Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Honda Accord Coupe 99r. 3.0 v6 automat - problem ze skrzynią


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:56, 06.03.2009

Jestem posiadaczem Accorda Coupe 99 r.3.0 v-tec w automacie, mam problem ze skrzynia. Problem zaczął sie jakieś 3 miesiące temu, po wrzuceniu biegu D4 lub D3 auto ze startu jechało na początku dobrze po wcisnięciu pedału gazu obroty szły ostro w góre ale nie zmieniało biegów, wrzucało tylko jeden a reszta wchodziła z duzym opóznieniem , przy wysokich obrotach. Po konsultacji w serwisie doradzono mi, żebym wymienił olej w skrzyni, tak tez uczyniłem (orginalny hondowski do automatów) Od tej wymiany przejechałem jakieś 6-7 tyś, i było w miarę dobrze biegi wchodziły wszystkie tylko na D4 ostatni bieg wchodził z delikatnym szarpnięciem. Problem się powtarza, z tym że teraz po ustawieniu funkcji na skrzyni 1,2 D3, D4, pierwszy i drugi bieg wchodzi ładnie, a reszty nie ma ! Obroty idą do samego końca a skrzynia nie reaguje. W serwisie powiedzieli mi, żebym wymienił jeszcze raz olej, wymieniłem niestety nic to nie pomogło... może ktoś coś doradzić. Z góry dzięki.
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:04, 08.03.2009

Mialem podobne objawy i u mechanika powiedzieli mi , ze skrzynia do wymiany , bo naprawa za droga.Kolega doradzil mi zeby dolac takie cos:

http://www.autozone....oductDetail.htm

dolalem przy wymianie oleju w skrzyni i od tej pory wszystko jest ok. Jak narazie.
Nie wiem czy takie cos mozna dostac w Polsce , ale moze znajdziesz cos podobnego.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:04, 08.03.2009

Pomysle nad Twoja propozycją. Najgorsze jest to, że każdy mechanik mówi co innego. Serwis krzyna taką cene, że podziekuje ! Jeden mówił mi, ze to wina elektrozaworów. Gdzie kolega kupił ten dodatek ?
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:57, 08.03.2009

W USA ,bo tu mieszkam.
  • 0

#5 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:07, 08.03.2009

U mnie też był podobny problem ze skrzynią,może nie tak drastyczny bo żaden bieg mi nie zniknął jedynie czasem się załączały z wyraźnym opóźnieniem dlatego pojechałem do serwisu na wymianie oleju w skrzyni i po przejechaniu około 1500km kazali wrócić na ponowną wymianę bo za jednym `zamachem` wymieniają chyba ok 2l oleju a w skrzyni podobno jest 6.Problem zniknął.Teraz tylko czasami na zimno potrafi szarpnąć przy zmianie biegu ale nie jest to nagminne a po rozgrzaniu problem nie występuje.
Również czasami słychać dziwne puknięcie po załączeniu się wstecznego ale też nie jest to regularne.
Orientujecie się może czy jest możliwość wykrycia wady skrzyni przez podłączenie auta do jakiegoś kompa diagnostycznego?Strasznie nie lubię jak coś jest nie tak w moim samochodzie.

Opinia chyba się potwierdza,że najsłabszym punktem tego auta jest aut.skrzynia.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:11, 08.03.2009

Znalazłem ten dodatek co proponował kowal1973 u polskiego przedstawiciela 60 zł .
Trojan, co do wykrycia błędów w skrzyni przez podpięcie kompa, mogę cos napisać w poniedziałek - wtorek, jestem umówiony na diagnostykę. Ja u siebie dwa razy olej wymieniałem i nic to nie dało.
  • 0

#7 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:56, 08.03.2009

No to czekam na info. Jak możesz to podaj namiar na przedstawiciela albo link do stronki z tym preparatem.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:35, 08.03.2009

http://www.lucasoilpolska.com/ tam znajdziesz ten preparat
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:52, 09.03.2009

Ten srodek jest za...biscie gesty i trzeba go dobrze rozrobic przed wlaniem,wiec najlepiej to dodac przy wymianie oleju.Zrobilem na tym ok.3000 mil i jak narazie wszystko ok.
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:29, 09.03.2009

Zamówiłem własnie ten środek, mam jeszcze jedno pytanko do kolegi kowal1973, wymieniałeś przy tym cały olej czy tylko około 3-3,5 l ? Bo tylko tyle wyleci po odkręceniu korka spustowego, spora część zostaje. I jeszcze jedno ile tego dolałeś ? Mieszałeś to razem z oleje, a potem wlewałeś ?
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:12, 10.03.2009

Olej wylalem do spodu czyli po spuszczeniu odpalilem jeszcze na chwile silnik zeby wywalilo wszystko.Lukasa wlalem cala butelke mieszajac po trochu z dolewanym olejem.
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:43, 11.03.2009

witam,
mam podobne problemy ze swoim automatem z tym że w moim przypadku wymiany oleju jak i również dolewanie środków nic nie dało,nawet gość który naprawia automaty nie potrafił sobie poradzić z tą skrzynią...

ale ostatnia próba i nadzieja moja w porządnym zdiagnozowaniu zarówno komputera silnika jak i skrzyni...


zobaczymy....
  • 0

#13 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:56, 11.03.2009

To podziel się potem informacjami na ten temat :-)
  • 0

#14 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 14.03.2009

Z tego co piszecie ja stawiam na 100% zużycie tarczek z tworzywa, tworzywo sie używa i tarczka sie ślizga po tarczce metalowej, efekt identyczny jak w manualnej skrzyni ze zużytym sprzęgłem, Panowie nie ma co sie oszukiwać i tak po tych medykamentach skrzynia niedługo trafi na stół, i wierzcie niedługo.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#15 freed

freed
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dębica
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 13.05.2009

Panowie znajomy z bloku w wersji USA ma ten sam problem. Dzisiaj specjalnie tym jezdzilem i wygląda to właśnie tak jak by ślizgało sprzęgło. Jest moment ze autko bardzo ladnie ciągnie a zaraz przy zamianie biegu wkreca sie na maksymalne obroty a nie ciągnie i po chwili wszystko ok ........

Jeżeli któryś z was naprawił to coś to bardzo proszę o info, co jak i za ile :)
Pozdrawiam
  • 0
FrEeD




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq