XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 05:58, 31.07.2018
#2
Napisano 06:23, 31.07.2018
Ceramizer? Tak to można zobrazować.
Zrób 10 tys km i zobacz ile tego oleju ubyło. Jak powyżej litra to pewnie trzeba robić silnik. Pierścienie do wymiany?
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 06:31, 31.07.2018
#4
Napisano 06:51, 31.07.2018
Na razie jeździj na tym oleju, nie kombinuj za wiele. Zrób tak ze po 2 tyś km znowu wymień olej z płukanką i tak jeszcze raz ten zabieg wykonaj i na pewno będzie poprawa. Valvoline Synpower 5w40 to bardzo dobry olej. Po kilku szybkich wymianach i płukankach silnik się oczyści i będzie dobrze. Mój CU1 też brał olej około 1l/1000km a obecnie po takich zabiegach 0,1l/1000km, nawet kupiłem już graty na naprawę silnika. Ja zastosowałem płukankę liqui moly proline, ale zalałem ją na ciepły silnik w otwory od świec i poczekałem aż spłynie z cylindrów i potem około 45min na biegu jałowym płukała silnik.
#5
Napisano 07:16, 31.07.2018
Na razie jeździj na tym oleju, nie kombinuj za wiele. Zrób tak ze po 2 tyś km znowu wymień olej z płukanką i tak jeszcze raz ten zabieg wykonaj i na pewno będzie poprawa. Valvoline Synpower 5w40 to bardzo dobry olej. Po kilku szybkich wymianach i płukankach silnik się oczyści i będzie dobrze. Mój CU1 też brał olej około 1l/1000km a obecnie po takich zabiegach 0,1l/1000km, nawet kupiłem już graty na naprawę silnika. Ja zastosowałem płukankę liqui moly proline, ale zalałem ją na ciepły silnik w otwory od świec i poczekałem aż spłynie z cylindrów i potem około 45min na biegu jałowym płukała silnik.
Tez użyłem tej plulanki co Ty kolego tylko ze zalalem ja na nie dokonca dogrzany motor i dolalem normalniem wlewem do wlewu oleju. po czym auto zostawilem odpalone na 20minut.
Użytkownik tracerbvbvb edytował ten post 07:16, 31.07.2018
#6
Napisano 11:13, 31.07.2018
Bo tak się normalnie robi. Mi ten sposób polecił mechanik który głównie remontuje silniki.
#7
Napisano 11:21, 31.07.2018
#8
Napisano 12:00, 31.07.2018
Możesz zostawić nawet na godzinę. Co niektórzy nawet zalecają lekkie przygazowanie tak do około 1200-1500 obr/min na kilka minut w kilku krokach. Wymiana oleju co 2 tyś potem stopniowo coraz dłuższe interwały(o kolejne 1000 km) wymiany(ale max 10 tyś km) i najlepiej za każdym razem z dobrą płukanką. Dobry ceramizer nie powinien zaszkodzić. Na razie możesz zostać przy synpower 5w40(valvoline maxlife 5w40 jako alternatywa dla silników biorących olej) a potem jak ci czapka stanie to coś z wyższej pułki lub nawet total quartz energy 9000 5w40 czy tam elf. Najważniejsze by olej spełniał normę acea A3, nie daj sobie wcisnąć oleju z normą acea C3, to olej niskopopiołowy który słabo chroni silnik ale za to dobrze chroni dpf i katalizator.
Użytkownik gkill edytował ten post 12:03, 31.07.2018
#9
Napisano 12:19, 31.07.2018
Jaki to.dobry ceramizer?Możesz zostawić nawet na godzinę. Co niektórzy nawet zalecają lekkie przygazowanie tak do około 1200-1500 obr/min na kilka minut w kilku krokach. Wymiana oleju co 2 tyś potem stopniowo coraz dłuższe interwały(o kolejne 1000 km) wymiany(ale max 10 tyś km) i najlepiej za każdym razem z dobrą płukanką. Dobry ceramizer nie powinien zaszkodzić. Na razie możesz zostać przy synpower 5w40(valvoline maxlife 5w40 jako alternatywa dla silników biorących olej) a potem jak ci czapka stanie to coś z wyższej pułki lub nawet total quartz energy 9000 5w40 czy tam elf. Najważniejsze by olej spełniał normę acea A3, nie daj sobie wcisnąć oleju z normą acea C3, to olej niskopopiołowy który słabo chroni silnik ale za to dobrze chroni dpf i katalizator.
czyli narazie moge zostac przy tym valvoline 5w40?
Jak mi czapka stanie? Nie za bardzo kumam
#10
Napisano 12:34, 31.07.2018
Valvoline synpower 5w40 to bardzo dobry olej silnikowy i sprawdzony, sam taki w starym civicu i accordzie stosuję i nie mam do niego uwag, natomiast jak to bywa z olejami wiele osób chwali też te tańsze produkty, które żekomo wcale nie są gorsze. Co do ceramizera to nie mam z nim doświadczenia i nie zamierzam stosować. Do ojca renault megane 2003 1,6 zalewamy wymienionego przeze mnie totala i też się dobrze sprawuje(ma wyższą lepkość od valvoline). Niektórzy stosują również elfa i upalają i też są zadowoleni.
#11
Napisano 13:06, 31.07.2018
No to powinieneś zrobić regulację zaworów.
Zbyt duży luz zaworowy podobno nie ma wpływu na spalanie oleju ale z tego co wiem to podnosi się trochę temperatura spalania mieszanki.
Na ilość spalanego oleju ma też wpływ styl jazdy. Unikaj hamowania silnikiem to pobór powinien spaść, dopóki silnik nie osiągnie temperatury roboczej a wraz z nim odpowiednią temperaturę oleju silnikowego to jeździj spokojnie.
#12
Napisano 13:22, 31.07.2018
Stań za samochodem i wpatruj się w wydech a ktoś niech mocno przygazuje, jak silnik będzie schodził z obrotów to na pewno zobaczysz czarny lub niebieski dymek.
A ile auto ma obecnie przebiegu? Masz lpg?
Jeżeli olej silnikowy był wymieniany co kilkanaście tysięcy lub więcej to pierścienie mogły się zakitować i płukanie i częsta wymiana oleju powinna pomóc.
#13
Napisano 17:01, 31.07.2018
No weś litr na dychę i silnik robić?Ceramizer? Tak to można zobrazować.
Zrób 10 tys km i zobacz ile tego oleju ubyło. Jak powyżej litra to pewnie trzeba robić silnik. Pierścienie do wymiany?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 17:24, 31.07.2018
Ja ze swojej strony zasugeruje BG109, polecaną nie tylko u nas na forum. Na moim CL7 spektakularnej różnicy nie zauważyłem ( aczkolwiek motor od zakupu nie spala więcej oliwy niż 0,7l /10 tys), natomiast na dostawczaku z HDI jest mega poprawa. Raz że pobór zmalał, dwa- po 3 tyś od wymiany, olej jest nadal dość przejrzysty. W obydwu przypadkach zastosowałem schemat od Crooma: 15 min wolne obroty, 15 min ( 1500 rpm) i kolejne 15 min na wolnych. Obydwa auta zalewam obecnie Neste i obecnie pozostanę wierny tej marce.
Moje CL7 : http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/57951-accord-20-30-jahre-by-domin3-d/
Dupowóz mieszczuch: http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/64387-seat-leon-1p-18-tsi/
#15
Napisano 21:06, 31.07.2018
Auto ma około 280k przebiegu gaz ma od pól roki i na nim przejechane max 20tys. Będę jeździł i obserwował ile ubywa, jak będzie minimum na bagnecie, robię płukankę tak jak mówicie zalewam valvoline 5w40 i tak w kółko (max 5 razy)
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych