XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:47, 25.02.2015
#2
Napisano 19:54, 25.02.2015
a możesz napisać coś konkretniej? Co na 1 co na innych biegach? co drży? kierownica? cała karoseria? no i jak zadajesz pytanie to zakończ je znakiem zapytania.
#3
Napisano 20:15, 25.02.2015
#4
Napisano 20:24, 25.02.2015
Wymień na początek synchronizator bo prawdopodobnie to jest przyczyna.
#5
Napisano 20:36, 25.02.2015
#6
Napisano 13:35, 26.02.2015
A co ma synchronizator do drgania budy ? Bzdura !
Po pierwsze to synchro odpowiada tylko za płyną zmianę biegów.
Proponuje pojechać do mechanika i sprawdzić wewnętrzne przeguby. to obstawiał bym na pierwszy temat !
Powodzenia !
#7
Napisano 18:10, 26.02.2015
Ja też mam takie luzy i przy puszczaniu sprzęgła szarpie i zrywa.Akurat u mnie dużo przyczyn.Główną, jest luz na mechanizmie różnicowym w skrzyni biegów.Przeguby jedne jak i drugie nie maja luzów.Do tego dochodzi jeszcze zwichrowana tarcza sprzęgła.Mam jeszcze coś nie tak z wysprzęglikiem chyba bo tak dziwnie bierze na dole raz u góry ciężko wyczuć to sprzęgło.
#8
Napisano 21:46, 26.02.2015
Synchronizator na dzień dobry skoro jest uszkodzony. A co do przegubu wewnętrznego ten element przy prędkości x wykonuje taką samą pracę przy określonej prędkości bez względu na to czy jest wrzucony 1 bieg na wyższych obrotach czy 2 na niższych obrotach wiec jeśli Michuu twierdzisz że walnięty synchronizator nie ma nic wspólnego a przegub wewnętrzny jak najbardziej to ja poproszę o dokładne uzasadnienie.
P.S cysiu202 sprawdź jeszcze poduszkę silnika (przednią) bo wtedy też może trząść całą budą.
#9
Napisano 21:50, 26.02.2015
A może warto opony wyważyć
Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne
stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI
#10
Napisano 01:35, 28.02.2015
Synchronizator na dzień dobry skoro jest uszkodzony. A co do przegubu wewnętrznego ten element przy prędkości x wykonuje taką samą pracę przy określonej prędkości bez względu na to czy jest wrzucony 1 bieg na wyższych obrotach czy 2 na niższych obrotach wiec jeśli Michuu twierdzisz że walnięty synchronizator nie ma nic wspólnego a przegub wewnętrzny jak najbardziej to ja poproszę o dokładne uzasadnienie.
P.S cysiu202 sprawdź jeszcze poduszkę silnika (przednią) bo wtedy też może trząść całą budą.
Synchronizator odpowiada za wyrównywanie prędkości obrotowej biegów podczas przełączania.
Uszkodzony synchronizator nie będzie wyrównywam dzięki czemu biegi będą zgrzytać podczas przełączania.
Uszkodzone przeguby dają wibracje podczas przyspieszania.
W aucie z silnikiem benzynowym będą odczuwalne na niższych biegach ponieważ jest mały moment obrotowy. W przypadku diesla i na wyższych.
Panie sławex proponuje zapoznać się troszkę z budową w aucie. A tu troszke lektury dla ciebie:
http://www.motofakty...napedowe-1.html
Pozdrawiam i życzę miłego czytania
#11
Napisano 18:17, 28.02.2015
Na filmiku który podesłałeś w pewnym momencie jest widać że mocno trzęsie gałką, a nawet można stwierdzić że trzepie ją konkretnie tylko że pozostałe elementy w aucie nie zadrżały ani trochę więc raczej z przykładem nie trafiłeś.
Jeśli trzęsie gałką,kierownicą i całą budą to deska też powinna skakać. A ja napisałem że jeśli ma walnięty synchronizator to żeby to na początek go zrobił. Skoro problem związany jest z jednym z biegów(bo występuje tylko na 1 z biegów) a jest uszkodzony element ściśle powiązany ze zmianą biegów to w pierwszej kolejności naprawia się elementy które są uszkodzone jeśli o tych elementach wiemy. Na ten przykład jak Ci bije kierownicą w całym zakresie i wiesz że masz uszkodzoną tarczę lub szczękę to nie idziesz najpierw wyważać kół żeby sprawdzić czy to to tylko wymieniasz/toczysz tarczę lub naprawiasz szczękę.
#12
Napisano 18:45, 28.02.2015
Z tym , że bicia z układu kierowniczego, mogą być np tylko w danym zakresie obrotów (kół) .. Ale oczywiście w aucie należy najpierw naprawić to co wiemy , że jest uszkodzone. Może to przekłamywać kolejne diagnozy.
Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne
stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI
#13
Napisano 03:07, 09.03.2015
Dałem przykład.....
Tym bardziej to jest A4 czyli silnik wzdłużny i do tego quattro.
W a4 jest inny system zmiany biegów niż w Hondzie dlatego gała sie bardziej trzęsie.
Poza tym zamocowanie silnika i skrzyni biegów jest zupełnie inne.
W hondzie przenosi się to inaczej też dlatego iż silnik to poprzeczniak.
Choć byś wymienił wszystkie synchra w skrzyni to nie ma wpływu na drgania !
#14
Napisano 21:25, 20.11.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych