XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przewody
#1
Napisano 22:56, 19.05.2012
1- 2,98
2- 3,53
3- 4,60
4- 5,15
#2
Napisano 06:01, 20.05.2012
Ignition Wire Resistance:25 k ohms max. at 20°C
If resistance exceeds 25 k ohms replace the ignition wire.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 10:34, 20.05.2012
Po co? Masz problem? Jak to są oryginalne przewody to ich nie ruszaj! Poza ewidentnymi przypadkami uszkodzenia przewodów, nie ma sensu zmieniać. Przewody wytrzymują żywot silnika (auta). Od wymiany przewodów mocy Ci nie przybędzie. Bardziej zwróć uwagę na porządne świece od odpowiednio dobranej ciepłocie.Przymierzam się do wymiany przewodów wysokiego napięcia,
Może tak być, że nowe przewody będą gorsze od tych fabrycznych.
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 10:37, 20.05.2012
Moje oryginalne przewody maja podobną oporność i służą od 1999 roku )
#5
Napisano 12:11, 20.05.2012
#6
Napisano 17:31, 20.05.2012
#7
Napisano 17:54, 20.05.2012
O kurde to chyba dziury w tych przewodach musiałby być na milimetr. A nikt kurde nie wspomina o fajkach. Fajka się przetrze/przetopi i g...o zobaczysz.będzie widać jak iskra przeskakuje z przewodów na różne elementy silnika jeśli z przewodem jest coś nie tak.
Trzeba wziąć śrubokręt i podłączyć go kablem do masy. Przewody spryskać wodą i przesuwać wkrętak nad przewodami. Jak będą niebieskie wyładowania na długość 1mm, to jeszcze jest luz. Jak z odległości 5-10mm widać białe wyładowania to kable kaput.
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 18:57, 20.05.2012
#9
Napisano 19:28, 20.05.2012
#10
Napisano 20:43, 22.05.2012
1.11
2.9,9
3. 7,7
4. 6,6
również nie świecą, oporność chyba w porządku więc też nie będe ruszał, kable oryg. możliwe że też on nowości
Pozdrawiam,
#11
Napisano 21:07, 22.05.2012
U Ciebie to całkiem inaczej wygląda, ale to pewnie zależy od modelu, chybau mnie rezystancja jest od najdłuższego
1.11
2.9,9
3. 7,7
4. 6,6
również nie świecą, oporność chyba w porządku więc też nie będe ruszał, kable oryg. możliwe że też on nowości
#12
Napisano 21:12, 22.05.2012
ale to pewnie zależy od modelu, chyba
nie zależne (między f/h w VIg)
*według ESMa
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 21:24, 22.05.2012
Jeszcze sprawdze z tym śrubokrętem czy coś świeci, bo uCiebie ta rezystancja całkiem inna inie wiem która prawidłowaale to pewnie zależy od modelu, chyba
nie zależne (między f/h w VIg)
*według ESMa
#14
Napisano 21:30, 22.05.2012
Wysłany: 2012-05-20, 07:01
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 21:41, 22.05.2012
Ok dzieki point 4 you."prawdziwą" masz podaną w drugim poście w tym temacie
Wysłany: 2012-05-20, 07:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych