XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
automat vs manual
#1
Napisano 17:05, 01.04.2010
prosze o opinie ja sie jezdzi acco VI coupe w manualu i automatem Chce kupic takie auto z silnikiem 2.0 co mi polecicie
Ile automat jest wolniejszy od manuala i jak ze spalaniem?? i czy ktos moze przeprowadzal operacje wymiany automatu na manual i jakie sa tego koszty (tzn czy oplaca sie w zadbanym coupe wymienic automat na manual czy lepiej odrazu szukac acco w manualu ) I wogole do wlascicieli automatow moze mi ktos opisac jak w scco sie tym jezdzi nigdy nie uzytkowalem auta tylko z gazem i hamulcem i nie wiem jak to w codziennej eksploatacji wyglada?? wiem ze daje na 'D4' i jade a co z reszta tych 'D' do czego to jest WIem ze pytania lamerskie troche ale interesuje mnie jak to dziala w acco:)
#2
Napisano 17:09, 01.04.2010
http://www.accordklu...opic.php?t=2580
Ja bym szukał z manualną skrzynią na Twoim miejscu,trochę więcej dynamiki trochę mniejsze spalanie i mniejsze koszta jak coś je.bnie.Naprawy automatów zaczynają się od 2500PLN.
#4
Napisano 17:36, 01.04.2010
#5
Napisano 18:04, 01.04.2010
pozdrawiam i oby zakup sie udal
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:00, 10.05.2010
podobnym stylu działania, nic więcej do szczęścia w sprawie skrzyni nie potrzebuję
Oby Honda przejęła tą technologię -
DSG (ang: Direct Shift Gearbox, niem: Direkt-Schalt Getriebe)
"Skrzynia DSG posiada dwa sprzęgła - jedno dla biegów parzystych, drugie dla nieparzystych. Jej praca polega na wykorzystaniu dwóch przekładni. Może pracować trybie automatycznym (komfort i sport) oraz w trybie sekwencyjnym. Maksymalne osiągi i właściwości silnika pozwala wykorzystać tryb sportowy, mimo że zmiana biegu następuje automatycznie."
#8
Napisano 22:03, 10.05.2010
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:10, 10.05.2010
tylko zwykła skrzynia manualna sterowana elektrohydrauliczne, podobnie działa np.
w F1 czy WRC O takiej skrzyni zawsze marzyłem
#11
Napisano 22:27, 10.05.2010
To jest nowoczesna skrzynia prawie nie do zajeżdżenia
Słyszałem, że w Skodach te skrzynie padają jak muchy ..., ale może to tylko tak mówią zazdrośnicy
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:32, 10.05.2010
Słyszałem, że w Skodach te skrzynie padają jak muchy ..., ale może to tylko tak mówią zazdrośnicy
Sam Sobie odpowiedziałeś to tylko opina "duposcisków" a skrzynia jest naprawdę OK, chciałbym
aby była w Hondzie w połączeniu z VTEC plus turbo, ach te marzenia
#13
Napisano 04:55, 11.05.2010
Moim zdaniem automat jest dla tych co lubią wygodę, a ręczna dla tych co wolą wyciskać frajdę z jazdy na każdym metrze. Accord sprawdza się doskonale w pierwszej, jak i drugiej roli.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:10, 11.05.2010
Co innego rozwiązania w stylu DSG, raz miałem okazję się przejechać z samochodem wysposażonym w taką skrzynię i faktycznie, trzeba mieć bardzo sprawne ręce, aby równie szybko zmieniać biegi manualnie. Szkoda, że nie mam takiej skrzynki w swojej Hani
Aby oszczędnie jeździć automatem trzeba delikatnie dodawac gazu, aby nie uzyskac efektu "ślizgania". Co ciekawe, wg broszury Aco VII producent podaje niższe spalanie w trasie w wersji A/T (7,5 do 7,7 manuala), zapewne jest to kwestia przełożenia najwyższego biegu. Ponadto, skrzynia stosowana w VII (domniemam, że w poprzedniej generacji jest podobnie) jest "inteligentna", w praktyce wygląda to tak, że jeśli jedziesz dynamicznie np. po krętej drodze to po chwili automat dopasowuje się do Twojego stylu jazdy, chętniej redukuje, dłużej przytrzymuje niższy bieg na wyższych obrotach, itp, ciekawa sprawa. Ręczna zmiana zas jest nieoceniona na trasie, gdyż np. podczas wyprzedzania po depnieciu przy 100km/h potrafi niepotrzebnie zredukować do II-biegu (trzeba wyczuć i nauczyć się przewidywać co skrzynia może zrobić w danej sytuacji).
Jeśli chodzi o osiągi to o ile nie jest to skrzynia dwusprzęgłowa straty będą wyczuwalne. Dla porównania, na przykład 155-konny Aco VII 2.0 manual przyspiesza mniej więcej tak jak 190-konny 2.4 automat. Zaznaczam, że "mniej więcej", bo zaraz wpadnie malin_f1 i zaprotestuje
Jednak jeśli dużo jeździsz po mieście to automat będzie nieoceniony. Owszem, czasem mi brakuje lewarka do pomachania, gdy mam ochotę szybciej sobie pojeździć, ale jako że cenię sobie wygodę ponad wszystko, do manuala już raczej nie wrócę
#15
Napisano 10:48, 11.05.2010
już swapa zrobiłeśMi odpowiada manual w moim autku, szału nie robi, ale w mieście wygoda
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych