XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana wtyczki haka 7 pin na 12
#1
Napisano 21:26, 24.10.2021
Przejrzałem całe forum, przeczytałem parę tematów ale jednoznaczniej odpowiedzi nie znalazłem. Potrzebuję przeciągnąć kabel 8mm ztały plus z zacisku alternatora do bagażnika gdyż żadnego sensownego zasilania wewnątrz nie znalazłem. Mam problem z przejściem przez grodź z pod maski do wnętrza. Gdzie jest najlepsze miejsce aby przeciągnąć ten kabel?
Plus po stacyjce wezmę z przeciągniętego stałego plusa sterowane przekaźnikiem z napięcia z zapaniczki.
Mam tylko problem z przejściem przez grodź którędy??
#2
Napisano 21:50, 24.10.2021
Wysyłam to już kolejny raz z rzędu któryś raz:
https://japancars.ru...&nplblk=B__3610
https://japancars.ru...&nplblk=B__3611
https://japancars.ru...&nplblk=B__3612
https://japancars.ru...&nplblk=B__3613
Zasilanie + to weź spod kierownicy czymś takim:
Kabel ciÄ…gniesz lewym progiem pod plastikami wewnÄ…trz.
Wszystko już opisywałem jak hak u siebie montowałem.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#3
Napisano 06:01, 25.10.2021
Wysyłam to już kolejny raz z rzędu któryś raz:
https://japancars.ru...&nplblk=B__3610
https://japancars.ru...&nplblk=B__3611
https://japancars.ru...&nplblk=B__3612
https://japancars.ru...&nplblk=B__3613
Zasilanie + to weź spod kierownicy czymś takim:
Kabel ciÄ…gniesz lewym progiem pod plastikami wewnÄ…trz.
Wszystko już opisywałem jak hak u siebie montowałem.
Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedź.
Też o tym myślałem ale zastanawiam się czy to nie jest za mała średnica przewodu do zasilania przyczepy kempingowej w czasie jazdy (lodówka, itp) żeby instalacja się nie grzała. Nie widziałem też jakimi przewodami zasilona jest skrzynka bezpieczników (muszę to sprawdzić) aby nie popalić instalacji bo i o takich przypadkach słyszałem.
A to przejście przez grodź z pod maski do wnętrza to w tym pojeździe to jakiś koszmar aby coś tam przeciągnąć.
#4
Napisano 09:29, 25.10.2021
Ale popatrz pod nadkolem i tamtędy możesz przepchnąć jak pamiętam do środka a później już progiem.
Zasilania przyczepy ze skrzynki bezpieczników raczej nie rób bo spalisz - stały plus musi być z akumulatora bezpośrednio.
#5
Napisano 11:05, 25.10.2021
Dzięki za odpowiedź.
Też o tym myślałem ale zastanawiam się czy to nie jest za mała średnica przewodu do zasilania przyczepy kempingowej w czasie jazdy (lodówka, itp) żeby instalacja się nie grzała. Nie widziałem też jakimi przewodami zasilona jest skrzynka bezpieczników (muszę to sprawdzić) aby nie popalić instalacji bo i o takich przypadkach słyszałem.
A to przejście przez grodź z pod maski do wnętrza to w tym pojeździe to jakiś koszmar aby coś tam przeciągnąć.
Ten przód od bypassa i tak jest grubszy dwukrotnie niż wiązka od haka.
U ciebie w 2.4 od strony grodzi jest więcej miejsca niż w N22.
Montowałem u siebie wiązkę 13 pinową, prosto pod bezpiecznik, ale niestety nie podłączałem nigdy zasilania do przyczepy pod lodówkę itd. żeby sprawdzić czy by się bezpiecznik zaraz upalił.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Stały plus, Plus po stacyjce, Plus, Hak, 13 pin, 7 pin
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych