XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:09, 14.08.2017
#2
Napisano 19:35, 14.08.2017
Nie mam pojęcia jak można w tym miejscu gwint zerwać? Rurą dociągałeś ? Nigdy w życiu mi się to nie zdarzyło,ale jak tylko na samej śrubie poszedł ,to wykręcisz i nowa dokupisz w ASO najszybciej. Jak sama nakrętka to możesz dać nową. Nagwintować oczywiście też możesz,ale daj blisko magnez,żeby Ci opiłki nie poleciały do silnika.
Daj może foty gdzie i co popsułeś.
#3
Napisano 20:54, 14.08.2017
Nakrętkę wykręciłem i okazało się że na nakrętce jak i na śrubie gwint jest zerwany, jutro zrobie fotki. Próbowałem wykręcić śrubę,ale dochodzi do brzegu cięgna i się zacina. Nie widzę tam żadnego pierścienia od dołu ale coś blokuje. Mam nadzieję że nie trzeba wałków zrzucać żeby ją wyciągnąć
#4
Napisano 15:37, 15.08.2017
No niestety mam złe wieści. Nie możesz wykręcić śruby bo ona ma kołnierz i narobiłeś sobie kłopotów bo żeby ją wykręcić trzeba zdjąć zespół dźwigienek a to się wiąże ze zdjęciem łańcucha.
Na przyszłość kup klucz dynamometryczny bo widać nie masz umiaru w dokręcaniu. Dolotowe dokręca się 20 Nm a wydechowe 14 Nm.
#5
Napisano 16:40, 15.08.2017
#6
Napisano 17:25, 15.08.2017
Trigger, mało tego bo żeby wyjąć dźwigienkę to trzeba wysunąć ośkę na której jest osadzona. A nie wiadomo czy się da bez podniesienia silnika bądź zdjęcia głowicy. Pierwsza opcja tańsza.
Jak zdejmiesz zespół dźwigienek to tą ośkę masz w tym zespole dźwigienek. Co nie zmienia faktu że trzeba wyjąć wałki. Mam nadzieję że kolega dalej robić nie będzie bez klucza dynamometrycznego.
Użytkownik Trigger edytował ten post 17:34, 15.08.2017
#7
Napisano 17:51, 15.08.2017
#8
Napisano 23:12, 15.08.2017
Spokojnie dont panic. Nie jest tak zle, walki owszem trzeba odkrecic ale bez koniecznosci ich demontazu, trzeba tylko uniesc wraz z podporami. Da rade ogarnac to w dwie godzinki. Trzeba tylko zablokowac napinacz lancucha i uwazac zeby nie przeskoczyl na wale, ale nawet jesli to i tak idzie ustawic rozrzad bez demontazu. Ogolnie kseria jest tak zbudowana, ze podpory nie sa zintegrowane z glowica. Mam nawet w zapasie takie sruby a nawet cale dzwigienki. Swoja droga to niezla laga musiales to dokrecac.
#9
Napisano 15:03, 29.09.2017
Sorki,dość długo nie odpowiadałem. Temat z obrobionym gwintem śruby regulacyjnej rozwiązany, kosztowało mnie to 350 u zaufanego mechanika w okolicy.W serwisie życzyli sobie drugie tyle,ale nie byli pewni czy na tym się skończy. Tak czy siak mechanik musiał wyjąć rozrząd żeby się dostać do tej śrubki. Morał z tego taki Panowie i Panie,używajcie klucza dynamometrycznego do ustawiania zaworów bo w przeciwnym razie podzielicie mój los. Dziękuję wszystkim z porady, temat do zamknięcia.Pozdrawiam.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych