Witam honda accord 2.2 i-ctdi 2004r czy to możliwe że po wycięciu katalizatora auto pali 12 l ? Już z głupiałem bo jeden mówi tak drugi tak i już nie wiem co robić.. Wyciąłem kata ponieważ miał muła na dole... i po wycięciu jest lepiej. Ale zrobiłem to tak ze rozciąłem na pół i wyciągłem środek i zaspawałem z powrotem... wie coś ktoś ...?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:25, 29.08.2016
#2
Napisano 18:54, 29.08.2016
#3
Napisano 19:07, 29.08.2016
pzdr
#4
Napisano 20:07, 29.08.2016
Witam honda accord 2.2 i-ctdi 2004r czy to możliwe że po wycięciu katalizatora auto pali 12 l ? Już z głupiałem bo jeden mówi tak drugi tak i już nie wiem co robić.. Wyciąłem kata ponieważ miał muła na dole... i po wycięciu jest lepiej. Ale zrobiłem to tak ze rozciąłem na pół i wyciągłem środek i zaspawałem z powrotem... wie coś ktoś ...?
No to z deka dziwna akcja, bo u mnie po wywaleniu kata nic w temacie spalania się nie zmieniło.
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#5
Napisano 20:23, 30.08.2016
Miałeś muła na dole bo trzeba było wyczyścić MAF i MAP sensor + ew. jeszcze rozciąć i spryskać w środku potencjometr pedału gazu
W I-CTDI nie ma problemów z zapychaniem się katalizatorów i mechanik przy okazji coś namotał i trzeba do niego wrócić żeby poprawił ...
Użytkownik Pejot edytował ten post 20:26, 30.08.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 17:11, 11.09.2016
Witam Pejot słuchaj nie mam tutaj takich mechaników którym bym mógł zaufać... Sam zrobiłem tego kata jest troszkę lepiej. Ale to spalanie mnie przeraża miałem opla 2.2 i mi tyle nie palił... Jak kupiłem Honde postanowiłem wyczyścić dolot, wyczyściłem poskręcałem wszystko i pojawił się check mechanik powiedział że egr poszedł więdz na allegro kupiłem nowy założyłem dalej check poszukałem na forum okazało sie ze do elektro zaworka trzeba nalać odrobinę oleju zrobiłem tak. Jest ok do tej pory. MAF I MAP sensor to jedno to przepływomierz a drugie? i to wyczyścić?
#7
Napisano 19:37, 11.09.2016
Jak tam jest z sondami u Ciebie? Nic nie popalone/połamane przy okazji?
NIe mam żadnej sondy,,
#8
Napisano 20:59, 11.09.2016
MAP to inaczej czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, masz go zaraz przy przepustnicy przed kolektorem, trzyma się na jednej śrubie.
http://hondakarma.co...sor-clean.1625/
Czujnik MAP powinien na biegu jałowym w przybliżeniu pokazywać wartość ok 100KPa, czyli odpowiadać ciśnieniu atmosferycznemu ok 1 bara.
Sprawdzałeś wtryski, czujnik temperatury jakie podaje wartości na kompie?
#9
Napisano 22:18, 12.09.2016
Aha spoko czyściłem go jak czyściłem dolot chyba że go zepsułem. Ale czyściłem go pałeczką do uszu z rozpuszczalnikiem delikatnie. a tam obok jeszcze coś jest co trzyma przepustnice to też odkręcałem może coś przestawiłem chodzi mi o wtyczkę na 4 zdjęciu która pokazuje śrubkę a w tej strzałce jest wtyczka koloru czarnego. myślę że dobrze tłumacze
#10
Napisano 11:16, 13.09.2016
Kupujesz środek do czyszczenia elektroniki na bazie alkoholu izopropylowego np. firmy CRC "Air Sensor Cleaner" i bez żadnych pałeczek (!) dokładnie spryskujesz w środku map sensor oraz przepływomierz - płytkę i druty (żeby wyciągnąć wkładkę przepływomierza potrzebujesz nasadkę TS25 - torx pięcioramienny z otworem).
Po wyczyszczeniu MAF'a i MAP'a zazwyczaj nie można poznać auta i wkręca się bez żadnych oporów do ponad 4000 obr ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 17:41, 13.09.2016
ok spróbuje
#12
Napisano 20:06, 14.09.2016
Witam wyczyściłem to co mówiłeś przepływkę i map sensor i masz racje teraz auto jest całkiem inne dzięki masz u mnie piwko a druga sprawa to powiedz mi czy duże spalanie mogło być spowodowane tym ze rura która wchodzi do filtra powietrza od strony przepływki była nie przykręcona...:: ? była założona tylko nie przykręcona....
Użytkownik Lorad170 edytował ten post 20:06, 14.09.2016
#13
Napisano 20:35, 15.09.2016
Jeszcze pojeździj to okaże się czy zniknął problem większego spalania.
Rura przy filtrze nie powinna mieć wpływu na spalanie, raczej martwiłbym się o przewody idące do turbo i intercooler'a ale wtedy powinien jeszcze kopcić i kiepsko jechać.
Użytkownik Pejot edytował ten post 20:38, 15.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#14
Napisano 19:54, 16.09.2016
Jedzie ok tylko spala dużo....
#15
Napisano 19:48, 11.04.2017
Witam dzisiaj byłem na servisie HONDY i stwierdzili że wszystkie cztery wtryski leją podobno to jest dziwne żeby wszystkie na raz lały wie coś ktoś o tym coś ? Dodam że jeszcze mam problem z licznikiem ponieważ jak prędkościomierz idzie do góry to działa na zasadzie sekundnika..
Stawiają albo elektronika albo wtryski... A wy jak myślicie...
Użytkownik Lorad170 edytował ten post 19:52, 11.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, spalanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych