Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

regulacja zaworow a niekulturalna praca silnika

VII zawory regulacja 2.0 silnik vii

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 16.04.2017

Koledzy jakies dwa tygodnie temu regulowal mi mechanik zawory w silniku 2.0 z gazem.poprosilem go aby wyregulowal je nieco luźniej z racji ze mam gaz. Po ofbiorze auta niby wszystko jest ok auto jeździ zrobiłem tysiąc km i nic się nie dzieje. Z tym ze mam takie dziwne odczucia jak by silnik głośniej pracowal. Pprcz tego mam takie wrażenie ze auto podczas rozpędzania sie jest troche zamulone a znów przy dużych predkasciach od 100 wzwyż robi wrażenie bardzo dynamicznego
zdaje mi się ze mam podwyższone nieco spalanie. Ale bede www torek po świętach regulowal gaz bo tego jeszcze nie robiłem po regulacji zaworow. A teraz jeszcze jedno wrażenie moje najbardziej irytujące. Zdaje mi się ze czasem podczas rozpędzania na biegach od 1 do 3 jak by byl taki nie kulturalny. Nie to za szarpie czy jakos przerywa ale mam takie dziwne wrażenie troszke nie równomiernego rozpędzania . Niby wszystko ok dziala ale jakos tak gdzies ta kultura pracy chyba uciekla. Co o tym myślicie??
  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:28, 17.04.2017

A wytłumacz mi po cholerę robic zawory luźniej przy gazie? Ile,luźniej? Robisz tak jak fabryki i dopiero możemy dyskutować bo w aktualnej sytuacji nic nie wiadomo
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:35, 17.04.2017

A wytłumacz mi po cholerę robic zawory luźniej przy gazie? Ile,luźniej? Robisz tak jak fabryki i dopiero możemy dyskutować bo w aktualnej sytuacji nic nie wiadomo

Luźniej, czyli z górnego zakresu luzu, jaki dla zaworów wydechowych zaleca producent, jak się domyślam.
Pytanie, czy mechanik nie wyszedł poza zakres.
Wrażenia mogą być subiektywne, bo po regulacji zaworów, bez wyregulowanego na nowo gazu, mogą być odczuwalne różnice w jeździe.

Wysłane za pomocą mTalk
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#4 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:48, 17.04.2017

Ssascy zrobil na 0.25 a wydechowy na 0.30. Jadę wlasnie jutro na regulacje gazu. Mowie to są rzeczy niemal nie wyczuwalne a wręcz ciezko to w ogóle stwierdIc ale osoba ktora jeździ to czuje swoje
  • 0

#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:40, 17.04.2017

Jwsli tyle zrobil to,ok, ale musial byc,mega dokładny bo każde 0.01mm więcej będzie juz miało zle skutki i dlatego ustawia sie środkowy zakres
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:59, 17.04.2017

Cholera wie co tam dokladnie ustawil ale mam wrażenie ze auto chodzi jakby slabiej troszke. Niby nic się nie dzieje zlego a jakos tak dziwnie. Zobaczymy jutro po regulacji gazu co sie bedzie dzialo
jakby silnik łapał różne stopnie przyspieszania, tzn przyspieszenie nie było jednostajne. Jest to subtelna różnica ale wyczuwalna, zwłaszcza jak gaz jest w podłodze
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:36, 17.04.2017

Ja ustawiam w punkt- nie scislej i nie luzniej. Ustawianie w gornej czy dolnej granicy wg mnie nie ma sensu. Jesli na lpg szybko sie kasuje luz to winy ttzeba szukac w samej instalce i jej regulacji. Lepiej ustawiac czesciej w srodek wartosci niz zadzej ale w gornej granicy.
Korekty LPG po moich regulacjach sa na poziomie 0.2 % a ostatni ktos byl i korekty mial po regulacji 18% !!! Zawory poustawiane na 0.35 wydechowe ... Pytam po co .....
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zawory, regulacja, 2.0, silnik, vii

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq