XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 06:43, 21.08.2013
#2
Napisano 10:54, 21.08.2013
Najlepiej wrzucić wałki od Acury TSX 2006 - 2008
Tu jest porównanie wałków z TSX 06+ vs wałki z K20Z3:
http://www.k20a.org/...ead.php?t=74491
Numery seryjne:
USDM Civic Si k20z3 camshafts
14110-RRB-A00 intake
14120-PRB-A01 exhaust
06+ TSX k24a2
14110-RBB-A00 intake
14120-RBB-000 exhaust
Wałki z FN2 i FD2 mają inne numery:
FN2
14110-RSP-G00
14120-RSP-G00
FD2
14110-PRC-020
14120-PRC-020
Wałki z K20Z3 i K20Z4 raczej niewiele się różnią, także najlepiej brać z TSX 06+.
W naszych K24A3 wałka wydechowego bym nie ruszał, zmieniłbym wałek dolotowy + VTC45 + strojenie i gitara jest.
#3
Napisano 16:52, 21.08.2013
#4
Napisano 19:45, 21.08.2013
Tu m.in. porównanie wałków od K24A2 i K20A2
http://www.hondata.c...tsx_engine.html
Jak widać wałek wydechowy w K24A2 jest lepszy i nie ma sensu go zmieniać.
#5
Napisano 21:16, 21.08.2013
[ Added: 2013-08-22, 13:40 ]
Ja zapytał na rosyjskim forum, dlaczego właściciele CTR FN2 K20Z4 zmieniać ich wałki na TSX06-08, i które wałki je lepsze: K24A3 VS K20Z4?
Dostałem taką odpowiedź:
Wał dolotowy ma średnie krzywka k24a3 więcej niż w Civica. Ale krzywka VTEC mniejsza niż Civica.
Wnioski: przy użyciu wałka z Civica zagubiony moc przy niskich i średnich obrotach silnika, ale na VTEC - rośnie.
Instaluje walki od TSX 06-08 na Accord K24A3 bo one trochę lepsze przy niskich obrotach silnika, a po VTEC lepsze na O.9 mm w porównaniu K24A3.
Instaluje walki od TSX 06-08 na CTR FN2 K20Z4 bo bardzo odczuwane brak mocy na niskich obrotach, a na VTEC traty będzie minimalne.
A moja opinia - masz zaprogramowany ECU na walki od K24A3 - na nich i treba jeździć.
#6
Napisano 13:14, 22.08.2013
A jest moze walek do K24A3 ktory mialby krzywke VTEC zdecydowanie ostrzejsza ale zwykla taka jak OEM?
Myslalem swego czasu aby cos takiego zamontowac + obnizenie VTEC do 4,5 - 5 tys obrotow noi oczywiscie strojenie.
Co myslicie?
#7
Napisano 17:33, 22.08.2013
Trzeba by sprawdzić wartości wzniosów krzywek i czasy otwarcia na wałkach Tody albo Spoona, ale cena ich zabija.
Dla mnie najlepszym rozwiązaniem są wałki od TSX 06+ z VTC50.
Na wałkach od FN2 jak napisał A1 stracimy w niskim i średnim zakresie obrotów, zyskamy tylko górę. Zresztą jak kto lubi. Ja wolę mieć lepszy moment obrotowy, niż piłować do odcinki.
Najważniejsza jest przekładnia VTC jeżeli chcemy zmieniać wałki.
Można zrobić wersję oszczędną i zmienić tylko przekładnię VTC + strojenie. Oczywiście poprzedzić to zmianą kolektora wydechowego + dolot. W linku, wrzuconym parę postów wyżej, który dotyczy tuningu K24A2 widać na wykresie ile daje samo zmienienie przekładni VTC przy pozostawieniu ori wałków.
#8
Napisano 17:11, 01.01.2021
#9
Napisano 19:20, 06.01.2021
Jezeli chcesz dół dobry to ładuj ssacy k24z3 a wydech zostawiasz k24a3. VTC 50 stopni i strojenie . Znam osobiscie ludzi co wkładali wałki z ep3 czy ufo i wracali do k24Z3
#10
Napisano 22:48, 06.01.2021
Tak jak Jafa pisze - mądrze mówi polać mu wódeczki
#11
Napisano 12:45, 04.05.2022
1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana
#12
Napisano 17:33, 04.05.2022
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych