XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:19, 16.12.2017
Problem jest taki, mam błąd poduszek,(odkąd pamiętam to nie pojawiło się teraz) a dokładnie błąd napinacza pasów pasażera i chciałbym się go pozbyć.
Najpierw chciałem sprawdzić same wtyczki, przeczyścić je sprayem do złączy itp.
Ale problem jest taki, że wtyczka od pasów wpięta jest prawidłowo w drugą, ale z której nie wychodzą już dalej przewody
(tzn jest wpięta w wiązkę w której tak jakby nie było pinów, a co za tym idzie przewodów odpowiadających za napinacz pasów)
I teraz tak: możliwe, że fotel pasażera jest od anglika i po prostu dlatego w wiązce brak jest tych przewodów.
Dlatego prosiłbym o wskazanie które piny odpowiadają na napinacze pasów pasażera,kierowcy na module SRS
Znalazłem schematy ale nie bardzo potrafię je rozszyfrować
Poniżej zdjęcie mojego modułu SRS i wtyczki pod fotelem
#2
Napisano 20:31, 16.12.2017
Podejrzana jest ta czarna taśma izolacyjna na środkowej wiązce do modułu, ciekawe co jest pod nią. Na tym większym złączu siedzenia pin po lewej stronie wygląda jakby się wysunął z kostki.
#3
Napisano 10:55, 17.12.2017
Kolego Golobek, podaj najpierw nr błedu jaki masz odczytany to będzie łatwiej pomóc. Druga rzecz - generalnie wszystkie elementy SRS są łączone żółtymi kostkami także jeśli chodzi o zdjęcie spod fotela to raczej kostkę żółtą bierz pod uwagę. Jeśli chodzi o moduł SRS - środkowa kostka, przewody:
A to czy fotel jest od Angola to łatwo sprawdzić - jak fotel pasażera ma regulację wysokości tyłka to jest z od wersji RHD
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#4
Napisano 11:30, 17.12.2017
Co do nr błędu to jutro podjadę na komputer to podam, bo że to błąd napinacza pasów pasażera dowiedziałem się przy okazji sprawdzania który czujnik abs-u mam do wymiany i mechanik przy okazji powiedział, że błąd poduszki dotyczy właśnie napinacza pasów i nie spytałem o dokładny nr błędu.
A co do fotela to wychodzi na to, że jest oryginalny bo ma regulacje elektryczną przód/tył i oparcia, ale wysokości siedziska takiej jak u kierowcy już nie.
#5
Napisano 11:51, 17.12.2017
błędy odczytaj metodą na spinacz, żaden specjalistyczny komputer do tego nie jest potrzebny.
#6
Napisano 13:32, 17.12.2017
Takie błędy wy mrugał, prosiłbym o pomoc jakie to konkretnie.
https://www.youtube....h?v=YEgs6etkfDs
#7
Napisano 14:30, 17.12.2017
21-2x wysoka rezystancja w napinaczu pasa bezpieczeństwa kierowcy
Luknij tu:
https://honda-tech.c...e-list-3111979/
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#8
Napisano 15:37, 17.12.2017
Tak jak Edson napisał - błędy dotyczą strony kierowcy. Pierwsze co możesz zrobić - odepnij środkową kostkę przy module SRS i zmierz rezystancję pomiędzy przewodami 3 i 4. Powinno być 2-3Ohm z tego co pamiętam. Jak będzie to problem z samym modułem, a jak rezystancja większa albo zwarcie to trzeba szukać we wiązce. Kostka pod fotelem nie ma nic do rzeczy bo tam prawdopodobnie leci tylko wyzwalanie jaśka w fotelu. Napinacz jest przy zwijaczu pasa (na dole słupka) a jego wiązka leci progiem. Musisz zdjąć osłony i dostać się do samego zwijacza, potem możesz sprawdzić ciągłość przewodów. Jak wiązka dobra i opór nie będzie ok to do wymiany w zasadzie cały pas..
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#9
Napisano 17:20, 18.12.2017
He, he... 2-3 Ohmy to w zasadzie jest zwarciePowinno być 2-3Ohm z tego co pamiętam. Jak będzie to problem z samym modułem, a jak rezystancja większa albo zwarcie to trzeba szukać we wiązce.
Pozdrawiam
Tomek
#10
Napisano 20:12, 18.12.2017
No masz rację - prawie zwarcie Ale tak mówi manual, ale oczywiście mogę się mylić. Poza tym, kiedyś pracowałem u jednego elektromechanika i jak przyjechał jakiś gruz sprowadzony z wybitymi jaśkami,a a handlarz oczywiście chciał przyoszczędzić to trzebabyło wlutować rezystor 2Ohm i błędy się kasowały Wstyd się przyznać ale widziałem takie akcje.
Użytkownik ThinkeR edytował ten post 20:13, 18.12.2017
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#11
Napisano 20:16, 18.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#12
Napisano 23:41, 18.12.2017
Rozmawiałem kiedyś ze swoim blacharzem który robi generalnie drogie fury. Większość montowanych poduszek jest regenerowana. Miewał kurtyny po regeneracji związane niciami i sklejone taśmą biurową. Choć poduszki można kupić używane, to i tak handlarze decydują się na regenerację bo jest tańsza. Niestety jest to powszechne zjawisko Zgadzam się z Edsonem.
#13
Napisano 14:50, 06.01.2018
Rezystancja zmierzona na przewodach od prawego i lewego napinacza i wynosi 1.4Ohm na jednym i na drugim.
Jeszcze przed samym mierzeniem udało mi się kupić za grosze cały pas i nic nie pomogło.
Więc można powiedzieć że problem tkwi w samym module?
Czy ta rezystancja nie jest za mała, ale z drugiej strony jest taka sama i na napinaczu pasażera, a błąd dotyczy tylko strony kierowcy.
#14
Napisano 16:55, 06.01.2018
Czy błąd pojawia się od razu po jego skasowaniu czy dopiero po jakimś czasie? Na których przewodach mierzyłeś - we wtyku wpinanym w moduł SRS?
#15
Napisano 18:51, 06.01.2018
Tak, przewody mierzyłem na wtyku wpinanym w SRS,
A błąd cały czas jest nawet po odłączeniu akumulatora, a po usunięciu usterki czytałem, że samo odłączenie od aku kasuje błąd airbag.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych