XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:55, 14.07.2018
Mam problem. Po wymianie siatki w wydechu (między silnikiem a katalizatorem) i uszczelnieniu układu (usunięciu nieszczelności i przedmuchiwania) wywaliło mi check engine. Po diagnostyce spinaczem mam błąd 14 i 48. Auto jedzie normalnie, kręci się wyżej niż 3 tys. Obrotów. Problemem są niskie obroty-są na poziomie 500 (wg.zegara) całe auto się trzęsie. Przeprowadzałem procedurę uczenia wolnych obrotów ale nic to nie dało. Sprawdziłem tez bezpieczniki i wszystko jest ok. Z tego co wyczytałem to jest to problem z sonda. Auto do wymiany siatki nie miało żadnych błędów, nie sprawiało problemów zarówno na lpg jak i pb (brak check engine). Filtr powietrza mam w zamówieniu wiec będzie zmieniony. Macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Jaka sondę kupić aby nie świecił check? Jak rozwiązań problem błędu 14? Accord VII 2,4
Dzięki
#2
Napisano 14:51, 14.07.2018
#3
Napisano 15:01, 14.07.2018
#4
Napisano 15:03, 14.07.2018
Użytkownik koles142 edytował ten post 15:09, 14.07.2018
#5
Napisano 15:53, 14.07.2018
#6
Napisano 12:17, 16.07.2018
albo upalił sonde jak spawał z podpiętym aku do instalacji...
wystarczy że zajrzysz za motor i na wysokości tylnej łapy będziesz miał kostke na 4 piny z niebieskim peszlem. tam się wpina 1 sondę
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 18:22, 16.07.2018
#8
Napisano 18:09, 22.07.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych