Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Szarpie silnikiem na biegu jałowym Accord VI 1,8. Pomóżcie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:09, 21.04.2011

Witam. Jestem tu nowy. Jeżeli był już taki post to z góry bardzo przepraszam.

Zostałem szczęśliwym posiadaczem Accorda z 2000r. Auto jest w sekwencyjnym Gazie. Jest jeden mały problem z nim. Jak stoi na biegu jałowym, to tak jak by czasami przerywał jeden cylinder i szarpie silnikiem, drgania odczuwalne są w kabinie nawet ( na benzynie i LPG jest to samo). Generalnie gdy się ruszy z miejsca to jest wszystko prawie OK, prawie ponieważ gdy np. jadę na 2 biegu i mam 1500 obrotów i przyciskam lekko gaz do przyspieszania, to zaczyna wtedy szarpać całym samochodem, mam wrażenie jak by się dławił wtedy... Wymieniłem świece i przewody, nie dało to rezultatu. Co to może być ? ( Źle ustawiony zapłon ? bądź inne przyczyny) ? pomóżcie

Pozdrawiam Łukasz
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:04, 21.04.2011

Wygląda jakby wypadały zapłony. Kotrolka "check-engine" nie świeci?? Możesz sprawdzić w jakim stanie jest kopułka - czy nie ma powypalanych lub zaśniedziałych styków. Na świecach daj przerwę o 0,1 - 0,2 mm mniejszą niż standardowo - dla LPG odciąży to aparat zapłonowy. A z poważniejszych rzeczy to koniecznie sprawdź i wyreguluj prawidłowo zawory (lepiej luźniej niż ciaśniej ;-) ) Potem zobaczysz i będziemy myśleć dalej
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:47, 21.04.2011

No własnie check engine się nie świeci. Pali dobrze, zawory nie stukają. A jak mam sprawdzić tą kopułkę?? Bo nie bardzo znam się na hondach ??
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:55, 21.04.2011

wyreguluj najpierw zawory, jak ci mają stukać jak są popodpierane :om:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Buba

Buba
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:WzWprWeWxWw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 21.04.2011

kopułka - czy nie ma powypalanych lub zaśniedziałych styków.


sprawdz :-) ja mialem na benzynie podobnie.... 2-gi bieg chce przyśpieszyć auto schodzi z obrotów prawie gasnie...
odpuściłem gaz.... wszystko ok... raz jeszcze znowu to samo... okzało się że wystarczyło wyczyścić kopułkę i nic się już nie dzieje więc sprawdz jeszcze ten element :-)

kopułka aparatu zapłonowego :-P świeca -> przewód -> aparat zapłonowy :-)
troche słabo się go odkręca :-P
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:30, 21.04.2011

A więc tak. Dzisiaj sprawdziłem wszystko, kopułka czyściutka, nawet kurzu nie było, palec i inne rzeczy tam pod kopułką w idealnym stanie, Świece nowe NGK. Przewody sprawne. Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym, który zna się trochę na japońcach i też mi powiedział, że mogą być źle wyregulowane zawory i nie równo się zamykają lub otwierają i dla tego są szarpania podczas przyspieszania na 2 lub 3 biegu. Znam się trochę na mechanice, ponieważ sam naprawiam sobie Auta i z dobrym skutkiem, ale zaworów boję się dotknąć, żeby czegoś nie spartolić, więc udam się z tym do serwisu Hondy.
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 05:25, 22.04.2011

sam reguluj, na milion % gorzej niż serwis nie zrobisz, a na 100% zrobisz to lepiej

http://www.accordklu...?t=3345&start=0

banalna sprawa poczytaj
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:19, 22.04.2011

na milion % gorzej niż serwis nie zrobisz

- :ok - gorzka prawda na temat naszych serwisów :om:
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:25, 22.04.2011

Hmm skoro tak mówisz, to podejme się wyzwaniu dzisiaj, mam nadzieje, że nic nie zepsuję i mam nadzieje, że to coś pomoże.

[ Dodano: 2011-04-22, 19:44 ]
A więc tak. Zawory wyregulowane, nie dało to rezultatu. Praca taka sama. Jakieś nowe pomysły ? Przyszedł mi do głowy pomysł, że może zapłon jest źle ustawiony, bo jak dodaje gazu to z opuźnieniem załapuje. co wy na to ?
  • 0

#10 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 23.04.2011

zanim fura się nagrzeje to stukają (pracują) Ci wtryskiwacze od gazu (włączone jest ich rozgrzewanie) ?
i jaką masz instalkę ?
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:13, 23.04.2011

Ale czy nagrzana, czy zimna to pracuje tak samo. Gaz jest sekwencyjny z lubryfikatorami. A może to wina silniczka krokowego? może jest przypchany, i dla tego nie równo pracuje na wolnych i dławi się na wysokich.

[ Dodano: 2011-04-23, 15:09 ]
A więc tak, silniczek krokowy przeczyszczony i brak zmian. Ma ktoś jakiś pomysł ?
  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:47, 23.04.2011

a na benzynie i na gazie są takie same objawy?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:21, 23.04.2011

Tak i tu i tu są takie same objawy
  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:15, 23.04.2011

1. odepnij wtyczkę czujnika położenia przepustnicy TPS i spróbuj pojeździć

2. odepnij wtyczkę sondy lambda i spróbuj pojeździć

Może w ten sposób wyjdzie który, czujnik oszukuje ;)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:38, 23.04.2011

A gdzie znajdę ten czujnik TPS ?? Która to wtyczka ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq