Użytkownik ferby22 edytował ten post 20:44, 30.01.2020
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:42, 30.01.2020
#2
Napisano 19:51, 31.01.2020
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 20:43, 31.01.2020
bosch superfit jak najbardziej ok
albo
permatex ceramiczny syntetyczny smar
najsensowniejszy wybór
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4
Napisano 20:51, 31.01.2020
ATE Plastilube
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
dzieki
bosch superfit jak najbardziej ok
albo
permatex ceramiczny syntetyczny smar
najsensowniejszy wybór
no wlasnie ten superfit po 2latach..dziala idealnie wiec chyba jest ok....przednie piny tez sie smaruje bo juz nie pamietam..a bede wymienial przod na dniach tez.
#5
Napisano 00:23, 01.02.2020
Jak nie masz smaru dedykowanego (z reguły dodawany do markowych tarcz lub dostępny w sklepach motoryzacyjnych) można też ratować się zwykłym smarem. Ważne żeby prowadnice dobrze oczyścić aby pracowały bez oporów, a środek smarujący zapobiega zapiekaniu się oraz nie dopuszcza wody.
#6
Napisano 09:02, 01.02.2020
trzeba stosować smar który nie niszczy elementów gumowych, a przeważnie wszystkie smary i oleje niszczą gumę, więc nie ma co kombinować tylko stosować smary takie co wolek napisał.
#7
Napisano 09:58, 01.02.2020
bosch superfit - najlepszy w sumie i nie ma co kombinować
permatex tak - tyle że duuuuuzo drozszy
cx80 ceramiczny do układów hamulcowych również- niewymywalny absolutnie przez wode
ATE plastilube absolutnie nie! guma puchnie po nim w oczach
A najgorsze co można zrobić to użyć miedzianego
ratowac to sie można i olejem kujawskim- jak najbardziej pomoże na chwilę - ale czy to o to tu chodzi?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 13:23, 01.02.2020
trzeba stosować smar który nie niszczy elementów gumowych, a przeważnie wszystkie smary i oleje niszczą gumę, więc nie ma co kombinować tylko stosować smary takie co wolek napisał.
Miałem tu na myśli najpopularniejszy ŁT-43. Ten raczej destrukcji nie poczyni. Ale oczywiście należy stosować produkty, które są przewidziane do danych elementów. Bez dwóch zdań
Użytkownik Marcin7 edytował ten post 13:27, 01.02.2020
#9
Napisano 13:28, 01.02.2020
łt -43 to jest smar do łożysk, a tam nie ma elementów gumowych, więc krótko mówiąc poczyni destrukcje w gumowych elementach i to dość szybko.
#10
Napisano 13:30, 01.02.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#11
Napisano 13:59, 01.02.2020
łt -43 to jest smar do łożysk, a tam nie ma elementów gumowych, więc krótko mówiąc poczyni destrukcje w gumowych elementach i to dość szybko.
A w przegubach przypadkiem nie ma smarów litowych?
#12
Napisano 16:09, 01.02.2020
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 16:10, 01.02.2020
#13
Napisano 17:30, 01.02.2020
Właśnie ze są. Uszczelniacze gumowe. Łt43 gumy nie ruszy
pewnie mówisz o simeringach które są wykonane ze specjalnej gumy olejoodpornej, zwykłą gumę na pewno ruszy bo to jest smar na bazie ropopochodnej, poza tym łt43 to jest tak słaby smar że szkoda się o nim rozpisywać, potrafi się zbrylić i stracić swoje właściwości po paru latach, robię w ciężarówkach to wiem jakie to jest badziewie, w życiu bym tego nigdzie nie zastosował, chyba że zmienili skład tego smaru bo gdzieś od 10 lat już go nie stosuje.
Użytkownik Maxell edytował ten post 17:33, 01.02.2020
#14
Napisano 19:58, 01.02.2020
Nie broniąc wcale "towotu" bo tak to się kiedyś nazywało ten smar ma swoje przeznaczenie i warunki pracy określone w karcie charakterystyki. Pisząc kilka postów wyżej zastosowałem sformułowanie "ratunkowo" czyli w moim rozumieniu stosować w ostateczności, lub jak napisał Seth w tym samym sensie dać olej do kotleta jako alternatywa. W motoryzacji faktycznie ŁT-43 może mieć marginalne zastosowanie. Aczkolwiek dalej jest to środek smarny i to dość popularny. Zastosowane osłony gumowe prowadnic bywają również różnej jakości i może się zdarzyć, iż mimo zastosowania dedykowanego środka smarnego w krótkim czasie stracą swoje właściwości czyli przede wszystkim elastyczność. Tak samo dzieje się w przypadku osłon przegubów.
Stosujmy więc środki zgodnie z ich przeznaczeniem. Ale jeśli trafi się taka "sytuacja podbramkowa" to może takie dyskusje pomogą wybrać najlepszą alternatywę, która nie nie spowoduje zniszczenia elementów współpracujących, a może będzie właśnie takim kołem ratunkowym na jakiś czas.
#15
Napisano 17:28, 02.02.2020
bosch superfit - najlepszy w sumie i nie ma co kombinować
permatex tak - tyle że duuuuuzo drozszy
cx80 ceramiczny do układów hamulcowych również- niewymywalny absolutnie przez wode
ATE plastilube absolutnie nie! guma puchnie po nim w oczach
A najgorsze co można zrobić to użyć miedzianego
ratowac to sie można i olejem kujawskim- jak najbardziej pomoże na chwilę - ale czy to o to tu chodzi?
Czyli nie zmieniam jade na superfix..Ate plastilube jak patrze to raczej jest od wibracji..smaruje sie na plecki klocka i na prowadnice w jarzmie..nie na piny
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, smarowanie zacisk
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych