czy zapłonnik da sie zdemontować nie wyjmując całej lampy?
Podpinam się z tym pytaniem. Czy ktoś z forumowiczów mógłby udzielić wskazówek jak wymienić zapłonnik (prawy) bez demontażu zderzaka i wyciągania lampy?. Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:43, 23.03.2015
czy zapłonnik da sie zdemontować nie wyjmując całej lampy?
Podpinam się z tym pytaniem. Czy ktoś z forumowiczów mógłby udzielić wskazówek jak wymienić zapłonnik (prawy) bez demontażu zderzaka i wyciągania lampy?. Pozdrawiam
Napisano 11:17, 23.03.2015
da się wymienić, sam tak robiłem, i też z prawej strony, nie jestem z tych którzy z byle jakiego powodu rozbierają pół auta, trzeba trochę ręce powyginać ale spokojnie się da, kable są przyczepione pod takim typowym uchwytem, trzeba je (kable oczywiście) wyciągnąć z niego, a później to jedynie wyciągnąć kostkę z przetwornicy, trochę gorzej z montażem, ale zapewniam da się, no chyba że ktos ma ręce jak dwie moje to niestety musi "targać" zderzak
Użytkownik rafisz edytował ten post 11:21, 23.03.2015
Napisano 11:29, 23.03.2015
Witam, dziękuje za odpowiedź. A tę kostkę co wchodzi do przetwornicy wypinałeś też ręką czy pomagałeś sobie jakimś narzędziem (tam jest jakiś zatrzask)?
Napisano 11:33, 23.03.2015
palcami wyciągałem, a tak samo palcami montowałem, teraz to kilka minut by mi zajęło zdemontowanie i ponowne zamontowanie
Napisano 14:30, 27.03.2015
Jestem po wymianie tego zapłonnika i palników. Faktycznie można bez sciągania zderzaka . Przy sciąganiu pomogłem sobie szczypcami (zagiętymi), poszło gładko.Z założeniem nowego było trochę zabawy.
Zapłonnik oryginał w moim aucie to Mitsubishi W3T18071, ja założyłem W3T19471 (w 100% kompatybilny, dodatkowo przewody w oplocie). Pozdrawiam
PS. Przy okazji okazało się, że jest z palników, które miałem był podrabiany tzw. "Philips", co zapewne spowodowało wypalenie gniazda zapłonnika.
Napisano 23:08, 09.09.2015
To i ja sie podlacze z moim pytaniem- przy wlaczaniu swiatel wlacza sie jedna zarowka od strony kierowcy- druga zapala sie tylko na chwile doslownie 2 sekundy i gasnie. Podmienilem dzisiaj zarowki, wciaz to samo to wyjalem ten kabelek z lewej strony i podlaczylem do prawej, niestety znowu to samo a w lewej dziala. Mialem nadzieje, ze to ten kabel bo miejsce w ktore sie wklada zarowke bylo nadtopione wiec podejrzewalem, ze w tym problem, ale po podmianie wszystkiego wygladaloby na to, ze to przetwornica. Czy ktos mial podobny problem? Troche kosztowalaby mnie wymiana tej przetwornicy bo nie w PL wiec wolalbym sie upewnic na 100%, ze to to.
Pozdro
Napisano 08:19, 10.09.2015
przetwornica do wymiany.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 08:44, 10.09.2015
Jak zamieniłeś palnik i zapłonnik ze sprawnej lampy to pozostaje tylko przetwornica .....
Napisano 09:04, 10.09.2015
W Warszwie jest koles ktory sprzedaje przetwornice i zaplonniki do ASO. Nowa przetwornica 400zl a nowy zaplonnik 300zl. Jak chcesz pisz na pw dam Ci kontakt do niego. Kupowalem u niego osobiscie i polecam.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Napisano 09:05, 10.09.2015
Sorry, ale jeszcze nie bardzo rozumiem slownictwo palnik? Bo pojawilo sie to slowo pare razy a nie rozumiem co to znaczy do konca.
Zarnik - zarowka a zaplonnik to ten kabelek, palnik to inna nazwa zarnika?
Jeden kumpel mi powiedzial, ze jesli przetwornica jest walnieta to nie powinna sie wlaczac lampa ani razu dlatego pytam ^^
I jeszcze jedno co myslicie o zakupie uzywanej przetwornicy?
Użytkownik MiDDeN edytował ten post 09:11, 10.09.2015
Napisano 09:10, 10.09.2015
do polifta jest inna przetwornica niż do przedlifta
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 16:22, 10.09.2015
Napisano 10:49, 11.09.2015
a ten kabel w takim razie to co ?^^ ja tam zadnej puszki nie widzialem ani nie podmienialem
co sadzicie o uzywanej przetwornicy?
Napisano 00:11, 14.09.2015
a ten kabel w takim razie to co ?^^ ja tam zadnej puszki nie widzialem ani nie podmienialem
co sadzicie o uzywanej przetwornicy?
Heja,
Ja musiałem w moim Aco założyć całą instalacje do xenonów bo kupiłem z wymontowaną ( gdzieś na forum jeszcze jest mój temat ) , czyli przetwornice / zapłonniki / D2S Osrama.
Kupiłem od jednego z naszych forumowiczów, póki co wszystko działa. Obejrzyj tylko dokładnie tą przetwornicę, czy nie jest masakrycznie pordzewiała itp itd.
Dodatkowo przy montażu zwróć uwagę aby trochę tam uszczelnić przy wtyczce/mocowaniach, moim zdaniem są tam szpary przez które niefortunnie może się dostać woda ( przetwornice są pod lampą ) i zdecydowanie skrócić jej żywotność.
Pozdro,
Marcin
Użytkownik Nazollo edytował ten post 00:12, 14.09.2015
Napisano 19:18, 02.04.2019
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych