Cześć,
Mam pewien problem z wolnym obrotami i nie mam pojęcia jak sobie z nim poradzić, a mianowicie:
Podczas odpalania na dobrze rozgrzanym silniku obroty wskakują pod 2 k rpm i powoli opadają(na filmiku widać)
Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła, czy też wrzuceniu biegu jałowego obroty wskakują na 1500-1700 rpm i trzymają się tak, aż do całkowitego zatrzymania samochodu i dopiero wtedy opadają(filmik, od 0;06 luz)
Często przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, skrętów po wciśnięciu sprzęgła obroty własnie mocno wzrastają i nie powiem jest to bardzo denerwujące
Objaw występuje i na LPG i na PB.
Wyczyściłem przepustnice z nadzieją, że może to coś pomoże ale niestety nic się nie zmieniło, jedynie obroty podczas postoju troszkę wzrosły(~900rpm)
Ktoś ma jakiś pomysł co może być tego przyczyną?
Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z wolnymi obrotami
#1
Napisano 23:36, 08.01.2016
Mój accord > http://www.accordklu...czek-z-ropczyc/
#2
Napisano 00:26, 09.01.2016
Spróbuj odpiąć prawą skrajną wtyczkę od ECU na minutę i potem nauka obrotów do uruchomienia wiatraków.
Jak to nie pomoże to tylko reset ECU przez HDS i nauka wolnych.
Jak coś pisz na PW bo zaraz cię zestrzelą z tym postem
#3
Napisano 17:05, 09.01.2016
Hmmm od kiedy Ci się to zaczęło dziać ?
#4
Napisano 21:43, 09.01.2016
Jak silnik trzyma 2 tys obrotów to ktoś to auto już naprawiał i ruszył TPS-a . Posiadasz może elm327 bo na woltomierz tego dobrze nie ustawisz
#5
Napisano 22:58, 09.01.2016
Generalnie fakt autko było robione, a dokładniej zmieniany słupek na k20z2 :p ale po zmianie przejeździłem już jakieś 13 tyś km, a takie objawy występują dopiero od około 2 tyś km, w międzyczasie nic już nikt nie grzebał
Tak mam elm, jedynie co narazie sprawdziłem to to, że przepustnica na zamknięciu jest na -0,4% a na pełnym otwarciu na 91% wg manuala powinno być 0% i 89%, nie mam pojęcia czy takie różnice mają jakieś znaczenie
Użytkownik Robjunior edytował ten post 23:00, 09.01.2016
Mój accord > http://www.accordklu...czek-z-ropczyc/
#6
Napisano 00:23, 10.01.2016
Nieee, nie ma to żadnego znaczenia, musiałby by wtedy wtryski podawać nieznaxznie mniejsza wartość paliwa ale to raczej nie mozliwe
#7
Napisano 18:46, 10.01.2016
Mam identycznie i nie wiem co robić z tym ?
#8
Napisano 22:54, 10.01.2016
Mam identycznie i nie wiem co robić z tym ?
Czyszczenie przepustnicy i "krokowca" + reset kompa + odczekać na postoju na wolnych (z wyłączonymi światłami i innymi urządzeniami) aż dwa razy włączą się wiatraki chłodnicy czyli klasyka
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 18:13, 23.01.2016
u mnie jest tak samo jak dojeżdżam do swiatel to obroty trzyma na 1200 1300 po zatrzymaniu spadaja do 700 . zaczelo sie to po czyszczeniu przepustnicy
#10
Napisano 12:22, 24.01.2016
u mnie jest tak samo jak dojeżdżam do swiatel to obroty trzyma na 1200 1300 po zatrzymaniu spadaja do 700 . zaczelo sie to po czyszczeniu przepustnicy
Kolego posiadasz auto z elektroniczną przepustnicą niż pozostali koledzy i proponuję odłączyć białą skrajną kostkę z komputera silnika na 10 sekund.. Po zbiegu odpalić auto na 10 minut.
#11
Napisano 09:39, 29.01.2016
u mnie jest tak samo jak dojeżdżam do swiatel to obroty trzyma na 1200 1300 po zatrzymaniu spadaja do 700 . zaczelo sie to po czyszczeniu przepustnicy
Identycznie u mnie.
Wszystko zaczęło sie po czyszczeniu przepustnicy,
był reset przez HDS w ASO x3, zmiana przepustnicy X 2, kręcenie TPS-em,biała wtyczka kompa,klasyczna nauka obrotów itp...jak narazie nic nie pomogło,bujam się z tym już 2 lata
#12
Napisano 12:52, 29.01.2016
Identycznie u mnie.
Wszystko zaczęło sie po czyszczeniu przepustnicy,
był reset przez HDS w ASO x3, zmiana przepustnicy X 2, kręcenie TPS-em,biała wtyczka kompa,klasyczna nauka obrotów itp...jak na razie nic nie pomogło,bujam się z tym już 2 lata
3x w ASO .. tacy specjaliści
#13
Napisano 19:16, 29.01.2016
U mnie problem rozwiązany, generalnie próbowałem wszystko co tutaj na forum opisane i nic z tego :p (być może coś źle robiłem)
Więc w końcu w akcie desperacji umówiłem się na wizytę w ASO Rzeszów, Panowie stwierdzili, że zawiesza się zawór IAC no i trzeba rozebrać, wyczyścić, a następnie naukę biegu jałowego.
Zrobili, trwało to chyba z 2 h, generalnie było lepiej, obroty spadały ale zatrzymywały się na 800rpm, czasem podskakiwały do 1000rpm, no ale stwierdziłem, że pojeżdżę chwile i zobaczymy jak się nie poprawi to pojadę na reklamacje.
Po paru dniach, auto odpalone na wolnych, lekko zafalowało i obroty spadły do ~650rpm no i od tego czasu wszystko w porządku, zrobiłem już około 2tyś km i jest ok
Pozdrawiam
Użytkownik Robjunior edytował ten post 19:16, 29.01.2016
Mój accord > http://www.accordklu...czek-z-ropczyc/
#14
Napisano 19:29, 29.01.2016
Robjunior, ile kosztowała taka usługa w ASO
#15
Napisano 21:11, 29.01.2016
150 zł czyszczenie przepustnicy i zaworu IAC + 150 zł komputer i to ustawianie biegu jałowego.
Mój accord > http://www.accordklu...czek-z-ropczyc/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, luz, wolne obroty
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych