Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Obroty na zimnym silniku.

VII Accord VII 2.0

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 mati0447

mati0447
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 02.09.2015

Witam. Mam do was pytanie, chodzi o obroty na zimnym silniku mojego Accorda VII.

Kiedy odpalam go na obrotomierzu mam 1.5 tys obrotów i w miare jak go przegazuję to spada do 1 tys i pozniej jak się silnik rozgrzeje to zostaje na 1 tys, nie ma skoków na obrotach ew. o 1 setke.

Chciałem was zapytac czy to normalne że po odpaleniu mam 1,5 tyś obrotów?

 

 

 


  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 16:25, 02.09.2015

1,5 tyś obr.min na zimnym to jest do przyjecia choc i tak wydaje mi sie ze to troszeczke za dużo,

ale na nagrzanym/ciepłym silniku wolne obroty na poziomie 1 tyś obr/min to zdecydowanie za duzo

nie pamietam dokładnie, ale powinny byc około 750 - 800 obr/min


jest kilka tematów na forum poświeconych obrotom silnika na biegu jałowym, na rozruchu itd

luknij np tutaj http://www.accordklu...58-ile-obrotów/


  • 0

#3 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:31, 02.09.2015

Bez zadnego obciazenia na cieplym silniku obroty do 650.
takze cos jest nie tak-odpinales ostatnio aku?
  • 0

#4 mati0447

mati0447
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 02.09.2015

Nie odpinałem , auto kupilem pol roku temu. Ogolnie aku slaby bo mimo ze naladowany to swiatla czasem tj. przygasaja przy zamuleniu auta.

 

Ogólnie troche mnie to zmartwiło i jutr pogadam na ten temat ze znajomym który zna się dużo więcej niż ja bo nie ma co odrazu do szamana oddawać.


Użytkownik mati0447 edytował ten post 21:42, 02.09.2015

  • 0

#5 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:55, 02.09.2015

Nie masz powodu do zmartwien. Na zimnym zegarowe 1500 to normalka, o ile szybko spada w miare rozgrzewania. Na goracym silniku bez obciazenia (swiatla, klima, ogrzewanie szyby itp powylaczane) obroty powinny byc okolo licznikowych 700. Po wlaczeniu swiatel zawsze podnosza sie lekko do gory, to samo z klima. A z tym przygasaniem swiatel to tez norma. Pisze tu o licznikowych, bo to tylko tak orientacyjnie pokazuje, chcac sprawdzic jakie sa w rzeczywistsci trzeba podlaczyc jakis prosty skaner.


  • 0

#6 mati0447

mati0447
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 03.09.2015

To mnie pocieszyles :) ale udam sie do kolegi zeby zapytać co i jak
  • 0

#7 peter85

peter85
  • Forumowicz
  • 193 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:43, 03.09.2015

U mnie też obryty od zawsze są na podobnym poziomie tzn. około 1,5 tys. przy zimnym silniku i 700-800 przy rozgrzanym, też mnie trochę dziwiło to 1,5 tys. bo w Peugeocie żony jest to około 1,2 tys. ale według ASO Honda jest to normalne :)


  • 0

#8 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:25, 03.09.2015

Nie szukajcie dziury w calym, ten typ tak ma :lol:.


  • 0

#9 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:36, 03.09.2015

 pozniej jak się silnik rozgrzeje to zostaje na 1 tys, nie ma skoków na obrotach ew. o 1 setke.

 

 

 

Nie szukajcie dziury w calym, ten typ tak ma :lol:.

 

 

 

really? napisałem już - 1k obrotów na rozgrzanym silniku, to za dużo nawet na włączonych wszystkich światłach, podgrzewaniu zada/lusterek/szyby/, włączonej klimie/i bawieniu się opuszczaniem szyb.  JASNE?


  • 0

#10 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:43, 03.09.2015

Moze pokazywac licznikowe okolo 900 jak swiatla wlaczone i akumulator slaby, nie ma co siac paniki bo koloega wymieni zaraz pol silnika.


  • 0

#11 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 22:00, 03.09.2015

chris - proszę Cię...

 

właśnie byłem w aucie i włączyłem wszystkie wymienione wyżej rzeczy. lekko ponad 800 pokazuje.


  • 0

#12 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:17, 03.09.2015

No widzisz sam nawet potwierdzasz "leko powyzej 800", to juz pod 900 tez mozna podciagnac, przy slabym aku moze byc nawet troszke wiecej. Celowo pisze licznikowe obroty, bo licznik nigdy dokladnie nie pokaze, tak jak np. jakis skaner diagnostyczny. Jakis minimalny rozrzut te liczniki tez moga miec, z reszta ktos nawet pisal o tym na forum. Nie chce sie o to sprzeczac, choc powtarzam, moim zdaniem nie ma w tym konkretnym przypadku jakiejs usterki. A posiadam dwa accordeony, jeden z k24a3, a drugi z k20a6 i wiem z doswiadczenia jak to z tymi obrotami wyglada. W k20a6 sa lekko wyzsze.


  • 0

#13 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:40, 04.09.2015

Ciekawe, bo w K20A6 mam na rozgrzanym.tak jak blow napisał, pomiędzy 600 a 700 czyli pewnie te 650 jest.

Przy obciążeniu sprężarką np, podbija o "kilka" obrotów na chwilę i wraca do 650. Na zimnym ma minimalnie powyżej 1000. Ale żeby na rozgrzanym powyżej 1000?  NIENORMALNE dla tego silnika, nawet obciążonego i nie da się tego podciągnąć pod "prawie 1200" bo to ewidentnie widać. Podziałka nie jest aż tak mała, żeby poszczególnych setek na skali nie było widać. No chyba,że ktoś ma problem ze wzrokiem.


  • 0

#14 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:49, 04.09.2015

A kto tu pisze, ze na rozgrzanym powyzej 1000?


  • 0

#15 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 19:35, 04.09.2015

Cytowalem juz fragment z pierwszego posta. Przeczytaj jeszcze raz,bo zaczyna mnie to irytowac...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Accord VII 2.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq