XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sciaganie w prawo po ostrzejszym ruszeniu
#1
Napisano 17:40, 19.01.2017
Jak w temacie, po ostrzejszym ruszeniu w prawo na oblodzonej nawierzchni zaczelo lekko sciagac samochod w prawo. Wczesniej bylo wszystko w porzadku, zbierznosc ustawiona miesiac wczesniej byla. Delikatnie wystarczy skrecic kierownice w lewo zeby jechal prosto, nie czuc na kierownicy zadnych drgan czy przeciazen. Nie mozna puscic bo zacznie zjezdzac na chodnik. Co sie moglo stac? Moze to jakis przypadek ze akurat stalo sie to po gwaltownym ruszeniu?
#2
Napisano 19:09, 19.01.2017
#3
Napisano 19:12, 19.01.2017
opon w tym czasie nie zmieniałeś
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#4
Napisano 19:44, 19.01.2017
Kiedyś przerabiałem temat ściągania podczas ostrego ruszania, auto ściągało w prawo, trzeba było kątrować kierownicą. Przy delikatnym ruszania jechało prosto. Najpierw sprawdzałem całe zawieszenia na stacji diagnostycznej, niby wszystko było ok. Później dwa razy ustawiałem całą geometrię (sprawdzałem, bo wszystko było tip top) w dwóch różnych warsztatach, mechanicy mówili, że wszystko jest Ok. Jeździli autem, testowali i mówili, że tak ma być bo auto ma sporą moc (miało chipa na ok. 180KM i 400Nm) i nic z tym się nie zrobi. Jeździłem różnymi autami z różną mocą i te ich tłumaczenia do mnie nie przemawiały. Okazało się, że wymiana półosi z lewej strony pomogła. Półoś z prawej w ogóle nie miała luzu, natomiast ta z lewej miała spory luz (dokładniej to przegub wewnętrzny).
#5
Napisano 15:40, 20.01.2017
Może być wiele czynników,zobacz na ciśnienie w kołach,przegub wewnętrzny też mógł się sypnąć,ja tak miałem przy hamowaniu na ostro przed wejściem w zakręt.
#6
Napisano 15:47, 20.01.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#7
Napisano 15:52, 20.01.2017
Opony mam nowe, zalozone 2 miesiace temu.
Dieselinside czyli wymieniles tylko lewa polos ? Czy przegub tez musiales wymienic?
#8
Napisano 15:55, 20.01.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#9
Napisano 16:27, 20.01.2017
Dieselinside czyli wymieniles tylko lewa polos ? Czy przegub tez musiales wymienic?
Wymieniałem całą kompletną półoś z przegubami, wyrwałem ją w dobrej cenie z anglika po bardzo małym przebiegu.
#10
Napisano 21:37, 28.01.2017
U mnie jest podobne zjawisko, pojawia się przy bardzo gwałtownym przyśpieszaniu bądź ostrym hamowaniu. Auto zaczyna minimalnie ściągać do pobocza. O ile przy normalnej jeżdzie przy puszczeniu kierownicy auto zachowuje swój tor jazdy o tyle przy gwałtownym hamowaniu oraz przyśpieszaniu kierownica skręca w prawo do 30 stopni. Dodam że przy kupnie auta (niecałe 3 tyg temu) zjawisko było znacznie bardziej wyczuwalne, wręcz przy przyśpieszaniu kierownica uciekała w przedziale 60/90 stopni w prawo. Jak się okazało po kupnie nowyc opon i ich założeniu poprzednie prawe przednie koło miało źle założoną opone ( odwrotny kierunek) w dodatku felga miała lekkie ukrzywienie.
#11
Napisano 20:31, 02.02.2017
Odebralem dzisiaj woz z serwisu, przekopane zawieszenie, okazalo sie ze to wahacz (lewy gorny z przodu), sworzen sie uszkodzil. Wahacz nowy, geometria ustawiona a problem pozostal ! Sugeruja ze wina moze lezec po stronie ukladu kierowniczego. Co Wy na to ?
#12
Napisano 20:35, 02.02.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#13
Napisano 20:46, 02.02.2017
#14
Napisano 21:01, 02.02.2017
Obejrzyj sobie dokładnie półosie i przeguby. Wahacz nie ma nic do tego. U mnie jest luz podpora-lewa półoś i czasem mam takie zrywy przy ostrych startach w prawo, ale po kilku metrach to ustępuje.
#15
Napisano 23:52, 02.02.2017
Na pewno zerkne na przeguby jak tylko bede mial gdzie na kanal wjechac. Swoja droga co one maja wspolnego ze sciaganiem? Nic nie slychac, nic nie cieknie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sciaganie samochodu
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych