XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zastanawiam się nad kupnem VII kombi. Jak z korozją?
#1
Napisano 08:55, 12.12.2017
Przymierzam się do zakupienia auta do 20k zl. Musi być kombiak. Na razie zastanawiam sie nad Accordem i Avensis. Accorda (silnik) troche znam, bo jezdzilem Roverem i 2,0 byla dobrą jednostką. Wiem, ze teraz też ma taką opinię. Jednak jak sie ma sprawa z rudą? Czy w polskich warunkach to duży problem?
Dziekuje.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#2
Napisano 09:01, 12.12.2017
Wszystko zależy od tego jak poprzedni właściciel dbał (np. czy często mył/opłukiwał auto zimą) i czy dodatkowo zabezpieczył antykorozyjnie podwozie... jeśli nie to na 99,99% tylne nadkola trzeba będzie robić (kwestia czasu)... z Avensisem nie będzie lepiej...
Także szukaj dobrego egzemplarza, a nie będzie to proste zadanie - powodzenia.
Pozdrawiam
Tomek
#3
Napisano 10:32, 12.12.2017
Z tym, że w kwocie 20k ciężko będzie kupić bez rudzielca..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#4
Napisano 11:38, 12.12.2017
Ja kupiłem kombiaka za trochę więcej, z Niemiec (gdzie raczej soli się drogi) i powiem szczerze,że miło jestem zaskoczony, bo auto pod względem korozji wypadło bardzo dobrze, a nie było wcześniej dodatkowo zabezpieczane. Widywałem również z tego samego rocznika auta również sprowadzone, w zupełnie odmiennym stanie (korozja błotników i podwozia). Wystarczy sprawdzić pod maską stan przednich sanek, jeśli widać na nich zaawansowaną korozję to reszta podwozia też nie będzie lepsza. Dodatkowo sprawdź dolne ranty drzwi, nadkola tylne (połączenia ze zderzakiem z progami), na pewno będzie lekki nalot korozji przy uchu od zamykania maski (ale to tzw. pierdoła).
Użytkownik sky83 edytował ten post 11:45, 12.12.2017
#5
Napisano 12:11, 12.12.2017
Niestety rdza będzie, ale nie jest to aż taki problem jak przy Fordach przykładowo. Koniecznie do sprawdzenia na kanale i tylne nadkola jak koledzy wyżej piszą. O ile podwozie z reguły da się oczyścić i zakonserwować (koszt około 1000) to jak nadkola zjedzone, to tylko wymiana zostanie. A wiadomo - jak raz się ruszy blacharkę, to i tak wcześniej czy później znowu wyjdzie . Niestety ten problem będziesz miał też i w innych samochodach, w tym avensis. Tylko młodszy wiek auta może Cię uratować.
A kiedyś będzie:
#6
Napisano 13:19, 12.12.2017
Accorda (silnik) troche znam, bo jezdzilem Roverem i 2,0 byla dobrą jednostką. Wiem, ze teraz też ma taką opinię.
Zdaje się że VII-gen ma całkiem inną konstrukcję, ale to akurat na plus. Oczywiście pod warunkiem, że nie trafisz na wadliwy motor z początków lat produkcji (wałek rozrządu i zacierający się tłok). Ja akurat VII w kombi jeżdżę już ósmy rok i nie narzekam, a bardziej chwalę. Mam rocznik 2003, ale z wałkami się udało (nie wyżera) a silnik, jak dbasz - tak masz. Jak ktoś zalał gęstszy olej bo mu "brał" albo mechanik doradził, to jest ryzyko sporo większe że go trafi, zwłaszcza na autostradzie w okolicach 200 km/h. Nadkola oczywiście już chwyciło rudą, ale tragedii nie ma. Kolejna sprawa to skrzynia - łożyska mogą być już dobrze grzechoczące (bolączka hondy i to w civic, jazz, accord)
#7
Napisano 14:16, 12.12.2017
Pierwsze słyszę z tymi łożyskami w Acco? Civic VII oprócz Typer to fakt, ale Accord? Co do silnika , to posiadam K20Z2 i najlepsza jest w nim kultura pracy, w połączeniu z krótką skrzynią w Tourerze po mieście podróżuje się bardzo komfortowo (cichutko i bez żadnych niepożądanych wibracji) Na trasie to mam wrażenie ,że silnik jest cichszy przy 160 km/h (4500 obr/min) niż przy powiedzmy 140 km/h. Po przesiadce z tzw. "kulturalnego" diesla 1,6 HDI to poczułem przeskok jakbym Mercem S-klasy jechał
Użytkownik sky83 edytował ten post 14:24, 12.12.2017
#8
Napisano 14:27, 12.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#9
Napisano 08:44, 14.12.2017
Sprawdzic pas przedni, oraz obejzec maske, bo ja tez lubi brac. Maska najczesciej koroduje w miejscach odpryskow.
Jesli tej rdzy jest sporo w innych miejscach to raczej szukalbym oznak dzwona.
Wysłane z mojego SM-C115 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 10:09, 14.12.2017
dokladnie, mam swoja w ori lakierze 2003 rok i dopiero rudy nalot na jednym nadkolu a na drugim male bomble od spodniej strony plus delikatny nalot na uchu od zamykania maski i tyle, wiec jak na 15letnie prawie auto mysle, ze jakiejs tragedii nie ma, tak jak pisał sky kwestia poszukania i odrzucenia padluchow , no i kasy oczywiscie
#11
Napisano 10:49, 14.12.2017
Z tymi skrzyniami to samo miałem napisać.. To nie Civic 7gen..
Może oficjalnie boją się przyznać niektórzy. Ja spotkałem już kilka osób, ale dobra...nieważne. Może ja coś przewrażliwiony
#12
Napisano 11:41, 14.12.2017
Nadkola - standard. Też już miałem zrobione
#13
Napisano 12:32, 14.12.2017
Polskie accordy mają zazwyczaj więcej rdzy niż niemieckie chyba, że niemiecki ma na blacie 180 tyś a w rzeczywistości 450.Skandynawia wiadomo - Belgia, Holandia i klimat morski. Widziałem ostatnio accorda sprowadzonego z Włoch. Oczywiście zderzaki na dzień dobry do malowania Ale jeśli chodzi o rudą... zero a przejechane 280 tyś 2004r.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#14
Napisano 12:47, 14.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#15
Napisano 12:53, 14.12.2017
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych