Witam , mam takie pytanie, bo mam okazje od kolegi kupić sprężyny które jeździły w Acco VII 2.0 a ja mam Acco 2.4 czytalem ze te z 2.0 mają mniejszy dopuszczalny nacisk na oś o 50 kg .. i teraz mam dylemat czy to zagra . Jak myślicie warto próbować?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:34, 31.05.2016
#2
Napisano 17:54, 31.05.2016
#3
Napisano 18:05, 31.05.2016
no własnie nie wiem co robić , ale pasowac bedą pasować bo przecież jest to samo tylko parametry nacisku inne?
#4
Napisano 01:06, 01.06.2016
#5
Napisano 17:12, 07.05.2017
Żeby nie zakładać nowego pociągnę stary temat Eibachów. Zakupiłem uzywany pro kit do mojego auta i na części sprężyn jest coś w rodzaju gumowej osłony jak na zdjęciu niżej.Niestety zwłaszcza na tylnich sprezynach jest ona już sparciała. Wiecie do czego ona tam ma słuzyć? Potrzebna? Można wymienić?
#6
Napisano 17:20, 07.05.2017
Zobacz w moim temacie, ja mam sprężyny z 2.0 i mogę tylko polecić. Przód delikatnie niżej jest niż tyłWitam , mam takie pytanie, bo mam okazje od kolegi kupić sprężyny które jeździły w Acco VII 2.0 a ja mam Acco 2.4 czytalem ze te z 2.0 mają mniejszy dopuszczalny nacisk na oś o 50 kg .. i teraz mam dylemat czy to zagra . Jak myślicie warto próbować?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
To jest progresywna część sprężyny, która jest wiecznie ściśnięta, służy to zabezpieczeniu przed uszkodzeniem powłoki ochronnejŻeby nie zakładać nowego pociągnę stary temat Eibachów. Zakupiłem uzywany pro kit do mojego auta i na części sprężyn jest coś w rodzaju gumowej osłony jak na zdjęciu niżej.Niestety zwłaszcza na tylnich sprezynach jest ona już sparciała. Wiecie do czego ona tam ma słuzyć? Potrzebna? Można wymienić?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 17:24, 07.05.2017
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
To jest progresywna część sprężyny, która jest wiecznie ściśnięta, służy to zabezpieczeniu przed uszkodzeniem powłoki ochronnej
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dzieje się coś jak te gumy są na końcach lekko sparciałe? Da się je wymienić lub ewentualnie jakoś zabezpieczyć żebym spał spokojnie?
#8
Napisano 17:33, 07.05.2017
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
#9
Napisano 17:34, 07.05.2017
Szybciej Ci zacznie sprężyna rdzewieć. Kup zwykły wąż o podobnej średnicy i cienkiej ścianceDzieje się coś jak te gumy są na końcach lekko sparciałe? Da się je wymienić lub ewentualnie jakoś zabezpieczyć żebym spał spokojnie?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 17:41, 07.05.2017
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
#11
Napisano 17:46, 07.05.2017
A może koszulką termokurczliwą zabezpieczyć powinna trochę przeżyć
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#12
Napisano 18:09, 07.05.2017
Póki powłoka jest nienaruszona woda może naskoczyć, to nie blacha w hondzieJesteś pewny? A jak woda się tam dostanie i będzie siedzieć? Inni producenci nie montuja czegoś takiego
Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Koszulka myślę też będzie ok.A może koszulką termokurczliwą zabezpieczyć powinna trochę przeżyć
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 18:16, 07.05.2017
A może koszulką termokurczliwą zabezpieczyć powinna trochę przeżyć
Niezły pomysł. Koszulki w Obi po 2,3 za metr przynajmniej z nakładaniem na zwoje nie będzie problemu.
Ewentualnie w Castoramie jest wąż niezbrojony który też by się nadawał.
#14
Napisano 10:42, 08.05.2017
To jest chyba jakis pomysł poprzedniego właściciela, bo fabrycznie eibach niczego nie zakłada na sprężyne. Ja bym to wywalił. Wilgoć zawsze może pod to wejść i będzie gorzej niż bez tego czegoś.
#15
Napisano 11:46, 08.05.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych