenzura*, a nie zrobić dobrze, tymbardziej, że to taka sama robota tak czy tak.
#27
Napisano 11:06, 13.12.2011
#28
Napisano 12:10, 13.12.2011
jak ktoś się podejmuje instalacji, to niech to robi fachowo. a jak nie to wypierd* zbierać buraki. dużo już takich spotkałem na swojej drodze i pracują tylko dlatego, że się klient nie zna i nie wie, że mu gazownik/mechanik s*cenzura** samochód.
[ Dodano: 2011-12-13, 12:21 ]
a, żeby nie było.
nikt tu myślę nie najeżdża na Ciebie. tylko na gazownika. a Ty go nie broń tylko każ mu robić poprawki póki wszystko świeże. i w dupie z tym czy Cię wyśmieje, czy nie. ma być zrobione profi. dużo nie brakuje, kilka poprawek i będzie ok.
z kolektorem już nie zawalczysz, co się miało przykleić/przepalić to już to zrobiło. wrzuć fotę w nawiertów w kolektor, zobaczymy czy jest ok. jeśli tak to pozostanie zmiana trójnika, położenia wtrysków i długości węży.
regulację Ci robił podczas jazdy mam nadzieję ?
#29
Napisano 12:50, 13.12.2011
[ Dodano: 2011-12-13, 13:43 ]
tak siedzę i dziś wałkuję ten temat szukam info po necie itd i nigdzie nie mogę znaleźć żadnego info jakiejś karty katalogowej żebym mógł sobie przeczytać że wtryski mają być montowane pionowo, coś tam doczytałem że tłoczki w nich pracują i jak leża to się wycierają.
powiedzcie mi Panowie z całym szacunkiem dla was bez obrazy kowal86, wojtekS, wolek, zajmujecie się montażami LPG ?. pytam ponieważ nie od dziś siedzę na różnych forach samochodowych motocyklowych i wiem że są tacy co najbardziej się udzielają a w życiu 2 śrubki odkręcili sami przy swoim pojeździe a resztę tylko wyczytali na forum i tak klepią.
później wrzucę fotki nawiertów w kolektor
#30
Napisano 13:54, 13.12.2011
i identycznie jak mój accord, zostały zrobione bmw e39 2.5 i accord 2.0 z 2006 roku. wszystko działa.
poza tym miałem już vectrę 1.8 i omegę 2.5, które zostały druciarsko zagazowane i na złych komponentach. i musiałem poprawiać.
tyle mojego doświadczenia.
to musi być pionowo, ponieważ:
1. cały syf, który idzie na wtryski grawitacyjnie sobie spływa w kolektor.
2. tłoczki się nie wycierają nierównomiernie.
3. wtedy jest najprecyzyjniejsza praca, bo tak zostały te wtryski zaprojektowane.
nawierty powinny być możliwie blisko benzynowych. i razem "z prądem", czyli wylotem w stronę głowicy. nie żadne z boku, pod prąd, czy jak podeszło wiertło. dlatego bez zdejmowania kolektora tego nie zrobisz.
aaaa, dodać jeszcze mogę (do mojego doświadczenia), że wystroiłem też gaz u siebie na dołożonej turbinie :P
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych