XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po regemeracji zacisków i wymianie tarcz i klockowAccord VII
#1
Napisano 19:28, 22.05.2019
Czy ktoś z Was miał podobny problem jak ja, mianowicie oddałem auto do wypiaskowania i pomalowania zaciskow z jarzmami przy okazji wymieniono tarcze i klocki komplet ( tarcze Zimmermann klocki Black diamond fast Road Predatora) i oczywiście wymieniono płyn hamulcowy... Teraz moje pytanie czy ktos miał po takiej operacji jaka opisałem, że hamulce były słabe trzeba było energicznie nacisnąć pedal prawie do podłogi żeby auto stawało w miejscu i to jeszcze się sunie... I na postoju przy włączonym silniku pedal mimo pompowania powoli ucieka w podłogę? Może to być wina słabej jakości płynu hamulcowego? Jeśli nie to co może być tego przyczyną? Układ niby szczelny płynu nie ubywa....
#2
Napisano 19:58, 22.05.2019
#3
Napisano 20:11, 22.05.2019
Bo??Miałem tak samo po przetoczeniu tarcz, wszystko musi się ułożyć/dotrzeć, u mnie po kilku set km wszystko wróciło do normy i hamulce zaczęły dobrze hamować. Swoją drogą nie katuj nowych tarcz bo się pojrzywią.
A hartowanie tarcz to co?
Ja nówki tarcze deptalem ostro dając im czas na wystudzenie. Nie ma żadnego bicia.
Byle tylko przeprowadzić hartowanie porządnie i dawać się schłodzić tarczom w czasie jazdy a nie zatrzymywać i stać.
Raflik
Ja bym sprawdził czy nie masz piasku pod uszczelkami tłoczków bo już widziałem takie zaciski gdzie specjaliści po piaskowaniu zostawili kupę piasku w środku i zacisk po pół roku stanął całkowicie.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 21:47, 22.05.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#5
Napisano 21:53, 22.05.2019
Pierwsze kilka hamowan , moga byc takie objawy. Tloczki dopiero osiagaja swoja pozycje robocza.
Ale to kilka hamowan i jest ok.
Jesli masz tak dluzej to cos jest nie tak.
Jesli piaskowali ci i malowali zaciski bez rozbierania, bez wymiany gumek itp itd to naprawde nie mam pytan.....
Zaciski zostaly nasmarowane, czy skladane na plyn hamulcowy? W tylnych wymienili oski mechanizmu recznego ? Jak nie to szkoda twojej wydanej kasy
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#6
Napisano 05:14, 23.05.2019
Niby były wymieniane cale zestawy naprawcze zacisków wszystkie gumki itp... Tylko ja już zrobiłem prawie 200 km i dalej jest to samo... Niby człowiek godny polecenia bo znajomemu robił to samo w Toyocie i jest dobrze a tu taka lipa...
#8
Napisano 11:21, 23.05.2019
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#9
Napisano 11:22, 23.05.2019
#11
Napisano 12:26, 23.05.2019
Użytkownik raflik146 edytował ten post 12:26, 23.05.2019
#12
Napisano 13:26, 23.05.2019
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#13
Napisano 14:46, 23.05.2019
#14
Napisano 09:45, 25.05.2019
#15
Napisano 10:25, 25.05.2019
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 10:28, 25.05.2019
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych