XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 ictdi - jaka prawidłowa wartość próby przelewowej
#1
Napisano 11:39, 21.11.2017
Kupiłem auto widząc że silnik w kiepskim stanie i co mogę chce ogarnąć samemu.
zrobiłem próbę przelewową i wyniki są raczej słabe bo po 4min pracy na jałowym...
wtryski licząc od rozrządu:
1 - 29ml
2 - 60ml
3 - 58ml
4 - 38ml
Ile wynosi poprawna, zdrowa wartość po 4min?
Acco ciężko odpala, nierówno pracuje i wywala check (wyłącza silnik) przy po pełnym bucie trwającym dłużej niż około 5sek.
#2
Napisano 22:00, 21.11.2017
Ewidentnie wtryski są do wymiany lub regeneracji, max 20ml a różnica między wtryskami max 30% ...
Rozbiera się trochę tych angoli to możesz też spróbować kupić komplet wtrysków z młodszego Civic'a UFO.
Czy przy okazji miga kontrolka świec żarowych ?
Użytkownik Pejot edytował ten post 22:04, 21.11.2017
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 20:33, 22.11.2017
Od tamtej pory mam kilka błędów w tym p0698 czyli zbyt niskie napięcie odniesienia (stało się to tuż po wymianie skrzyni gdy źle założyłem impulsator i go zmieniło).
Ogólnie to mam problemy z silnikiem więc sobie jeszcze dołożyłem trochę
Wtryski mam jakieś luzem i może by je wysłać do regeneracji, ile kosztuje pełna regeneracja, powiedzmy taki komplet (czyszczenie, przelewy, końcówki i co tam jeszcze...)
Próbuje się umówić na diagnostykę silnika do fajnego warsztatu w Andrespolu koło Łodzi. Pod nosem (na terenie) jest sporo gratów do acco vii od forumowego kolegi.
Użytkownik Szczery edytował ten post 20:39, 22.11.2017
#4
Napisano 22:08, 22.11.2017
U nas w Krakowie regeneracji kosztuje np. tyle - http://witkowicka54....iwaczy-bosch-2/
Jak już dłubiesz przy silniku to załóż od razu nowy filtr paliwa Boscha i spryskaj jakimś "air sensor cleaner'em" map sensor i przypływomierz, wyczyść też sitko przy pompie paliwa w baku.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 20:44, 23.11.2017
Filtr oleju też już czeka nowy. Olej jeszcze nie wiem jaki wziąć na teraz gdy jeszcze nie znam stanu ogólnego silnika.
#6
Napisano 21:49, 24.11.2017
Jeśli mam wtryskiwacze nr 0445110172 to czy regenerowane muszą mieć taki sam nr czy może te same wytryski w civicu czy crv miały nieco inny nr?
Jakie "zamienniki" powinny być najmłodsze?
#7
Napisano 18:05, 25.11.2017
Nasadkę TS25 potrzebujesz żeby odkręcić i wysunąć wkładkę przepływomierza a wtryskiwacze z mniejszym przebiegiem masz szansę kupić z UFO (produkowane do 2011r.), ogólnie muszą być produkcji Bosch i z silnika N22A1/A2.
Użytkownik Pejot edytował ten post 18:06, 25.11.2017
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 23:42, 25.11.2017
bo giełda ckpl to juz nie to samo co jeszcze 2-3lata temu (mniejszy ruch).
Chyba że jest jakieś forum Civ VIIIgen
#9
Napisano 17:25, 27.11.2017
Wiadomo może jakie były najmłodsze nry wtryskiwaczy z ufo?
#10
Napisano 06:32, 10.12.2017
Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 01:55, 14.12.2017
Czy po regeneracji odczułeś poprawę, spalanie spadło?Ja regenerowałem wtryski 1r.temu w Tarnoskich górach,po testach okazały sie wszystkie wadliwe.Zapłaciłem 2300.
Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 08:06, 14.12.2017
Nie tak samo jak i przed regeneracją 6 do 6.5L na trasie 8 po mieście.Czy po regeneracji odczułeś poprawę, spalanie spadło?
Wysłane z mojego Titans2_DG700 przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 15:29, 14.12.2017
Robiłem wczoraj "samodzielnie" testy sprężania.
Pierwszy około 20
Drugi ponad 22 (zegar do bp i się skala już kończyła więc przerwałem)
Trzeci 9
Czwarty jak 21-22
Potem sprężarka i powietrze do cylindrów dmuchamy.
Pierwszy lekko puszcza na ssaniu
Drugi cisza.
Trzeci dmucha przez bagnet
Czwarty cisza.
Użytkownik Szczery edytował ten post 15:30, 14.12.2017
#14
Napisano 23:51, 08.02.2018
Czas pracy silnika ok. 40 sec, wartości
1 wtrysk 4.0ml
2 wtrysk 4.5ml
3 wtrysk 4.2ml
4 wtrysk 5.0ml
Dodam, ze auto jeździ normalnie, odpala dobrze (niekiedy podczas mrozów trzeba zakrecic 2 raz rozrusznikiem), tylko spalanie mam wyższe niż w moim byłym UFO 2.2 n22a2 i takie specyficzne ciche cykanie się pojawia przy dodaniu gazu.
Dla przykładu autostrada prędkość stała 140km/h spalanie 7.3ltr wg kompa, nie za dużo?
Użytkownik remi_11 edytował ten post 23:53, 08.02.2018
#15
Napisano 12:10, 09.02.2018
Ja mialem blisko 99% różnicy.
Po jeździe felgi na osiach równo ciepłe? Masz może elm-a lub coś by na żywo badać parametry pracy silnika?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych