XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:48, 08.03.2017
Mam okazje kupić sprężyny obniżające H&R do accorda VII. Problem jest taki, ze sprężyny są z benzyny, a ja mam diesla. Będzie to pasować? Będzie to działać? Diesel jest cięższy od benzyny czy odwrotnie?
Patrząc po numerach sprężyn, tył jest taki sam, przód dla benzyny ma końcówkę va1 a dla diesla va2.
Jak wyglada sprawa z montażem tego w moim samochodzie? Warto się w to pałować czy lepiej odpuścić i szukać do diesla?
Zapomniałem napisać, ze oba samochody to Tourery
#2
Napisano 01:27, 09.03.2017
#3
Napisano 05:56, 09.03.2017
Podsumowując, ja zaryzykuję i zakładam przód z benzyny.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 08:37, 09.03.2017
Pytanie, czy te dodatkowe 140 kg różnicy między benzyna a dieslem nie wpłynie na trwałość sprężyn i prowadzenie auta?
#5
Napisano 09:15, 09.03.2017
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 10:07, 09.03.2017
Witam,
swego czasu też miałem ale gwinta H&R i po oznaczeniach spręzyn pasowały zarówno do każdej benzyny jak i diesla ... różnica miedzy oznaczeniem sprężyn była tylko dla opcji -50mm ...
Pozdrawiam
#7
Napisano 11:03, 09.03.2017
Dlatego też ryzykuje u założę sprężyny z benzynyWitam,
swego czasu też miałem ale gwinta H&R i po oznaczeniach spręzyn pasowały zarówno do każdej benzyny jak i diesla ... różnica miedzy oznaczeniem sprężyn była tylko dla opcji -50mm ...
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 21:56, 09.03.2017
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 04:29, 14.03.2017
Spręzyny z 2.0 do 2.2 siądą bez problemu, bedzie tylko roznica ze z przodu o 2-3mm siadzie nizej, jak w przypadku benzyny, ze wzgledu na dodatkowe kg. Niema to duzego wpływu na jazdę ani trwałość.
#10
Napisano 06:08, 23.03.2017
Wydaje mi się, że dopiero teraz przód poszedł te deklarowane 30 mm w dół. Świeżo po zamianie z serii różnica była mało widoczna. Teraz cieszy oko i tylko czekać na letnie kółka. A dieslowe h&ry z przelotem 16tkm lecą na giełdę.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych