Trzeba było zostawić to na kompie od 2.0. Dużo lepsze odczucia z jazdy
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 05:14, 16.09.2015
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#2
Napisano 18:09, 16.09.2015
Trzeba było zostawić to na kompie od 2.0. Dużo lepsze odczucia z jazdy
.......?
#3
Napisano 19:23, 16.09.2015
.......?
Tak wiem co mówię. Złożyłem takie 2 sztuki i rezultat jest pozytywny mniejsze spalanie i Vtec przy 4500rpm. Żadnych problemów podczas jazdy, zero dławienia, szarpnięć itp itd. Jeden z nich na wydechu 4-2-1 drugi na serii od 2.4 z pojedynczym wydechem. teraz sam przymierzam się do SWAP'u w swoim Acco na taki setup. Kumple mieli hamować te Hanki ale coś się zebrać nie mogą.
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#4
Napisano 19:40, 16.09.2015
Faktycznie też gdzieś słyszałem o takim połączeniu tylko raczej chyba nie pasuje 1:1 i jak rozwiązać problem VSA, którego nie ma w 2.0? Jest ono na osobnym sterowaniu?
Użytkownik kubik edytował ten post 19:40, 16.09.2015
#5
Napisano 20:11, 16.09.2015
Osobiście mi VSA nie jest potrzebne. I kolega kubik chyba nie zrozumiał całej sprawy. WIazka silnika jak i inne wiazki pozostaja od 2.0, łącznie z osprzętem silnika. Nic po za przepustnica i kawałkiem wydechu w zasadzie sie nie różni. Jedynie blok od 2.4 jest wyższy o ok. 2cm i to cała wizualna różnica miedzy 2.0 a 2.4. Przy tym setup'ie wymagane wtryski od 2.4 czyli aby dokonać takiego SWAP'u potrzebujemy goły słupek od 2.4 i dodatkowo wtryski, cała reszta od 2.0. Skrzynia biegów może zostać 5-cio biegowa ale polecam 6-cio biegową. Przełożenia robią swoje
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#6
Napisano 20:24, 16.09.2015
Skrzynię 6 miałem wcześniej założoną więc potrzebowałem silnik ze sprzęgłem, przepustnicą,ecu,wtryski,czujnik położenia i sterownik przepustnicy,wiązka silnika choć kto jest obeznany może przerobić tą od k20 ,dodatkowo potrzeba dołożyć przekaźnik i kilka przewodów.Rozrusznik ,pompa wspomagania ,alternator ,sprężarka klimy ,cewki czujniki podchodzą od k20.Cena silnika z wszystkim co napisałem ponad 3tyś
mlodyolek, wiązka podobno nie pasuje plug&play od 2.0
Użytkownik kubik edytował ten post 20:25, 16.09.2015
#7
Napisano 20:29, 16.09.2015
nadal nie rozumiesz, że zmienia się sam silnik, goły słupek. cała reszta zostaje od 2.0 łącznie z komputerem czyli silnik 2.4 z komputerem i wiazkami od 2.0 Gdyby to był polift wtedy byłoby VSA. W przedliftach tylko w 2.4 i dieslach było VSA
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#8
Napisano 20:39, 16.09.2015
Rozumiem, myślałem, że 2,4 ma jakies dodatkowe czujniki itp które trzeba ręcznie obejść itp. Ale trudno mi uwierzyć, że silnik działa lepiej na tym kompie, wkońcu nawet Redline jest dużo wcześniej niż w 2,4, na pewno silnik nie uzyska pełnej mocy... masz jakieś filmiki jak się to zbierało 0-100?
#9
Napisano 20:41, 16.09.2015
pogadam z kumplami co jeżdzą na codzien takimi setup'ami, może zaproszą Cie na jazde probna. Chyba, że wytrzymasz do czasu aż sam wrzuce 2.4. Wtedy osobiście pokaże jak to się odpycha. Oczywiście odwiedze hamownie przed zmiana silnika i po zmianie
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 20:42, 16.09.2015
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#10
Napisano 21:00, 16.09.2015
mlodyolek , dobrze mówi ze na kompie od 2.0 lepiej jezdzi bo ja też tak miałem . Założyłem sam słupekRozumiem, myślałem, że 2,4 ma jakies dodatkowe czujniki itp które trzeba ręcznie obejść itp. Ale trudno mi uwierzyć, że silnik działa lepiej na tym kompie, wkońcu nawet Redline jest dużo wcześniej niż w 2,4, na pewno silnik nie uzyska pełnej mocy... masz jakieś filmiki jak się to zbierało 0-100?
#11
Napisano 21:04, 16.09.2015
mlodyolek , dobrze mówi ze na kompie od 2.0 lepiej jezdzi bo ja też tak miałem . Założyłem sam słupek
Tak jak pisałem wyżej, już kiedyś słyszałem o takim połączeniu ale jakoś nie dowierzałem, że efekt końcowy może być aż tak pozytywny.
Poczekajmy jeszcze trochę i po przeczytaniu tego tematu przez niektóre osoby, na allegro zaczną się pojawiać kompy od 2.0 jako zestaw tuningowy do K24 hehe
Użytkownik kubik edytował ten post 21:06, 16.09.2015
#12
Napisano 21:12, 16.09.2015
raczej nie bo w 2.0 jest przepustnica na linkę a w 2.4 elektroniczna.
#13
Napisano 21:58, 16.09.2015
też nie wierzę ,że lepiej chodzi na kompie .z 2.0 i czekam na hamowanie takiego silnika choć wiadomo,ze hamownia hamowni nierówna ...musiałby podjechać tam też z 2.4 z normalnym ECU wtedy było by to miarodajne.
W 2.4 po reflashu też vtec jest przy 4800 ,a odcinka 7600
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:59, 16.09.2015
#14
Napisano 22:08, 16.09.2015
Dokladnie, nie ma co gdybać i filozofować, będą wykresy i filmiki to można podyskutować
#15
Napisano 22:49, 16.09.2015
ECU z 2.0 nie obsłuży silnika 2.4. Co z zaworami wydechowymi ?Pewnie chodzi ci o sam dół silnika ,a głowica z 2.0 Wtedy na pewno zmienia się pojemność plus stopień sprężania i pewnie chodzi to dużo lepiej niż standardowy 2.0 ale i tak chętnie zobaczyłbym bezpośrednie porównanie z 2.4
chodziło też o to ,że koledze ,który wrzucił cały silnik K24 proponujesz ECU z 2.0 ..a z tego co przypuszczam nie chodziło by to w ogóle bez poważnych zmian w oprogramowaniu jak w ogóle dało by się to zrobić
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:50, 16.09.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zmiana ecu
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych