Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord 2.2 ictdi problem ze wspomaganiem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:35, 05.05.2017

Witam mam problem wczoraj wymienilem pasek na krutszy 1795 usunolem rolke posrednia pod alternatorem i wymienilem lozysko napinacza problem powstal po zlozeniu do kupy wspomaganie wyje i plyn w zbiorniku sie pieni pompa wspomagania byla odkrecona na bok ale zaden waz nie byl odpinany i jak jest zimny to chwile jest ok jak sie nagrzeje to wyje i sie pieni
  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:00, 05.05.2017

Musiał zapowietrzyc się układ. Może w pewnym momencie pompa znalazła się wyżej od zbiorniczka. . . Trzeba pozbyć się powietrza i powinno wrócić wszystko do normy.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:06, 05.05.2017

Tylko krece prawo lewo i nic to nie daje nie idzie odpowietrzyc znasz jakis inny sposob ?
  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:08, 05.05.2017

Jak dla mnie jakaś nieszczelność w układzie, dziwne bo nie odpinales przewodów..odpowietrza się podnosząc przód auta do góry...Kręcisz lewo prawo..Wtedy jest lżej..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:10, 05.05.2017

Nic to nie dalo
  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:25, 05.05.2017

to jak dla mnie, gdzieś łapie lewe powietrze..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:31, 06.05.2017

Problem rozwiazany spuscilem stary olej chlodniczka zalalem nowy i jak reka odjal
  • 0

#8 bobber_87

bobber_87
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exclusive
  • KM:140 + + +
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 27.11.2017

witam,

mam podobny problem a nie chcę zakładać nowego tematu:)

a mianowicie jak skręcam kołami na zimnym silniku to słychać trzeszczenie po paru ruchach kierownicą trzeszczenie ustępuje. Podczas jazdy przez rondo  czuje takie delikatne pulsacyjne bicie na kierownicy jakby sama chciała wrócić do odpowiedniego położenia. Myślałem że mam zapowietrzony układ wspomagania spróbowałem odpowietrzyć układ przez kilkukrotne kręcenie kołami (3 lub 4 razy) na wyłączonym silniku i wyrzuciło mi płyn przez korek jakieś 30-40 ml tak ma być czy coś mam do wymiany? kolor płynu taki brązowy 

czekam na wasze pomysły 


  • 0

#9 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 07.12.2017

Prawdopodobnie zacieraja sie sworznie zwrotnicy , sprawdz je bo to grozi śmiercią

 

Kupisz je od naszego partnera klubowego :

 

large_IMG-4288-2.jpg?lm=1499263770

 

https://screenshots....4iIe/haparts.pl

 

http://haparts.pl/sb-6312-2.html

 

Ps. To że wywala płyn na wyłączonym silniku to norma , pompa stoi wiec cisnienie z maglownicy wywala zbiornikiem


Użytkownik nie2dampi edytował ten post 20:30, 07.12.2017

  • 0

#10 bobber_87

bobber_87
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exclusive
  • KM:140 + + +
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:26, 07.12.2017

Prawdopodobnie zacieraja sie sworznie zwrotnicy , sprawdz je bo to grozi śmiercią

 

Ps. To że wywala płyn na wyłączonym silniku to norma , pompa stoi wiec cisnienie z maglownicy wywala zbiornikiem

sworznie wahacza górnego i dolnego mam powymieniane jakieś 3tyś km temu i nic się nie zmieniło więc akurat to wykluczam:) 


  • 0

#11 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 07.12.2017

Wobec tego trzeba się przyjrzeć maglownicy . moze jest zgieta ?


  • 0

#12 bobber_87

bobber_87
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exclusive
  • KM:140 + + +
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 07.12.2017

i tu możesz mieć racje, ostatnio zdawało mi się że mam delikatne luzy na kierownicy. Dokręciłem kontrę i trochę się poprawiło. Magiel wyciągnę na wiosnę. Dzieki za podpowiedz :)


  • 0

#13 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:29, 10.01.2018

Kolego jest jeszcze jedna opcja zapowietrzania sie ukladu wspomagania u samej góry przy pompie jest waż nałożony na plastikowy kruciec przykrecony on jest do pompy jedną śruba bodajże 10 odkrec go na nim jest czarny oring uszczelka u mnie była twarda jak skała puszczała ciśnieniei sie zapowietrzała po wymianie na nowa jak ręka odjał :)


  • 0

#14 bobber_87

bobber_87
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exclusive
  • KM:140 + + +
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 11.01.2018

Kolego jest jeszcze jedna opcja zapowietrzania sie ukladu wspomagania u samej góry przy pompie jest waż nałożony na plastikowy kruciec przykrecony on jest do pompy jedną śruba bodajże 10 odkrec go na nim jest czarny oring uszczelka u mnie była twarda jak skała puszczała ciśnieniei sie zapowietrzała po wymianie na nowa jak ręka odjał :)

a masz może rozmiar ewentualnie nr katalogowy tego oringu?


  • 0

#15 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:29, 12.01.2018

Kolego nie znam numeru ale po odkreceniu go kupisz go w kazdym sklepie hydraulicznym czy czesciami mechanicznymi ja akurat mialem go z zestawu naprawczego reduktora gazu lpg brc
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq