Użytkownik Rudyol edytował ten post 12:12, 31.10.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:11, 31.10.2016
#2
Napisano 15:36, 31.10.2016
Zaopatrz się w klucz ampulowy 7
Smar do prowadniczek np Textar Ceratec lub ATE Plastilube.
Smar do tłoczka np ATE Bremszylinder bardzo skąpo lub płynem hamulcowym zwilżyć.
#3
Napisano 17:10, 31.10.2016
#4
Napisano 20:20, 31.10.2016
mi sie zapiekly tylne tloczki.potrzebujesz ate bremszylinder.zbiorniczek plynu zakrylem kawalkiem foli i zakrecilem korek.przy rozebraniu tloczka robi sie podcisnienie i wyleci tylko tyle co w tloczku.ja mialem problemy z ponownym zalozeniem tej gumy zewnetrznej co to nie dopuszcza do zabrudzenia tloczka.reszta idzie gladko.jeszcze raz chce zaznaczyc ze robilem tyl,ale z przodu powinno byc to samo.mi tak zapieklo tloczek ze mialem tarcze do wymiany.
#5
Napisano 21:20, 31.10.2016
Nie za bardzo (delikatnie mówiąc)... przeczytaj pierwszy z brzegu temat o regeneracji/naprawie zacisków - praktycznie w każdym z nich są informacje jakie smary i gdzie stosować...Ok a mam smar miedziany w sprayu nadal by sie zamiast tych smarow czy nie bardzo ?
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#6
Napisano 20:06, 01.11.2016
Dokładnie.Miedziany smar robi się twardy i problem zapiekania wraca.Zrób jak trzeba i czym trzeba ,bo szkoda robić to samo co pół roku.
#7
Napisano 05:14, 02.11.2016
#8
Napisano 12:33, 12.11.2016
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 12:35, 12.11.2016
Po to aby tarcze biły a pózniej nabijają swoje kieszenie ! A tak poważnie ,to często pewnie z niewiedzy.
#10
Napisano 07:54, 04.04.2017
Ostatnio na wymianie opon na letnie mechanik też chciał mi smarować miedzianym pomiędzy tarczą a felgą. Jak go zapytałem w jakim celu to robi to powiedział żeby nie rdzewiało. Wybiłem mu ten pomysł z głowy.
#11
Napisano 14:48, 04.04.2017
Wysłane z Tapatalk
#12
Napisano 19:30, 04.04.2017
Stosowanie miedzi przy montażu felgi aluminiowej (piasta z felgą ) powoduje korozję aluminium. Miedz z aluminium się ,,gryzie,, Podobnie przy montażu nowych tarcz nie używać żadnych smarów na styku piasta tarcza.
To co stosuję ja zamieszczam poniżej i gwarantuję że nic się nie stanie.
https://sklep.interc...superfit-100-ml
https://www.forch.pl...do-hamulcow-s47
https://www.forch.pl...hamulcowych-s49
https://www.forch.pl...mperaturowa-s48
http://www.motocyklo...axkkaArDP8P8HAQ
Do odtłuszczania tarcz i mycia zacisków
http://przewody-hamu...ar-zmywacz.html
#13
Napisano 20:22, 04.04.2017
HEHEHEHHEHHEHE. Czytam te ostatnie posty i mało co się z śmiechu nie polałem. Gamoniu jeden z drugim smar miedziany stosowany jest często tam gdzie występuje wysoka temperatura wraz z wodą powodując korozję i zapiekanie i dlatego stosuje się ten smar np. między piastą i tarczą po to żebyś tą tarcze po 60tyś.km mógł normalnie zdjąć a nie prać młotem bo się tak przyspawa do piasty że nie idzie zdjąć tak samo czasami zapiecze felge do tarczy że odkręcam na serwisie koło i za hu....a nie chce zejść więc trzeba prać w oponę. Więc jak ci oponiarz chciał posmarować tarcze w miejscu styku felgi z nią to chciał zrobić dobrze bo pozniej to kolo bez problemu zdejmiesz. Więc nie pier...ol że mechanik nabija kieszeń jak smaruje piaste bo widać że twoja wiedza jest bardzo płlytka. Co do samru miedzianego w układzie hamulcowym to ktoś już tu wyżej napisał że od temp. zrobi się on twrardy i zapiecze tłoczek lub prowadnice i tu się zgadzam. I oczywiście mówię tu o smarach miedzianych dobrej jakości jak np. CU800 Wurth, a nie jakieś badziewia w wiadrach po 10L bo takimi smarami to se można rów w dup,,,e posmarować żeby cię nie piekł.
#14
Napisano 20:50, 04.04.2017
Między felgę a tarcze można delikatnie posmarować ale między piastę i tarcze nigdy!
#15
Napisano 20:53, 04.04.2017
Wysłane z Tapatalk
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zacisk
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych