Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dławienie silnika


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:49, 25.11.2008

W moim nowym nabytku mam dziwny objaw.

Jak silnik jest zimny to jest wszystko oki ale jak sie rozgrzeje to przy przyspieszaniu dochodzi do dławienia. Jest to na niskich obrotach jak również przy 4 tys.

Czy ktos moze pomoc ? Poprzedni wlasciciel mowil ze to wina sondy lambda ale czy to mozliwe ? Czy podpiecie do komputera cos pomoze ?

pozdrawiam

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:14, 25.11.2008

Witam!

A może za ciasno ustawione zawory?

Pzdr!

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:20, 25.11.2008

Czy podpiecie do komputera cos pomoze ?


Pomoże, bo Ci zdiagnozują problem, o ile wyświetli się im w kodzie blędu.
A jeśli nie to sprawdź zawory, bo ich za cisne ustawienie powoduje spadek mocy silnika- jak masz zimny to jest na nich luz a jak się rozgrzewają to luz ten się zmniejsza lub zanika powodując niepełne zamykanie zaworów.
Jak nie to, to sprawdź świece a potem przewody, filtry.
Może przepustnica brudna i trzeba by wyczyścić- masz do tego manuala na forum.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 13:05, 25.11.2008

Zawory jak są "za ciasne" a w granicznym wypadku popodpierane to się nie zamykają a nie jak pisze kolega, że nie otwierają. Powoduje to stratę kompresji i przegrzewanie grzybków zaworowych-bo brak dokładnego styku z gniazdem uniemożliwia im schłodzenie sie o gniazdo zaworowe.

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:12, 25.11.2008

Zawory jak są "za ciasne" a w granicznym wypadku popodpierane to się nie zamykają a nie jak pisze kolega, że nie otwierają. Powoduje to stratę kompresji i przegrzewanie grzybków zaworowych-bo brak dokładnego styku z gniazdem uniemożliwia im schłodzenie sie o gniazdo zaworowe.


Zgadza się, sorka za pomyłkę, już poprawiłem ;-)

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:57, 25.11.2008

No i chyba przyczyna odnaleziona. Accord został podpięty do komputera ale było błędów i na pewno to nie sonda. Panowie mechanicy wyciągneli świecie i ściągneli kopułkę i znaleźli chyba przyczynę. Kopułka do wymiany, świece również, przy okazji zamówiłem świece i palec. Jutro to będzie wymieniane i mam nadzieję. że przyczyna ustąpi. 1 świeca była pęknięta więc na pewno musi wpływać na silnik.

#7 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 23:20, 25.11.2008

Kopułka do wymiany, świece również, przy okazji zamówiłem świece i palec.


Ja tu chyba czegoś nie kumam W twoim silniku masz kopułkę i palec ??
Wydawało mi się że epoka tej myśli technicznej już dawno minęła i teraz mamy inne rozwiązania No chyba że się mylę....

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:14, 26.11.2008

ostatecznie po wymianie swiec, kabli oraz kopulki problemy ustaly :)

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:53, 22.12.2008

nie będę zakładał nowego tematu podepnę się tutaj mam równie z mały problem z silnikiem może się nie dławi ale gdy jadę tak jak działo się to dzisiaj dodam że pogoda obskurna padał deszcz , zimno i mokro , auto można powiedzieć ze nie reagowało na gaz , 1 bieg ruszam dodaje gazu auto rusza pomału dodaje więcej gazu a tu nie ma reakcji tzn auto przyśpiesza ale bardzo powoli nawet jak dodam dużo gazu , po chwili jak trzymam na dużym gazie coś jak by odtyka i nagle rusza jak z kopyta na innych biegach też się to zdarza , nie wiem co jest przyczyną może to coś przez wodę , wilgoć . Niedawno zamontowałem nowy kolektor z kwasówki moc wyraźnie odczuwalna wszystko ładnie pięknie aż do dzisiaj , ale przed zamontowaniem kolektora raz na jakiś czas też miałem przypadek że nie reagował na gaz

#10 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:12, 22.12.2008

Jeżeli wilgoć ma wpływ na Twoje autko to ja stawiam na elektrykę a m.in. sprawdź świece i przewody zapłonowe.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#11 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:20, 22.12.2008

Obstawialbym kable. Jak mialem meganke, to mialem takie jazdy jak bylo mokro, "ja mu w gaz a on zgasl" i to czasem doslownie.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:13, 22.12.2008

świece były jakiś czas temu zmieniane , kable pomierzone mają dobrą przewodność ale zastanawiam się nad kopułką i paluszkiem więc może to sprawdzę

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:22, 22.12.2008

Dobry pomysl, w tej megance mechanik przy wymianie swiec czyscil mi ta kopulke, byla podobno strasznie zasyfiala i dosc "zmeczona". Generalnie jak przy deszczonej mokrej pogodzie samochod sie dlawi, to w wiekszosci przypadkow sprawa wysokiego napiecia.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:57, 29.12.2008

to i ja się podepne pod temat:

przy przyspieszaniu Hondzia tak koło 3- 4 tysia obrotów dostaje zadyszki i dopiero poźniej zaczyna jechać - to też może być przyczyna starych kabli czy świec??

Pozdrawiam poświątecznie :)

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:36, 29.12.2008

przy przyspieszaniu Hondzia tak koło 3- 4 tysia obrotów dostaje zadyszki i dopiero poźniej zaczyna jechać - to też może być przyczyna starych kabli czy świec??


Może jak najbardziej. Ale może to być też filtr paliwa.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





IPB Skin By Virteq