Witam mam problem ze sprzegłem pedał chodzi dość ciężko i do tego jak wciskam to jest dziwny dzwięk tak jak by przeskakiwało coś byłem u mechanika i powiedział że sprzegło jest do wymiany biegi wchodzą bardzo ładnie nogdy nie mam problemu z wrzuceniem biegu wole się jeszcze was dopytać bo to dość droga wymiana łącznie około 1500zł z robocizną czy wymiana pompki nie pomogła by?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:40, 30.03.2015
#2
Napisano 09:31, 31.03.2015
W sprzęgłach dla silników K20/K24 przy ok. 200 tys.km lubią się kończyć dociski, przestaje wysprzęglać albo pracuje bardzo ciężko i nierównomiernie łapie przy puszczaniu pedału.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 18:35, 31.03.2015
W sprzęgłach dla silników K20/K24 przy ok. 200 tys.km lubią się kończyć dociski, przestaje wysprzęglać albo pracuje bardzo ciężko i nierównomiernie łapie przy puszczaniu pedału.
Czyli wymiana pompki raczej nic tutaj nie pomoże?
#4
Napisano 18:38, 31.03.2015
Jeśli ci to pomoże to mogę jedynie potwierdzić że za ciężko wciskający się pedał sprzęgła zazwyczaj odpowiada jak Pejot napisał docisk ,ale do wymiany i tak trzeba komplet kupić.
Użytkownik Muzyk-Grzes edytował ten post 18:38, 31.03.2015
#5
Napisano 15:02, 01.04.2015
Nowa pompka nic nie pomoże, za ok. 600 zł można dorwać OEM sprzęgło w pudełku Aisin'a i będzie spokój na kolejnych 200kkm
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 17:40, 01.04.2015
Nowa pompka nic nie pomoże, za ok. 600 zł można dorwać OEM sprzęgło w pudełku Aisin'a i będzie spokój na kolejnych 200kkm
A co grozi gdy nie wymienie narazie tego docisku?
#7
Napisano 21:29, 01.04.2015
Poza bólem kolana raczej nic nie grozi jeżeli biegi nadal wchodzą płynnie bo jak zaczną być problemy to pewnie już oddasz auto do warsztatu (niech mechanik zamówi Aisin'a w Intercarsie).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 14:59, 02.04.2015
mi przy ok 200kkm też siadło, ciężko chodziło ale biegi zmieniało dobrze. Wymieniłem na LUKa i jestem zadowolony, koszt ok 700zł
#9
Napisano 15:06, 02.04.2015
Hej
Talar, tak naprawdę to wymieniłeś nie na LUK'a tylko na OEM, czyli FCC Japan, bo innych standardowych nie ma... różni są tylko 'pakowacze', o czym było zresztą wielokrotnie...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#10
Napisano 16:22, 02.04.2015
a to nawet nie wiedziałem jedyne co mogę dodać to to że łąpie wysoko tak jak i przed wymianą... no może minimalnie niżej ale i tak wysoko co jest dla mnie sporym dyskomfortem...
#11
Napisano 17:38, 02.04.2015
Twarde sprzegło aż tak strasznie mi nie przeszkadza ale przy wciskaniu pedału słysze tak jak by przeskok trrrr:)Ale gdy psikne smarem miedzianym w miejsce gdzie jest pomka na chwile przestaje i np. gdy wciskam pedał tak jak by pod skosem to też nie ma tego efektu przeskoku czy to także wina docisku?
#12
Napisano 01:53, 03.04.2015
No nie... to przecież znany problem pompy sprzęgła. Na forum jest na ten temat dużo informacji.
#13
Napisano 08:47, 03.04.2015
Czy wymiana pomki to skomplikowana naprawa?Ile może zająć czasu w serwisie?
#14
Napisano 11:30, 03.04.2015
Czy wymiana pomki to skomplikowana naprawa?Ile może zająć czasu w serwisie?
Nie wiem, u mnie "pyknięcie" jest tak ciche że mi nie przeszkadza na razie. Pamiętaj tylko, że problemu w pompie OEM nie usunęli, jak chcesz mieć spokój to trzeba na inną wymienić. Z tego co pamiętam koś pisał o TRW ?
#15
Napisano 13:03, 03.04.2015
Możecie mi podać jakieś linki do tematów z pompą bo wpisuje w szukaj na forum i nic mi nie wyskakuje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych