Witam. Pisałem już tu wcześniej na forum. Od dłuższego czasu męczę się niemiłosiernie z jakaś usterka. Mianowicie mam Honde Accord VII 2.2 ctdi, od jakiegos czasu turbo zaczęło dziwnie gwizdac. Wczesniej jeszcze powyzej 3 tys obrotow czasem zapalal sie check engine a auto wchodzilo w tryb awaryjny. Błąd w ciągu dnia sam znikał. Jezdzilem po mechanikach, to jeden mi powiedzial ze turbo wypalone i tylko wymiana, a drugi ze wtryski. Troche to dziwne mi sie wydawalo, bo auto chodzi bardzo dobrze, nie kuleje na obrotach ani nic. Ostatnio zauwazylem ze auto poci mi sie w okolicy intercoolera. Postanowilem to sprawdzic i znalazlem nieszczelnosc, dosyc duza. Juz teraz podczas jazdy slysze swist, to z tego intelcoora. Zamowilem nowa czesc i czekam az przyjdzie. Teraz pytanie moje do Was, czy to mozliwe ze te wszystkie dolegliwosci to przez ten intelcoorer? Dodam tylko, ze na dniach Honda zaczela mocno kopcic, gdy wkrecam ja na obroty, mam nadzieje ze po wymieniane intercoolera ten problem zniknie, Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda kopci, dziurawy interccoler
#1
Napisano 09:31, 16.05.2017
#2
Napisano 09:47, 16.05.2017
Jeśli jest dziura to musi gwizdać bo turbina wytwarza nadciśnienie, pytanie podstawowe czy z tej dziury wydobywa się olej. Jeśli rzuca mocno to turbo do regeneracji jeśli są tylko śladowe ilości to pozostaje uszczelnić intercoolera i cieszyć się jazdą dymienie też powinno zniknąć. Co do wtrysków to w pierwszej kolejności robi się próbę przelewową a później regeneruje się wtryski.
#3
Napisano 09:57, 16.05.2017
Jeśli jest dziura to musi gwizdać bo turbina wytwarza nadciśnienie, pytanie podstawowe czy z tej dziury wydobywa się olej. Jeśli rzuca mocno to turbo do regeneracji jeśli są tylko śladowe ilości to pozostaje uszczelnić intercoolera i cieszyć się jazdą dymienie też powinno zniknąć. Co do wtrysków to w pierwszej kolejności robi się próbę przelewową a później regeneruje się wtryski.
Cos tam rzuca tym olejem, ja turbo regenerowalem. Jeden mechanik powiedzial ze turbo wypalone, pojechalem do drugiego to powiedział ze ten pierwszy mozg ma wypalony i wymienil mi tam jakas lopatke i wyczyscil bo ona sie przycinala. Czeski film Dziękuje za odpowiedz
#4
Napisano 21:07, 16.05.2017
A czy ta nieszczelność jest na lamelkach chłodzących czy może przy plastikowej podstawie?
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Honda, Accord, diesel
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych