XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kompleksowa naprawa układu wspomagania
#1
Napisano 18:40, 12.01.2023
#2
Napisano 18:55, 12.01.2023
Podpinam żeby było dla pokoleń
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#3
Napisano 20:40, 12.01.2023
Czas i kilometry zweryfikują jakość.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 22:06, 12.01.2023
Orientujesz się, czy wcześniej był kiedykolwiek u Ciebie wymieniany płyn w układzie wspomagania?
Pytam, ponieważ u mnie dwa i pół roku temu był wymieniany ten płyn (podejrzewam, że od nowości nie było to robione ani razu, a wiek aut już też robi swoje i wzrasta potencjalne ryzyko awarii), to co zostało spuszczone, to w zasadzie była czarna wodnista substancja, nie przypominająca nowego płynu.
Zanim zostało to zrobione, układ został porządnie przepłukany jakimś tańszym zamiennikiem i dopiero zalany płynem OEM.
Tu wysyłam podziękowania za profesjonalną robotę naszemu moderatorowi Waldiemu z forum, który ogarnął sprawę z pełnym zaangażowaniem oraz z kunsztem, a ja tylko podziwiałem jego robotę i znajomość tematu, pomagając mu tylko w tym.
ASO tej roboty podjąć się nawet nie chciało nie wiedzieć czemu, więc tego nie będę komentował. Tylko stwierdzili, że jest to niewykonalne i za bardzo sensu nie ma, żeby to robić.
Po tym zabiegu mam nadzieję, że pompy jak i całe układy kierownicze (płukanie oraz wymiana była zrobiona w dwóch autach) działają i będą dalej działały bez zarzutu, co w 20 i 19 letnich naszych siódemkach jest mimo wszystko kwestią kluczową, żeby o takie rzeczy dbać pomimo tego, że ASO tego nie chce się podjąć.
Szczególnie zadowolony jestem z tego, że jednym z Accordów, którym jeżdżę cały rok, minęło ponad 352 tys. kilometrów, dlatego taki zapobiegawczy zabieg powinien przyczynić się do tego, że układ ten jeszcze trochę czasu bezproblemowo będzie służył.
Czy u Ciebie przyczyną awarii mogła być ewentualnie kwestia starego płynu, czy jakiś inny czynnik?
Pozdrawiam.
#5
Napisano 09:56, 13.01.2023
Wygląd pompy świadczy o tym że została pomalowana srebrzanką a na śrubach zostały namalowane "plomby" a zbiorniczek został wyczyszczony ot szczegóły
Czas i kilometry zweryfikują jakość.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
tak, zgadzam sie z Tobą, ale jeszcze mozna napisac-powiedziec ze sie komus chciało pomalowac, wyczyscic posprzątac po sobie.
W tej firmie mechanikom sie chciało i chocby za to pochwała.
Oczywiscie czas wszystko zweryfikuje. To że teraz chwale nie znaczy ze nie będę narzekał za rok czy wiecej, ale chwale podejscie do klienta, sposob wykonania usługi, a nie jej jakość bo to jak słusznie zauważyłes zweryfikuje czas.
Zastanawia mnie, skąd się wzięła usterka?
Orientujesz się, czy wcześniej był kiedykolwiek u Ciebie wymieniany płyn w układzie wspomagania?.....
Czy u Ciebie przyczyną awarii mogła być ewentualnie kwestia starego płynu, czy jakiś inny czynnik?
Pozdrawiam.
Auto jest w moim posiadaniu od wiosny 2019 roku i z tego co wiem psf nie był wymieniany - nic przy maglu nie było ruszane według informacji sprzedającego. Poniewaz w zbiorniczku był poziom minimum wiec został uzupełniony do lekko ponizej max i tak było do teraz - można by rzec
Nauczony porzednim accordem zwracana była uwaga na poziom płynu w ukladzie wspomagania. Nie było widocznych ubytków. Jakies minimalne zapocenie przy pompie, ale po tylu latach to jedna dwie krople rozeszły sie po zakurzonej pompie. Zadnych wczesniejszych sygnałów-objawów. Tak jak napisałem w pierwszym poscie - wyjazd do sklepu powrót i wyciek płynu. Wyciek ... wylew płynu jazgot pompy no i reszta opisana wyżej
Nikt nie dochdził przyczyn. Moja teoria, ale tylko teoria jest taka zablokował sie zawór cisnieniowy i poszło zbyt duże cisnienie na stare już uszczelnienia magla które nie wytrzymały pusciły płyn do osłon kurzowych. Po uzupełnieniu płynu poszło już cisnienie na osłony wypełnione wczesniejszym płynem i je rozdarło. Nie były uszkodzone przy opaskach, ale w najsłabszym punkcie - garb trzeci garb wewnetrzny od strony magla z jednej jak i z drugiej strony - identycznie jednakowo - tak samo
powtarzam to tylko moja teoria na podstawie wiedzy z układów hydraulicznych niekoniecznie maglownic hondy
#6
Napisano 22:01, 14.01.2023
To ja opiszę swoją historię.
Zmieniłem płyn na Mobil ATF 320, po jakimś czasie zawyła poma i ubyło płynu, dolałem, ale po jakimś czasie znowu minimum. Puściła maglownica a płyn poszedł w manszety. Przy wyjmowaniu magla okazało się że osłony chyba nawet obie był dziurawe. Poszła regeneracja i był spokój, ale pompa wyła przy ruchu kierownicą odkąd kupiłem auto. Niedawno wziąłem regenerowaną od Jacka (Seth) i jest cisza.
W firmie której regenerowałem maglownice powiedziano mi ze Mobil ATF320 może być za rzadki i polecili oraz dołączyli Mobil ATF 220. Od tamtej pory jeżdżę na tym i nie ma problemów. Zakład w którym regenerowałem jest raczej z tych polecanych.
U mnie pewnie zgrały się 2 rzeczy, mianowicie wymiana płynu i dziurawe osłony.
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 22:02, 14.01.2023
#7
Napisano 12:52, 14.08.2023
#8
Napisano 12:45, 16.08.2023
Ja bym pojeździł i aby nie marnować pół litra co Ci zostało, spuścił pół litra i dolał świeżego.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, maglownica, pompa wspomagania, regeneracja maglownicy, regeneracja pompy wspomagania
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych