XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:13, 10.12.2015
Chciałbym poruszyć tutaj temat większej przepustnicy do CL9 (K24A3)
Nie sprawdziłem osobiście tych informacji ale podobno w CL9 jest przepustnica 60mm
Chciałbym do siebie wstawić wieksza -> 64,68mm
"Podobno" (kolejne :P) pasują przepustnice z silników V6 -> Legend, odyssey, pilot itp.
Niby wszystko Oki ale niech mi ktos wyjaśni jedna rzecz...
Na podstawie tego zdjęcia (zapożyczone z Internetu)
Dwa kanaly wodne które są obok siebie służą do podgrzewania owej przepustnicy tak? Można to spokojnie zaślepić
Ale po co jest ten pojedynczy kanał?
Dlaczego pytam? A no dlatego ze np. Szukane przeze mnie przepustnice z V6 (05-10) tego kanału nie maja i nie wiem czy jest to po cos potrzebne czy nie...
Czy ktos mógłby mi udzielić odpowiedzi na to pytanie?
#2
Napisano 18:21, 10.12.2015
Ja również bardzo zainteresowany
Kto może powiedzieć coś na ten temat? Czy to prawda ?
I główne pytanie: dlaczego mam to zmienić? I ile KM uzyskam?
Użytkownik A1 edytował ten post 18:22, 10.12.2015
#3
Napisano 22:00, 10.12.2015
Ten kanał jest od odpowietrzania zbiornika paliwa ( EVAP ) więc musi być
#4
Napisano 04:14, 12.12.2015
Civic miał 54mm po zmianie na 56mm bylo czuć poprawę po wciśnięciu pedału gazu
Pamiętać jednak trzeba przy tym żeby kolektor ssący i uszczelka miały ta sama średnicę co przepustnica
Dzieki Adam za odpowiedź
Byc może w przyszłym tygodniu będę miał juz taka jedna przepustnice to jak co porobię foty dla zainteresowanych
#5
Napisano 02:14, 13.12.2015
Ten kanał jest od odpowietrzania zbiornika paliwa ( EVAP ) więc musi być
W przepustnicy od v6 w miejscu kanału masz map sensor, wykrecasz go i w jego miejsce wklejasz nypel. Sam tak u siebie zrobiłem użyłem przepustnicy od oddysey 3.5.
Użytkownik shantillas edytował ten post 02:15, 13.12.2015
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#6
Napisano 21:05, 04.01.2016
Zakładałem przepustnicę troszkę hardcorową bo 74mm Skunk2 i powiem szczerze, że z niej zrezygnowałem. Koni to faktycznie nie daje- a jeśli już to na pewno strzałą nie będzie, ale jeździ się źle. Tak 0 i 1, czyli naciśniesz lekko gaz a samochód już wyrywa do przodu, ciężko jest jeździć po mieście aby wyczuć gaz, więc ja osobiście z podkreśleniem na OSOBIŚCIE - nie polecam. Jeśli nie montujesz turbo lub kompresora to nic to nie da, a może pogorszyć, ale decyzja jest indywidualna i nikomu nic nie chciałbym sugerować.
#7
Napisano 00:35, 30.01.2016
Ty Rumcyk to tak już Hardkorowo poleciałeś bo aż o 14mm!!
Ja robię skok o ~8mm ^^
Pytanie tylko moje
Jak wygląda sprawa z adaptacją przepustnicy?
Ona jest elektryczna to ja jakos komputer zczytuje czy co?
Ta przepustnica którą mam jest tak jakby lekko uchylona vo widac na foto:
http://i.imgur.com/mqDF9Jx.jpg
A seryjna z CL9 jest prosta/zamknieta
Tak ma byc? Czy komputer sobie z tym poradzi czy może będą mi świrować obroty?
#8
Napisano 12:16, 31.01.2016
#9
Napisano 10:03, 27.03.2016
a kalibracja?
czy jest potrzebna?
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#10
Napisano 09:53, 05.04.2016
a kalibracja?
czy jest potrzebna?
W k24 nie trzeba nic kalibrować - poprawia się reakcja na gaz.
#13
Napisano 14:00, 22.04.2016
a kalibracja?
czy jest potrzebna?
W k24 nie trzeba nic kalibrować - poprawia się reakcja na gaz.
Wybaczcie Pany ale, po skalibrowaniu w HDS przepustnicy, spadły mi obroty na prawidłowe. Zmienił się również kąt otwarcia przepustnicy na mniejszy. z13 bodajże na 9-7 stopni. Co jest logiczne, gdyż potrzeba mniejszego wychylenia motylka do uzyskania takiego przepływu jak to miało miejsce na starej przepustnicy. Nawiasem mówiąc, tak kalibrację trzeba wykonać jeżeli ma to być zrobione porządnie.
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#14
Napisano 16:50, 18.07.2017
z czego szukac przepustnice aby pasowala do k24a3?
jak wkoncu z ta adaptacja przepustnicy trzeba czy nie?
interesuje mnie srednice i czy pasuja przepustnice z k24z3
z legenda 3.5 itp.
ktos ma jakies konkretne info jalie pasuja bez przerobek a jakie trzeba cos przerabiac. ktos cos pisal ze do niektorych trzeba adapter itp.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#15
Napisano 18:25, 18.07.2017
Miałem u siebie założona przepustnice z k24z3 wywaliło błąd i Vsa i obroty 1100 . Wina przepustnicy czy brak adaptacji??
Teraz mam z acury Tl ale jeszcze nie zakładałem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych