XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawór EGR - zaslepienie, odłączenie.
#1
Napisano 15:45, 18.08.2016
Korzystałem z funkcji wyszukaj ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:
Chcę zaślepić zawór EGR, czy ktoś tego próbował w k20a6? Czy mogą być jakieś problemy po zaślepieniu (ecu, praca silnika). Ma to na celu eliminacje powrotu spalin (mniej co2 i zimniejsze powietrze w kolektorze ssącym).
#3
Napisano 16:07, 18.08.2016
Po zaślepieniu wyłącza siego jeszcze komputerem i nie ma problemu.
Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.
#4
Napisano 17:16, 18.08.2016
Po zaślepieniu wyłącza siego jeszcze komputerem i nie ma problemu.
Możesz rozwinąć?
Jakieś szczegóły?
#5
Napisano 17:38, 18.08.2016
Po zaślepieniu EGR przy odpalaniu auta jest robiony jego test co często doprowadza do wyskoczenia błędu ponieważ jest on zaślepiony. Po podłączeniu auta o komputera wyłącza się tę czynność i samochód nie widzi problemu z niedziałającym zaworem. Zasada jest podobna jak przy wycięciu DPF-a.
Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.
#6
Napisano 19:08, 18.08.2016
Ale czy ktoś to robi? Tzn gdzie/u kogo, można się podpiąć do kompa i wyłączyć EGR?
Czy też jak zwykle jest to tylko teoria, a nikt tego nie robi na "żywym aucie"?
#7
Napisano 19:14, 18.08.2016
Ja tam bardziej siedzę w dieslach i dużo znajomych to robi. Ja mam gościa w Rzeszowie co zajmuje się chiptuningiem i też wyłącza EGR. Jak dla mnie róznica jest odczuwalna. Nie jest to nie wiadomo co ale zawsze coś.
Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.
#8
Napisano 19:17, 18.08.2016
Ja zaslepilem egr w k20a6 i poza checkiem to nie widzę żadnej różnicy .Witam.
Korzystałem z funkcji wyszukaj ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:
Chcę zaślepić zawór EGR, czy ktoś tego próbował w k20a6? Czy mogą być jakieś problemy po zaślepieniu (ecu, praca silnika). Ma to na celu eliminacje powrotu spalin (mniej co2 i zimniejsze powietrze w kolektorze ssącym).
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 21:56, 18.08.2016
Trzeba mieć specjalne urządzenia do ,,odsysania ,,pamięci sterownika.W silniku Diesla jest to uzależnione od rodzaju sterownika BOSCH .MAGNETI MARELLI, SIEMENS.Przy tego typu operacji robi się najpierw kopię zapasową pamięci sterownika po to aby można było w razie problemów wrócić do oryginalnej zawartości.Usunięcie EGR lub DPF polega na podłączeniu się specjalnymi urządzeniami da nóżek procesora .To skomplikowana operacja i nie będę jej całej opisywał.Może być potrzeba wylutowania całego procesora odessanie zawartości wprowadzenie nowych danych i umieszczenie go na swoim miejscu.Takie rzeczy robi się w sterylnych warunkach pod ,,lupą powiększającą przy użyciu specjalnych lutownic na gorące powietrze aby nie uszkodzić układu.Po lutowaniu element wygląda jak fabryczny.Jak ktoś otworzy sterownik to nie będzie wiedział i widział żadnej różnicy.Podstawowy sprzęt do wylutowania to około 10 tyś na początek oprócz urządzeń do ,,odsysania,, i samego programu który może kosztować nawet 70 tyś zł.Dodatkowo dochodzą szkolenia i własne doświadczenia.To tak w skrócie
#11
Napisano 13:22, 19.08.2016
W dieslach hondach jest sterownik bosch to nie ma problemu , zapytajcie czy w kehinach takie cuda robią ...
#12
Napisano 14:14, 19.08.2016
Ja również miałem problem z EGR wieć go zaślepiłem ... wyskoczył bład no i przez kompa go skasowałem ... i po jakimś czasie znowu palił sie check ..wkurzał mnie wiec kupiłem używke za 50 zł i do dzis spokój.. ale ogólnie po zaślepieniu nic sie złego nie działa z autem,zadnych zmian...
Pozdrawiam
#13
Napisano 22:48, 19.08.2016
Bosch bo układ jest Bosch.Wszystko zależy od sterownika i możliwości technicznych ,,operatora,, Niektóre są na obecną chwilę ,,nie do obejścia,, np Motorola
#14
Napisano 17:59, 11.07.2017
Witam.Jestem tu nowy i mam pytanie,a mianowicie Honda jest mułowata i nie wchodzi na obroty,jak wcisnę pedał gazu to od razu nie chce się zbierać tylko najpierw takie przymulenie i dopiero coś tam wchodzi na obroty ale bez jakiegokolwiek przyspieszenia,mułowato i przy jeździe mieszanej pali gdzieś w granicach 10-11 litrów benzyny,filtry wszystkie wymienione,świece,zawory regulowane,checka nie ma,czy to może być brudny zawór EGR,macie jakieś pomysły/? Z góry dzięki za odpowiedź.
#15
Napisano 18:43, 11.07.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, EGR, Vii, K20a6, Silnik, Mod
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych